Otsikon mukainen ongelma ja se ensimmäinen 'korjausyritys' on tehty eli vaihdoin uuden polttimon. Itse asiassa polttimon vaihdon jälkeen huomasin irtonaisen ruskean johdon (maa?) joka on saattanut irrota kun vaihdoin muutama päivä sitten saman puolen parkin polttimon. Mielestäni juuri sitä ennen tarkistin katsastusta varten että kaikki muut valot palavat.
Eli osaisiko joku kertoa mistä olen saanut tämän irroitettua ja mahtaako tämä olla syynä siihen ettei valo pala?
Linkki kuvaan
Molemmat kaukovalon sulakkeet toimivat, kokeilin niitä ristiin toimivan kaukovalon kanssa.
Golf IV:n toinen kaukovalo ei toimi
- Sami Jalonen
Re: Golf IV:n toinen kaukovalo ei toimi
Pitkän valon maajohto, tulee johonkin siihen metalliosaan mihin polttimokin osuu. Johonkin reunaan, sielä pitäis olla kiinteä uroslatta mihin ton tökkäät.
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
No sitä minä vähän eilen hamuilin kun tuota tuli katseltua. Sen pystyin näkemään että siellä törrötti semmonen metalliklipsi ja vähän yritin siihen sitä mallailla. Mutta kun auton fiksaustaidot on mitä on niin hieman varovainen tulee oltua. Eli en siis uskaltanut kovakouraisesti sitä siihen sovittaa.
Pitää käydä uudelleen kokeilemassa, kiitos vinkistä.
Katsastusmies antoi viikon aikaa korjata lampun joten pienoinen kiire tässä on.
Pitää käydä uudelleen kokeilemassa, kiitos vinkistä.
Katsastusmies antoi viikon aikaa korjata lampun joten pienoinen kiire tässä on.
- Sami Jalonen
Siihen runttaat vaan ni toimii 

Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
Runtattu ja toimii! Kiitoksia avusta.