Kylmänä jos käynnistää niin hörähtää ja sammuu samantien, sitten kun yrittää starttaa uudestaan niin kone pyörii tyhjää, eli pelkkä alakerta pyörii eikä yritä edes. Yleensä kun pyörittää pidempään niin pikkuhiljaa alkaa hörähtelemään sylinterikerrallaan vahvan bensanhajun saattelemana käyntiin, sitten käykin 3 pytyllä hetken ja kun kone lämpiää niin käy kuin mitään ongelmaa ei olisi ollutkaan

Huomasin sellaisen kikan että kun kylmästartissa polkasee kaasun pohjaan niin lähtee kyllä heti käyntiin, mutta käy päin persettä ekat pariminuuttia. 2 kertaa on tehnyt niin että kun kone ei ole lämminnyt tarpeeksi ja olen lähtenyt ajamaan niin 100m jälkeen auto sammuu ilman varoitusta ja sitten saa taas sahata käyntiin.
Kaasuläppä on putsattu, öljyt vaihdettu, veden lämpötila anturivaihdettu, ilmansuodatin vaihdettu ja päästöt otettu joiden mukaan lambdakin kunnossa. Heitetty masinolia tankkiin ym.. Alipaineletkut tsekattu ja näyttivät olevan ok, liittimiä käyty läpi elektroniikan puhdistusaineella. Vikakoodin antoi maf anturista ja evap venttiilistä (vai mikä helvetti se takaisinkierrätys homma nyt olikaan), mutta nämä koodit varmasti johtuvat siitä että irroitin kyseistä vermeistä liittimet auton käydessä.
Ja niinkuin aiemmin mainitsin, kun auto lämpenee siihen 90celsiukseen ei ole mitään ongelmaa, käy kuin kello, ei pätki tai hyydy, ja lähtee käyntiin kuin palmun alta. Kulutuskin ajossa normaali, tosin tyhjäkäynnillä ajotietokone näyttelee mitä sattuu 2.8-28litran välillä, mutta täydellä tankilla ajoin viimeksi 650km kunnes meni mittari punaiselle alueelle.
Kaikki kokemukset, vinkit ja neuvot ovat tervetulleita
