http://store.034motorsport.com/034motor ... 6-rs6.html" onclick="window.open(this.href);return false;VilleS kirjoitti:Säädettävät tukivarret ois kova juttu.
silvuplee.
http://store.034motorsport.com/034motor ... 6-rs6.html" onclick="window.open(this.href);return false;VilleS kirjoitti:Säädettävät tukivarret ois kova juttu.
Olishan tuo, säätämällä viimeistään (jos se oli ihan lintassa.)Vwarre_00 kirjoitti:Väittivät ettei 205/55/17 mahdu autoon. Variant Golf IV. Vaihdoin 50-sarjalaiseen varmuudeksi. Oisko pyörinyt alla. On säädettävä alusta.
Helpointa on verrata uutta rengasta/vannetta vanhaan sarjaan. Millainen siis vanha sarja on?smaisseli kirjoitti:Nyt tartteis pikaisesti viisaammilta neuvoa. Parin tunnin päästä sovittu pokan kans treffit sen vanteista ja en nyt olekkaan satavarma miten tulee pyörimään alla. Eli autona VW Golf VI farkku dieseli, vakio iskarit mutta eibachin -30mm madaltavat jouset. Vanteet mitä menossa hakemaan niin olis 18x8 et 35. Jos jollain olis kuva ni se ois kiva
3b:ssä 50mm 235/40 18 et 35. Suoraan kaarella.VilleS kirjoitti:3BG farmarissa 50mm madalluksella 8x18 et35 225/40 renkaalla jää kyllä kaaren sisälle. Edessä vois melkeen hyvin olla et30 ja takana et25, jos haluaa sopivasti kaaren tuntumaan.
Jultsu kirjoitti:Vakiona varmaan ET45 jollakin 6.5" leveällä vanteella, varmasti menee ET50 vanteet jos leveys pysyy samana mutta jos olet jotain 9.5" leveää tunkemassa niin onkin taas ihan eri juttu.
Pelkällä ET-luvulla ei edelleenkään tee yhtään mitään. 6.5" leveä ET38 sopii varmasti pyörimään alla, 9.5" leveä ET38 voi tulla jo kaaren yli roimasti.Gearbox kirjoitti:Jultsu kirjoitti:Vakiona varmaan ET45 jollakin 6.5" leveällä vanteella, varmasti menee ET50 vanteet jos leveys pysyy samana mutta jos olet jotain 9.5" leveää tunkemassa niin onkin taas ihan eri juttu.
Eli et38 on ihan väärän kokoinen ??
Jultsu kirjoitti:Pelkällä ET-luvulla ei edelleenkään tee yhtään mitään. 6.5" leveä ET38 sopii varmasti pyörimään alla, 9.5" leveä ET38 voi tulla jo kaaren yli roimasti.Gearbox kirjoitti:Jultsu kirjoitti:Vakiona varmaan ET45 jollakin 6.5" leveällä vanteella, varmasti menee ET50 vanteet jos leveys pysyy samana mutta jos olet jotain 9.5" leveää tunkemassa niin onkin taas ihan eri juttu.
Eli et38 on ihan väärän kokoinen ??
20mm lätyt joka nurkkaan.Wilho kirjoitti:Minkälaista lättyä 8,5x17 vanteelle, jotta istuu nätisti, vanteen ET53 (RH ZW1)? Tuollaiset vanteet olisi kiikarissa 3BG 4motionin alle.
Jees tänks! Vanteet ja lätyt varastossa odottamassa lumien sulamistaVilleS kirjoitti:20mm lätyt joka nurkkaan.Wilho kirjoitti:Minkälaista lättyä 8,5x17 vanteelle, jotta istuu nätisti, vanteen ET53 (RH ZW1)? Tuollaiset vanteet olisi kiikarissa 3BG 4motionin alle.
Voi olla jo aika hölmön näkönen vakio alustan kanssa toi ET 28 kokeile miltä se näyttää.Wilho kirjoitti:Yksi RH 20mm lätty halki ja mahdollisesti löytysi RH 25mm lätyt. Kuinka asettuu ET28 8,5x17 vakio alustalla taakse?
Pitäisi nuo kumitkin uusia, 235/40 varmaan olisi se paras, mutta menisikö 235/45, jäisi wheel cap hieman pienemmäksi? Talvirenkaat myös jostain syystä ylikokoa 205/60R16.
wheel gap. 45 profiilin kumekset menee ongelmitta alle, 225/45r17 on vakiokoko! Laittaisin 225/50 tai 215/55. Mulla tuli pikkasen yli kaarista 205/55r17 17x7 jollain et5-et10:llä: https://www.dropbox.com/s/n81uti2z2fuwh ... 2.jpg?dl=0" onclick="window.open(this.href);return false;Wilho kirjoitti:Yksi RH 20mm lätty halki ja mahdollisesti löytysi RH 25mm lätyt. Kuinka asettuu ET28 8,5x17 vakio alustalla taakse?
Pitäisi nuo kumitkin uusia, 235/40 varmaan olisi se paras, mutta menisikö 235/45, jäisi wheel cap hieman pienemmäksi? Talvirenkaat myös jostain syystä ylikokoa 205/60R16.
Korjattu Jes, kuvasta saakin hyvin Will They Fitin avulla mallailtua. Tarjouksen sain BFGoodrich g-Grip 225/45R17 rinkuloista 440€ alle laitettuna, mutta täytyy kysästä myös noita kokoja.Jultsu kirjoitti: wheel gap. 45 profiilin kumekset menee ongelmitta alle, 225/45r17 on vakiokoko! Laittaisin 225/50 tai 215/55. Mulla tuli pikkasen yli kaarista 205/55r17 17x7 jollain et5-et10:llä: https://www.dropbox.com/s/n81uti2z2fuwh ... 2.jpg?dl=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Mukavuus edellä mennään, jäänee maltilliseksi madallus. Rengasliike ilmoitti saaneensa erän Dunloppia 225/50R17 koossa edullisesti, niin pistin ne varaukseen. Onkos roiskeläpistä ollut hyötyä? Omat odottaa vielä asennusta varastossa.Jultsu kirjoitti:Jos et meinaa mitään överimadallusta pistää niin laita suosiolla ylikoon kumit, näyttää niin naurettavan pieniltä ne vakiokumit tässä korissa. Tässä 215/55r17 ja jotain -20mm: https://www.dropbox.com/s/og0rqu3id16rx ... 4.jpg?dl=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Jultsu kirjoitti:Jos vakiokorkuinen alusta ja vakiohalkaisijan kumit niin uskaltaa kyllä ostaa pienemmällä ET:llä olevat vanteet ihan huoletta.