Näennäisesti helmen 140tkm ajetun '98 3B5:n lista vuoden suomiautoilun jälkeen:
Tekniikka:
-ABS-ohjainlaite (vaihdettiin ennen kauppoja purkuosaan eli pyhällä hengellä ja tuurilla mennään)
-Termari
-Nokkaketju/kiristin rallattaa
-Ilmastoinnin lauhduttimen flektin laakeri rallattaa
-Huohotin halki
-Umpioden manuaalisen korkeussäädön rattaat murusina
-Umpioiden lasit sumeat / keltaiset
-Paisuntäsäiliön anturi pätkii pakkasilla -> Jäähdytysnesteen tasovaroitus talvi-aamuina kunnes lämmöt 90c.
-Takakontin lukon mikrokytkin täynnä lasinpesunestettä -> hälytinongelmia, kontin sisävalo ei syty
-Cruisen ohjainlaite ei toimi -> juotettu kuntoon (tein jopa tutoriaalin)
-Iskarit loppu -> todella levoton ajokäytös varsinkin ramppeihin kiihdyttäessä
-Oik. vetarin ulkokumi
-Etum. alatukivarsien sisähelat
-Taka-akselin helat
-Erilaisia mystisia natinoita ja kitinöitä sisustassa.
Kori:
-Ilmeisesti turkkilais-saksalainen vitunsuolaaja/jobbari on maalannut auton katon ja takakontin noin. 2v sitten. Irroittamatta mitään laseja. Maali kuplii tuulilasin yläreunasta liiman pääällä. Lasia työjäljistä päätellen yritetty raottaa / venyttää liimoja jotta edes vähän saisi pohjustettua. Tuloksena vuoden ajon jälkeen alkoi tuulilasin liimaus vuotaa oik. A-pilarin yläreunasta ja A-pilarin verhoilu kastuu.
Myös takalasin reunanauhaa/vesiohjainta taivuteltu ilmeisesti hiontatarkoituksessa. Paskojen pohjien ja paskan työn tuloksena myös takakontti kukkii lasin reunan alta ja kahva-asetelman vasemmasta reunasta. Nämä nyt taitaa kukkia suomiautoissakin, kun on alkanut tarkkailemaan tämän serkkuja liikenteessä.
Muuten ei ole ollut mitään vikaa
