Erikoisin hylkäys, Datsun 120AFII -78
Edestä jarrukilpi puuttui toiselta puolelta, käski asentamaan puuttuvan, jarruletku murtunut (tämän ymmärrän), valitusta
että vaihdekeppi olis väljä ku liikkuu melkein puoli metriä suuntaansa (hah, tuon vuosikerran ratsunissa tuo on OMINAISUUS, ei vika

)
Vaihdoin sitten jarruletkun ja revin toisen jarrukilven pois. Uusi kun olis maksanut yli 600mk (meinas myyjäkin pudota persuksilleen, kun
hinnan näki). Uusinta näytössä ei sanonut mitään jarrukilvistä, vaikka oli ekalla kerralla sitä mieltä että pitää puuttuva asentaa paikalle.
Sitten läpi menneet:
Escort 1.3(1.6 koneella) -75
Takakallistuksenvakaajan kumipuslat väljät: n. 1cm rako molmmissa. Inssi tuumas et laitappas nuo kuntoon ja leima tuli.
Selvis ainakin miksi perä kolahtaa aina kun menee vähän vauhdikkaammin kurviin.
Kaverin Escortiin (-86) hitsattiin neliö peltii lisää LEIMAN jälkeen.

Seuraavana vuonna tosin tuli hylsy:
runkonumero puuttui, kun se OLI ollut apparin penkin vieressä pohjassa, jonka olimme huomaamatta poistaneet.
Hylsy -> korjaus -> leima
Sedälle tapahtuneita: inssi valittanu tuulilasista, kun ollut halki. Purkaamolta tuulilasi lainaksi ja konttorille näyttään.
Inssi kattonut että vanha lasi takapenkillä ja leima. Lainattu lasi takas ja baanalle. Tuulilasi edelleen rikki.
Inssi valittanut, kun kaikki jarruputket on kuparista, hylsy. Uudet ei-kupariset jarruputket paikalle metri tavarasta
ja leimalle, vielä samana päivänä kuin hylky oli tullut. Ja sama inssi sattui kohdalle, joka ei näkemättä uskonut, että
putket oli vaihdettu. Nosturille auto ja tarkistuksen jälkeen nöyränä löi leiman paperiin.
Eihän putkimiehellä nokka kauaa tuhise, kun se uudet putket alle vääntää.
Veljen Mazdassa oli takatukivarren pusla väljä. Puolen metrin bahcolla mutteria kireemmälle ja leimaa hakeen.
Inssin mielestä oli hyvä ja leima tuli.
Velipoika joutui kerran pyytämään työntö apua, että sai auton käyntiin, kun lähti konttorin hallista ulos.
Isä ollut tuolla reissulla mukana ja tuumannut inssille että tuuppaas vähä, että saadaan käyntiin.
Tuossa nyt ne, jotka mieleen tulee...
Tarzani, maailman ensimmäinen rekkakuski: aina samat vaatteet, ei koskaan rahaa ja kanssakulkijat pelkkiä apinoita.