Tässä ois uudesta projektista vähän inffoa vanhan projektin lähdettyä mailmalle. Autohan on siis vw golf mk5 variant vm. -08 200tkm aj. 1.9 tdi manuaali tekniikalla jota kutiteltu motestin ohjelmalla. Alustana on KW:n v1 ja vanteina 19" tinakengät, 8,5" edessä ja 9,5" takana. Jakkarat vuorattu beigellä nahkalla. Auto oli tässä kunnossa minulle tullessa lukuunottamatta pieniä juttuja sinne tänne mitä ite nyt oon kerinny tekemään tähän mennessä.

siinä muutama yleiskuva
Ja nytten viimesimpään ja ehkä näkyvimpään muutokseen mitä mie oon tehny, eli pirelli gti:n etulippa.

Ja sitte vähä "pakollista" lamin äxää millä sai piiloteltua omaan silmään pistäviä kohtia

Peräpää

Peili

Eipä ole mitää erikoisempia tapahtunut auton laitossa ja kaikki aika menny töissä tai (uppo)saunalauttaa tehessä. Sivuhelmat tuli tilailtua tuossa yks päivä ja istuvuus on lähes istuva. Takaoven nurkkaan pitää näyttää vähä dremeliä mutta muuten kyllä sopii.

Lippa sai vähän mattimustaa itseensä.

Xenon umpiotkin tuli tilattua ja niitä varmaan sitten talvenmittaan pitää vaihella. Samalla maalauttaa etupuskuri sivuhelmat ja takahelma korin väriin, kunhan löydän jostai järkihintaan zyybehööri takapuskimen. Alusta-asiassa tulin siihen tulokseen että bc racingin alusta vaikuttas ihan hyvältä näin äkkinäiselti, mutta pitää siihenkin perehtyä talven mittaan. Vaikean vannevallinankin olen saanut päätökseen ja ensi kesänä alla pyörii 3... 0.0. 18"

Yksi joutepäivä sain viimeinkin aikaseksi vaihdettua ne über hienot näyttöniskatuet orkkiksiin!

niin ja kyllä, kattoverho meni paskaks viduviduvidu.
Ainiin ja kun volkkarihan tämä on, niin oikee takajarrusatula piti vaihtaa ku kässärin keinuvipu menny hajalle. Siinäpä oikeestaa päivitys tämänhetkiseen tilanteeseen auton kanssa!