Ikkunoiden aukaisu avaimen napista

Kaikki tekniikkaan liittyvä
Post Reply
Maccitus

Ikkunoiden aukaisu avaimen napista

Post by Maccitus »

2008 Golf Variant (V koppa) ja kysymys ikkunoiden aukaisusta avaimen nappia painamalla. Itselläni tämä ominaisuus toimi moitteetta aiemmin eli kun piti ovien aukaisu-nappia pohjassa niin ikkunat aukesivat ja tietenkin toisesta napista menee kiinni. Viime talvena korjattiin pajalla vasemman puoleisten ovien lukkomekanismit ja johtosarjat enkä tietenkään ole kokeillut ikkunoiden avausta napista kun talvella harvemmin on autossa liian kuuma sisäänmentäessä. Nyt helteiden saavuttua yritin avata ikkunoita napista eikä se enää toimi. Olisiko kellään tietoa mistä tämä voisi johtua/mitä pajalla on tehty väärin tai unohdettu?
Pasi Häkli

Re: Ikkunoiden aukaisu avaimen napista

Post by Pasi Häkli »

Olisko syystä tai toisesta koodaus muuttunut. Tuon ominaisuuden saa koodattua päälle tai pois. Iteltäni otin pois, sen jälkeen kun oli kaksi kertaa kaikki lasit auki aamulla(Housuntaskuissa nappi jäänyt pohjaan->Lasit auki). Onneksi ei ollut vettä satanut :shock: Moni haluaa tuon pois samasta syystä kuin minäkin.

Susipaska toiminto imho.
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
Maccitus

Post by Maccitus »

Itse koen erittäin hyödylliseksi varsinkin kesällä kun auto on tulikuuma sisältä niin ikkunat saisi avattua hieman ennen kuin itse menee autoon. Toki kun kerran käy kuvaamallasi tavalla vaihdan varmasti mielipidettä, mutta siihen saakka näin :D Miten koodaus tapahtuu jos kerran voi itse tehdä?
Pasi Häkli

Post by Pasi Häkli »

Täytyy olla vcds että saa koodattua, ilman sitä ei onnistu. Paitsi tietysti käymällä korjaamolla koodauttamassa. Mut itse ilman apuvälineitä ei onnistu.
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
Post Reply