rusakko motarilla 120 lasissa nissan primeran keuraan, hajoti sumarin/ puskurin kiinnikkeet toiselta puolella, pikkulintuja on osunu, yks joku isompi lintu joskus osu kans lasiin (haukka/tms) mut se jatko jopa lentoaan kimmokkeen jälkeen...
pari kissaa on jääny alle, (monta oon saanu väistettyäkin muun muassa yks tapaus kun oli jyväjemmari puimassa peltoo - just kohdalla se kissa säikähti sitä lähestyvää puimuria ja juoksi tien yli ku ammuttu - mä vedin vaistonvarasesti liinat kii ja kissa ei ihan jääny alle. samaan aikaan tajusin et mulla oli katolla kattotelineillä melko reilusti puutavaraa joka liikahti liikkeelle - kuulu kolinaa katolla ja arvasin jo tapahtuneen ja kirosin... etumaisessa telineessä oleva liina oli sen verran löysässä et se anto kuorman liukua mut takamainen liina oli tiukassa ja teline irtosi. Niinpä, tossa kohtaa kirosin kun ennemmin melkeen olisin tappanut sen kissan.

) Ei se vituttanut että se kattoteline irtosi ja aiheutti jonkun asteen naarmun kattoon vaan se että koko se vitun kuorma oli ladottava alas katolta et sai sen kattotelineen takas paikalleen.

Onhan noissa kattotelineissäkin painorajotukset ja tais olla hiukan reilusti

.