
Autona siis pitkäkatto Passatti 1.8t AEB koneella. Ostohetkellä tauluun oli kerätty 189tkm ja varustelutasona kattava comfortline, ikkunat aukeaa sähköllä ja siihen ne herkut sitten jäikin.

Passat tuli taloon 2010 marras- joulukuussa, perheenlisäyksen takia. Kuvia ei tähän hätään löydy ostohetkestä mutta kait jokainen on nähnyt valkoisen orkkis passatin, mustilla listoilla ja peltivanteilla. Keväällä 2011 tuli ostettua 18" RS6 repsut mukana tulleiden 17tuumaisten tilalle ja jonkin aikaa mentiin tyytyväisenä tällä luukilla:

Apparin pieni peili otti silmään niin pahasti että oli pakko vaihtaa isompi peili myös toiselle puolelle. Keulille tuli ostettua myös depon xenon umpiot, jotka toki eivät ihan olleet mitä piti. Nämä kuvassa näkyvät enkelit myytiin 2vko jälkeen.

Listat ja puskurin alaosat saivat maalia yllensä kuten jo edellinen kuva antoi vähän osviittaa. Parit räpsyt maalauksen ja niputuksen jälkeen:


Lasketun ajan lähestyessä oli aika mietiskellä pojalle jonkinlaista suojaa auringolta. Salama mcqeen/ nallepuh suojat ei juuri lämmittänyt sydäntä niin Lustig teippaili sikaosastolle ja takamatkustajille 18% kalvot. Orkkis takalamput alkoivat päiväpäivältä tylsistyttää enemmän, tilalle dectanen ledihärpäkkeet. Ja tulihan tuo lesterin takaspoilerikin samalla laitettua:



Yksi kuva vielä kesä/syys 2011 luukista:

Talvi mentiin maasturi korkeudella, audin jollain (?) s-line (?) OEM kiekoilla. Kokoa 17" ja 7,5". Hommasin talveksi BG:n takavalot, yllättäen huurustuneiden ledien tilalle.


Syksyllä RS6 repsut löysivät uuden kodin ja talvella uutta vannetta metsästämään. Kesän -12 "vanteiksi" valikoitui suurta "mainetta" kotosuomessa nauttivat lensot.

Päälle ruiskittiin BMW:n värikartasta Marrakesh brown, ei oikeen väri pääse kuvassa oikeuksiinsa. (Huomaa irtoavat "kehäpultit")


Talven aikana tuli hommattua viimein ne depon xenon umpiot, joihin laitettiin cobran 4300K muutossarja. Ja jenkkiparkit löysivät myös tiensä keulille:

Kesän koittaessa alle ruuvattiin madmaxx coilit, ja cl5:set joille kiepattiin 215/40 & 235/40 nangkangin nytsutii 2:set. Kapeempaa olis tietty tarvinnu hommata mut mennään näin kantapään kautta. Kuvissa vielä tiukka etukeno kun takapäässä vielä säätö prikat mukana menossa.


Viimeisimpiä muutoksia; japskilista eteen ja takapään säätöprikat jäivät tallin nurkkaan.


Kapeempaa kumia ja lättyä väliin kaipais.



Siinä kuvia nykyhetkestä, saattaapi olla painunut jo alaspäin kuvien ottamisen jälkeen. Otetaan parempia kuvia kun on parempi kuvaaja. Tulihan stooria, toivottavasti edes joku luki loppuun

Jatkojalostuksesta sen verran että ruoste vauriot katosta ja kuskinpuolen etulokarista tarvis korjata ja näin ollen maalata. Ehkä samalla kattokaiteet veks, saas nähdä. BG:n takalamput mahdollisesti takaisin, takalasin naarmuttaja tarvis hävittää jajajja, alaspäin tietty.