Aloitti oireilun alkuun pudottamalla vakkarin pois päältä jyrkissä alamäissä joissa auton nopeus pyrki nousemaan. Nyt ei mene päälle enää ollenkaan...
Eilen tsekkailin vag comilla sen verran että viiksen kytkimistä menee tieto, virtanappi toimii on/off, ja set sekä res, vilkahtaa aktiivisena kun niitä painaa...
Jarruvalokytkin toimii ainakin boksin mukaan myös.
Mistä muusta toiminta voisi olla kiinni?
Nopeusmittari toimii ja ecu näyttää nopeutta, mutta Mistä löytyy kytkinpolkimen tieto? Sehän voisi kai teoriassa olla painettuna pohjaan??? Mitään vikakoodeja ei löydy mistään.
Et kattonu että näkyykö kytkinpolkimen painallus vag-comilla? Senhän pitäisi kanssa 0-1 bittiä siellä heilauttaa. Katkaisija on varmaan polkimen jalassa jossain, samoin kun jarrupolkimessakin? Ei siis tieto mutta veikkaus.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Enpäs nyt osaa sanoa kun on jo hyvän aikaa kun omassa autossa noita kattelin, enkä siis varma ole että se siellä näkyy, muutta luulis koska se vakkarin toimintaan vaikuttaa aika oleellisesti kuitenkin.
Jostain sieltä sai sen olikohan 8 bittiä rivissä osa ykkösiä osa nollia ja sit kun nappeja paino niin muuttu vastaava bitti ykköseksi aina painalluksen ajaksi.
Joku paremmin vag comia tunteva osaa ehkä kertoa tai jostain googlella vois tietoo kans löytää.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Noniin, ongelma siis ratkaistu. Syyksi paljastui toimimaton kytkinpolkimen tunnistin. vag comista en sitä vieläkään löytänyt, joten kytkin purkamalla esille ja mittaus yleismittarilla...