Lähivalot
- Mika Viinikka
Lähivalot
onko muilla samoja ongelmia ku mulla! eli lähivalo polttimoita palaa vähän väliä!
vajaan pariviikkoo sit ostin polarista hianot xenon polttimot(pitäs antaa 4500K valotehoa) ja valo oli sinertävää ja edestä katottuna näytti xenoneilta mut eilen pimeni taas repsikan puolelta! eihän ne maksanutkaan ku 74e! vajaan 2viikkoo kesti! vähän potuttaa! normaaleita polttimoita menee samaan tahtiin!auton ostin 28.11-03 ja viidennen kerran vaihdan polttimot eteen! tulee vähän kalliiks vaihdella koko ajan! mitenkähän sit käy ku saan laitettua oikeet xenonit!

Volvo V70 ex.Passat variant 2.0tdi(BMP) dsg -07–>nettiautossa id. 9457807
..ei tuo kyllä enää normaalia oo jos viidennen kerran jo vaihtamaan joudut..oiskohan virransyötössä jotain häikkää ja polttimo ei kestä..kaverin passatissa oli umpio löysässä ja tärinä hajotti polttimon,kannattaa tuokin tarkastaa..
itelläni 02/03 passatti ja kerran polttimot vaihettu(molemmat palo viikon sisällä)..
itelläni 02/03 passatti ja kerran polttimot vaihettu(molemmat palo viikon sisällä)..

- Mika Viinikka
Tarkastitko, että se polttimo oli varmasti palanut. Mulla oli Golffin valoissa kosketushäiriö. Välillä paloi vasen ja välillä oikea lähivalo, joskus jopa molemmat. Asentaja etsi vikaa pari tuntia. En tiedä tarkemmin missä vika oli, kun en hakenut autoa itse huollosta.
Jostain olen lukenut, että polttimoita säästäisi valojen kääntäminen automatiikka-asennosta parkeille starttauksen ajaksi.
Jostain olen lukenut, että polttimoita säästäisi valojen kääntäminen automatiikka-asennosta parkeille starttauksen ajaksi.
- Mika Viinikka
- Mika Viinikka