Onkohan kenties kytkin menossa ku tärisyttää paikallaan jos vaihde päällä ja kytkin pohjassa, saati sitten kun lähtee liikkeelle niin melkoinen traktoritärinä on konepellin alla käynnissä. Vaiheteen ollessa päällä ja kytkin pohjassa kaasutellessa wagoni liikahtelee eteenpäin
Kytkin ei kuitenkaan luistele vedättäessä ollenkaan, jotenkin tuntuu kuin kytkin ei irrottas kunnolla. Jännää.
Nii joo sehäse tietty vois olla, eikai siinä ku euroja kaiveleen selekänahasta. Lueskelin tossa että vissii G60 vauhtis ois fiksu. Mitäs sinne kannattaa vaihella vauhtiksen lisäksi ku aletaan kerran purkaan wagonia ?
Itsellä tekee myös joskus tuota samaa nytkähtelyä vaihde päällä kytkin pohjassa. Lentääköhän sieltä kohta vauhtipyörä hirvien ja muiden metsäneläinten ihmeteltävksi..
No niin, käytin wagonia pajalla ja virolaispojat meinas ettei olis vauhtipyörä / kytkin kun ei tärisytä mitenkään kiihytyksissä tai normiajossa. Heti kun kytkin polkimen saa ylös niin toimii kuin ajatus, kytkinpolin tuntuu jotenkin kevyemmältä kuin ennen Meinasivat että se ei vain irrota kunnolla että nesteiden vaihdolla voisi kokeilla mutta tietenkään niillä ei ole vehkeitä semmoiseen.
Lueskelin että jotain painevehkeitä tarttis nesteiden vaihtoon, menneekö laakkosen hommiksi jos kerta pajalla ei tämmöstä voija tehä.. pitäskö kokeilla suomi pajaa vaihteeksi