Passatin kaukosäädin sekä takaluukku

Kaikki tekniikkaan liittyvä
Post Reply
Trollen

Passatin kaukosäädin sekä takaluukku

Post by Trollen »

Olen nykyään Passat Variant 2.0 TDI 4 Motion DSG, vm 2013 omistaja... tuo laite lienee siis B7.
Tuossa on ilmennyt tällaisia haasteita: takaluukku väittää olevansa auki vaikka on kiinni, sekä paikallaan että ajaessa. Tosin vaihtelelvasti. > mm. häly laulaa (Paikallinen VW puoti laski hälyn "herkkyyttä", ei hälytä enää, muuten kuin ajaessa näkyy infotaululla...
Tod.näk. samaan syyhyn liittyen välillä ovien lukituksen ohjaus ei tottele kakosäädintä...

Tunnistaako kukaan oireita ja muistaa mitä teki näistä päästäkseen...?
Mitä tähän asti olen löytänyt vihjeitä; "mukavuusboxin" toiminta, lukon toiminta, kaapelit takaluukun ja korin välillä...
Lukko on vaihdettu...
Trollen

VW Passat Variant 2.0 TDI 4Motion DSG 2013
Tomppa-
VCF Member

Re: Passatin kaukosäädin sekä takaluukku

Post by Tomppa- »

Onko koodit luettu?
Trollen

Post by Trollen »

Auto on ollut parikin kertaa paikallisella VW korjaamolla, joten olettaisin näin...eivät vain tahdo löytää vikaa, minkä vuoksi olet koittanut itse selvittää, niin näiden forumeiden kuin pohdinnan ja tutkimisen kautta....
Lukko vaihdettiin kertaalleen koska " niillä on ollut taipumus rikkoutua". Auto toimi pari viikkoa ok, jonka jälkeen oireet palasivat. Toisella reissulla liikkeen korjaus oli pienentää hälyn herkkyyttä koska 1 oireista oli hälyn laukeaminen takaluukun kuvitellessa aukeavansa. Tästä kuultuani kyseenalaistin korjauksen....
Trollen

Barabbas

Post by Barabbas »

Onko johtosarjaa mitattu? Kuulostaisi kontaktivialta. Tuskin tuli sama vika uuteen lukkoon parin viikon jälkeen. Onko näissä uudemmissa sitä mukavuusboksia?
Tomppa-
VCF Member

Post by Tomppa- »

Toimiiko takapään pyyhkijä/pissapoika oikein? Tai kontin luukku sisältä kuiva, kun noita on alkanut mitä ilmeisemmin vuotamaan suoraan lukko yksikön päälle.
Trollen

Post by Trollen »

Kävi tuossa taannoin Passatti uudestaan "lääkärillä". Tällä kertaa olivat kuunnelleet sekä minua että auton myjyää ja etsivät vikaa, joka löytyi oikean puoleisen takalokasuojan sisöltä jossa oli kaapeleilla liitospistoke. Tämä oli kuulemma hapettunut...
Siitä lähtien toiminut...:-)
Trollen

Post Reply