Jotakin pientä tullut taas touhuiltua. Vaihdoin moottorin ilmansuodattimen sekä raitisilmasuodattimen. Moottorin ilmansuodatin oli aivan jumalattoman paskanen! Uuden kun sai tilalle, tuntui moottori hiukan "herkemmältä".
Tuli myös aloitettua hifistely-projektia. Tarkoitus oli että kontista ei viedä turhia litroja. Niinpä päädyin kontin vasemmalla puolella olevan tarvilokeron käyttämiseen. Ensin otin tunkin, varoituskolmion ja työkalut pois lokerosta. Lokeron sisällä oleva muovinen tuki lähti suht helposti irti. Sitten purettiin kontin sivuverhoilua. Sitten oltiin valmiina tähän vaiheeseen. Eli pahvia ja teipin pätkiä leikkelemään.
Kun oli leikelty, teipattu, leikelty ja teippattu hetkisen aikaa, otin uretaanipurkin käteeni. Sen jälkeen näyttikin tältä.

Vaikka useastikkin läträn uretaanin kanssa, niin ei sitä muista paljonko se turpoaa. Koloa en lähellekkään tursottanut täyteen. Ja hyvä niin, jos märkää uretaania olisi enempi pursottanut, niin koko kontti ois muurautunut umpeen.
Päivän päästä irroittelemaan muottia autosta, mutta kappas..

Ei ollut kerennyt kuivua urska vielä lähellekkään... Lämppäri huutamaan täysille, hiukan ajelua, niin saatiin uretaani taas kuivumaan vauhdilla. Muutaman päivän päästä pääsi irroittamaan muotin, kun muotti oli kuivunut tarpeeksi.
Ylimääräiset pahvit irti muotista, vähän hiomapaperia ja teipit päälle. Ja nyt olisi tarkoitus rueta lyömään kuitua päälle. Ensimmäisen kerroksen jälkeen uretaanit sisältä pois, jonka jälkeen ruetaan kuidutusta jatkaamaan sisäpuolelta.
Kopasta pitäisi tulla n.20 litraa, sen verta on vain hankalan muotoinen kotelo, että lopullinen tilavuus selviää vasta vedellä mittaamalla.

Tällä mallilla tämä kotelo on nyt, valmistunee joskus.
