Justiinsa itsekin luin koko jutun läpi, aikamoista peliä. Ihme kusetusta näyttää olevan koko touhu, kalliiksi tosiaan tulee. Minun mielestä olisi ihan hyvä jos tuo juttu saisi julkisuutta, myötävitutus on aikas kova. Mutta toisaalta joka päivä tapahtuu kauppoja joihin ei olla tyytyväisiä, tuo on vain yksi niistä.
"Kaikki ideat ovat omasta päästä ja toteutettu ammattilaisen avulla."
Ja isi maksaa
Viime kesänä käytiin porin hifikonexissa, ja kysyttiin ohimennen että onko paljon käynyt mopoautoja, vastaus oli että kohta menee 300 rikki. Ja tähän päivään mennessä ollaan varmasti jo reilusti yli sen..
^justiinsa joo... Tuli täs ohi mennen mieleen Niko Kivelän sketsi mieleen, löytyy youtubesta nimellä "Niko kivelä mopoauto" ja siitä kohta "kuka vittu näitä tuunaa"
Itseasiassa juuri tänään duunikaverin kanssa juteltiin että mopoauto-korjaamo voisi olla hyvinkin kannattava bisnes. Kun katselee miten niillä vehkeillä ajetaan ja miten niitä ylipäätään pidetään.
Varaosien hinnatkin kuulemma alan liikkeestä ostettuna hyvinkin hintavia. Esimerkkinä hehkurele liikeestä noin 80€, Motonetistä vastaava hieman päälle 20€.
Itse ainakin pidän tuosta sähköisestä käsijarrusta Käyttöautossa se on kyllä loistava, ymmärrän kyllä että jos radalla ajoa harrastaa niin sitten se on kyllä turhista turhin mutta sitä vartenhan on tietenkin omat autonsa
10 kohta on mielestäin kanssa turha, omasta kyseinen toiminto löytyy ja ainakin tähän mennessä se on toiminut loistavasti. Talvellahan sillä ei oikein taida mitään tehdä
mankinen wrote:Ja kun on automaatti niin todella kätevä kaupungissa kun löytyy Auto Hold toiminto niin ei tartte valoissa jarrun päällä istua
Onko noin Täytyykin testata, kun muuten joutuu polkemaan jarrulla ettei mene edessäolevan persauksiin. Tuo oma kottero vain haluais mennä hiukan eteenpäin koko ajan jos en polje jarrua.
^ Niin se autoholdihan on lisävaruste, että jos et vielä sen toimintaa ole huomannut, niin sulla ei varmaan sellasta ole Siitä vaihdekepin juuresta löytyy AutoHold nappi jos sellanen on.
Niin se sähkönen käsijarru on siksi keksitty, että se antaa suunnittelijoille enemmän vapauksia kun suunnitellaan keskikonsolia ja sen muotoilua. Kuulemma.
Mulla tuo sadetunnistin hutkii joko liian tiuhaa tai sitte ei ollenkaa.. Hyvin harvoin on sellane tilanne et toimis just oikeella tiheydellä, tihkusateella käytänkii kertapyyhkäsyä.
Mulla onkii manuaalinen HillHold.
Pasi Häkli wrote:Niin se sähkönen käsijarru on siksi keksitty, että se antaa suunnittelijoille enemmän vapauksia kun suunnitellaan keskikonsolia ja sen muotoilua. Kuulemma.
No mahtuuha siihe konsoliin järkevämmän kokosia säilytyslokeroita, joita ei kyl BG:ssä liikaa oo...
Mikko.P wrote:Mä korvasin sen ylimääräisillä mittareilla, kun kaikki tavarat oli aina lattialla...
Haha.. Ilmeisesti mittarit on hyvi kiinnitetty..
Monkelo wrote:
Mitä sä oikein varastoit sinne passattiin?
Esim. ovissa vois olla isommat lokerot et sais vaikka 1-1,5L pullon järkevästi ettei tarvii laittaa sitä apparin jalkatilaa pyörimää.. Onneks itellä on 1-din soitin ni on se lokero.
ibel wrote:
Esim. ovissa vois olla isommat lokerot et sais vaikka 1-1,5L pullon järkevästi ettei tarvii laittaa sitä apparin jalkatilaa pyörimää.. Onneks itellä on 1-din soitin ni on se lokero.
3c:ssä onki jo noi pullokotelot. Kuskin puolella litran pullolle ja repsikan puolella 1,5l pullolle.
ibel wrote:
Esim. ovissa vois olla isommat lokerot et sais vaikka 1-1,5L pullon järkevästi ettei tarvii laittaa sitä apparin jalkatilaa pyörimää.. Onneks itellä on 1-din soitin ni on se lokero.
3c:ssä onki jo noi pullokotelot. Kuskin puolella litran pullolle ja repsikan puolella 1,5l pullolle.
Ja VI golffissa 1,5 litran pullo mahtuu kuskinkin oveen
Ex: Vw Golf V TSI GT Sport -08
Ex: Vw Golf VI Variant TSI DSG Highline -10
Ex: Vw Golf VII Variant TDI DSG Highline -14
Ex: Vw Golf VII Variant GTD -15
Vw Golf facelift VII Variant GTD -17
+ B7 Vw Passat Variant TSI -11
ibel wrote:Ei nyt ehkä niin hauska, mutta hyvin vertailtu euro ja jenkki Passatin eroja.. Että näissäkii käytetää jo pissiä päästöjen vähentämisee..
Esim. jotkut uudet Mersut joissa käytetään tota adbluuta, niin jos se aine pääsee loppumaan niin matkakin katkeaa kuulemma siihen sitten. Onneksi ajotietokone ilmoittelee (pitäisi) hyvissä ajoin että paljonko tankillisella ajelee... ;D
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI DSG Style BusinessLine 2020 (käyttöauto)
VW Jetta Flair 1.8 RP 1990 (kesäauto)