Terve kaikille!
Tuli tuossa viime kuun alussa vaihdettua B7 Passatti pari vuotta vanhempaan, mutta kolmasosan pienemmillä kilsoilla ja paljon paremmilla varusteilla olevaan B6 farkku Passattiin.
Näin reilun kuukauden omistajuuden jälkeen en voisi tyytyväisempi olla. Kaikki toimii kuin se kuuluisa junan vessa, ja kyytikin on jämäkän vakaata. Eikä haittaa että autosta löytyy kaikki tarvittavat mukavuudet, suuremmista tehoista puhumattakaan.
Talvea odotellessa, jolloin pääsee nauttimaan nelivedon tuomasta varmuudesta liukkailla keleillä.
Ainoana miinuksena mainittakoon ruosteen alut kaarissa. Toki taitaa olla melkoisen yleistä näissä autoissa. Onneksi löytyy tilat ja taidot nämä laittaa kuntoon, sitä ajattelinkin nyt tänne päivittää kunhan saan projektia aloiteltua. Ennen talvea tämä täytyy jokatapauksessa hoitaa!
Samulin -09 B6 Passat 2.0 tdi R-Line 4-Motion
Re: Samulin -09 B6 Passat 2.0 tdi R-Line 4-Motion
Hieno valinta. Itsellä on harmittanut muutaman kerran, että pistin B6:seni kiertoon. Ei sillä, etteikö jälkeenpäin olleet autot ole olleet hyviä, mutta B6:ssa oli vain sitä jotain.
VCDS, OBD 11
ID.4 150 kW EBJC Pro 1st MAX -21
T5 GP Caravelle 2.0 TDI Bluemotion 103 kW CCHA Comfortline -14
Gofl Plus 1.6 84 kW BLF -05
Ex:
B8/3G5 GTE 1.4 TSI 115 kW CUKC -18
B6/3C5 2.0 TDI 103 kW CBAB Comfortline -10
B5.5/3BG 1.9 TDI 74 kW AVB -01
ID.4 150 kW EBJC Pro 1st MAX -21
T5 GP Caravelle 2.0 TDI Bluemotion 103 kW CCHA Comfortline -14
Gofl Plus 1.6 84 kW BLF -05
Ex:
B8/3G5 GTE 1.4 TSI 115 kW CUKC -18
B6/3C5 2.0 TDI 103 kW CBAB Comfortline -10
B5.5/3BG 1.9 TDI 74 kW AVB -01