Siinä joku kännykkäkuva renkaan vaihdon jälkeen. Vähä ruuvailla viel alemmas kunhan on aikaa...
Hyvä minä!kovonen wrote:^^Ehkäpä juuri Oson takia oon punasia vanteita jo kauan himoinnut
Nyt luulisi Boran erottuvan liikenteessä, ei vaan vielä ole silmiini sattunut. Ei edes Laakkosen pihalla (vai Hartikaineko tuo onkin..)kovonen wrote:
Siinä joku kännykkäkuva renkaan vaihdon jälkeen. Vähä ruuvailla viel alemmas kunhan on aikaa...
Jaa Samiko kirjotti?Hannis wrote:<3
Ps. Isäntä ite kirjotti
Meinasin juuri kysyä niistäSamii- wrote:PS: paskaset sormen jäljet jäi kun alustaa runkkasin.
Sami Jalonen wrote:sitä on kytätty niin että ajettu tolppaa päin pyörällä
Maalaus on siis onnistunut eikä oo tarvetta muuttaa...osoners wrote:Sami Jalonen wrote:sitä on kytätty niin että ajettu tolppaa päin pyörällä
Ne on teipattu. Nus nus...Sami Mäkinen wrote:Maalaus on siis onnistunut eikä oo tarvetta muuttaa...osoners wrote:Sami Jalonen wrote:sitä on kytätty niin että ajettu tolppaa päin pyörällä
Turpaani mä emännältä saisin jos noi naisia houkuttelis. Eli parempi näin.kotka wrote:Mutta jotain minä muuttaisin jos kiinnostus herää vain miehissä. Pitäisi löytää jokin naisiin vetoava väri, ja mielellään edes hitusen alle 60 vee. Minullakin olisi sitten vanteiden maalausoperaatio edessä, kunhan sellaisen värin löydät.Tosin mukavasti piristävät muuten tuota harmaata autoa, pisteet siitä.
Kai ne vanhukset katsoo kun on komia pappapasuuna, tai sit ne kiroaa että taas yksi "hieno" orggis passatti raiskattuSami Mäkinen wrote:Maalaus on siis onnistunut eikä oo tarvetta muuttaa...osoners wrote:Sami Jalonen wrote:sitä on kytätty niin että ajettu tolppaa päin pyörällä
Isompia vanteita ei tähän hätään tule. Parkit eilen vaihdettu LED -polttimoihin.ibel wrote:Ja kohta tulee joku ja sanoo "tonttii ja isommat vanteet", en siis minä. Ainoo mikä pisti silmää on tuo hehkuparkki...Onkos nuo Dezentin vanteet??
Juu, Barzettat ovat. Ostohetkellä olivat alla, joten näillä mennään tämä kesäBasu wrote:Barzetta Attaccante näyttäis olevan. Vähän voisi ehkä tiputtaa...
Himpun verran vääristää tuo laajiksella otettu kuva. Taitaa olla ihan vakiokorkuinen, toivottavasti ainakin.Rikardo wrote:Näyttä kyllä että olis melkeinpä korotussarja asennettuna. Tuohon verrattuna minunkin auto näyttää madalletulta
Basu wrote:Barzetta Attaccante näyttäis olevan.
Lerpsu wrote:Parkit eilen vaihdettu LED -polttimoihin.