Joensuun kahvittelut
No niin!
Nyt on kotiuduttu meidän tapaamisesta!
Oli porukkaa sankoin joukoin mutta meidän kerholaisia ei ollut kuin MINÄ!
Jopas on aktiivista tämä porukka!!
Rupeaa pikku hiljaa tuntumaan että taidan itsekin lopettaa tämän aktiiviosallistujan homman!
Ei oikein kannata ajaa 80km että pääsee kahvittelemaan yksinään...
Mulla kun on toimiva kahvinkeitin kotonani!
Nyt on kotiuduttu meidän tapaamisesta!
Oli porukkaa sankoin joukoin mutta meidän kerholaisia ei ollut kuin MINÄ!
Jopas on aktiivista tämä porukka!!

Rupeaa pikku hiljaa tuntumaan että taidan itsekin lopettaa tämän aktiiviosallistujan homman!
Ei oikein kannata ajaa 80km että pääsee kahvittelemaan yksinään...

Mulla kun on toimiva kahvinkeitin kotonani!

- Ari-Matti Aho
- Mr. VCF
Sillehän tuo vähän näyttää, että jos meidän "ydinryhmä" ei kerkee paikalle, niin sit sinne ei tuu kyl ketään...
Ei voi muita alueen kerholaisia liiasta aktiivisuudesta moittia. Mehän ollaan Tonyn ja Tantin kans oikee pyhä kolminaisuus
Jatkossa varmaan kannattaa vilkasta kaikkien tätä topiccia ennen lähtöä. Ja jos täällä tai muuten ei kukaan ilmoita tulevansa, niin voi olla turha lähteä ajelemaan uusien innokkaiden naamojen toivossa.
Edelleen, ei me ketään syödä
Mukava ois nähdä muitakin kerholaisia. Jos tuo nykyinen aika ei sovi, niin saa täällä muutakin aikaa ehdottaa.

Jatkossa varmaan kannattaa vilkasta kaikkien tätä topiccia ennen lähtöä. Ja jos täällä tai muuten ei kukaan ilmoita tulevansa, niin voi olla turha lähteä ajelemaan uusien innokkaiden naamojen toivossa.

Uncle Hank Fan Club
T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
Kuten Tony jo sanoikin, niin kahvitella voidaan myös jo aiemmin. Tänne vaan aikaehdotuksia/kyselyä muiden innokkuudesta jos alkaa kahvihammasta kolottaa ennenaikojaan...
Clubiin liittymiseenhän ei tarvita kuvia, ne kerkeää toimittaa jälkikäteenkin. 

Uncle Hank Fan Club
Mäkin siis yritän tehdä työt suitsait sukkelaan et ehdin tuohon klo 13:sta mutta voipi olla että hiukkasen myöhästyn tai sit mun pitää tulla paikalle suoraan navetalta...
Ainakin olisi tilaa istuskella kun musta leijailis sellainen hehkee vasikan p..kan aromi...
Mutta yritän siis ehtiä klo 13 paikalle,suihkun raikkaana...

Ainakin olisi tilaa istuskella kun musta leijailis sellainen hehkee vasikan p..kan aromi...

Mutta yritän siis ehtiä klo 13 paikalle,suihkun raikkaana...

No nee! Kotio selvittiin takasin, ja heti koneelle...
Kävijämäärässähän oli räjähdysmäinen kasvu
100%
Muuten oli erittäin mukava kokoontuminen, mutta saisivat kattoo mihin pystyttelevät niitä tolppia...
Ehkä henkinen kolahdus oli suurempi kuin fyysinen.
MaHu on kyl löytäny MELKOSEN harvinaisesti varustellun farkkugolffin!
Tollasilla vermeillä kelpais mullekin. No laskeeko se emäntä sut mukaan kerhotoimintaan nyt, kun tarkastus on pidetty?
Hieno homma että parempaa puoliskoasikin kiinnosti tulla paikalle!
Enskerralla olis jo toivottavasti kesärenkaat ja kelejä et viihtyis jo ulkosalla paremmin. Lämmitti mukavasti kyllä jo nytkin. Yrittäkäähän kaikki taas selviytyä paikalle

MaHu on kyl löytäny MELKOSEN harvinaisesti varustellun farkkugolffin!

Enskerralla olis jo toivottavasti kesärenkaat ja kelejä et viihtyis jo ulkosalla paremmin. Lämmitti mukavasti kyllä jo nytkin. Yrittäkäähän kaikki taas selviytyä paikalle

Uncle Hank Fan Club
Micco: Älä ny hirveesti porukkaa pelottele... Mä kun en loppujen lopuks oo kamalan vaarallinen...?
Mä oon vaan tällänen akka...
En oo ennenkään purematta nielly...
Basu:Tuo Micco niin tykkää musta kun pikkasen aina keljuilen sille.
Mut kyl se sit annattaa takasinkin...
Kiva oli joo tavata uuttakin porukkaa.Että teretulemast seuraavaankin tapaamiseen!!
Tästä se Pohjois-Karjalan "Variantisti" porukka rupaa pikkuhiljaa lisääntymään!

Mä oon vaan tällänen akka...

En oo ennenkään purematta nielly...

Basu:Tuo Micco niin tykkää musta kun pikkasen aina keljuilen sille.

Kiva oli joo tavata uuttakin porukkaa.Että teretulemast seuraavaankin tapaamiseen!!
Tästä se Pohjois-Karjalan "Variantisti" porukka rupaa pikkuhiljaa lisääntymään!
No niin. Kahvittelut oliva oikea kävijäsuksee... Tässä kuva paikalta. 

No oli meitä kuitenkin yhden jälkeen minä ja MaHu paremman puoliskonsa kanssa...
Vaikka Jarkon pyynnöstä olimme paikalla jo yhdeltä, niin miestä ei näkynyt missään...
Mutta me multiploiduttiin ja hoidettiin homma kotiin!

"S**tana tänne ketää tu!"
"Kyllä tää harrastustoiminta syö miestä rotan lailla..."
"Tää katkasee kevään mukavasti..."
"Meinaatko tulla enskerralla?" "TOTTA KAI!"
Mukava oli turinatuokio, vaikka väkeä olikin HIEMAN vähänlaisesti paikalla.

No oli meitä kuitenkin yhden jälkeen minä ja MaHu paremman puoliskonsa kanssa...

"S**tana tänne ketää tu!"
"Kyllä tää harrastustoiminta syö miestä rotan lailla..."
"Tää katkasee kevään mukavasti..."
"Meinaatko tulla enskerralla?" "TOTTA KAI!"

Mukava oli turinatuokio, vaikka väkeä olikin HIEMAN vähänlaisesti paikalla.

Uncle Hank Fan Club
Mites muilla on kiireitä kesäkuun ekana sunnuntaina, eli 4.s päivä? Itse olen ainakin reissussa, ja tuli mieleen että silloinhan taitaa olla muutenkin oikea sukujuhlasesonki... Aattelin vaan kysellä, että kahvitellaanko jo ennen tuota viikonloppua tai sen jälkeen, vai pidättekö sen ihan normaalisti silloin sunnuntaina 

Uncle Hank Fan Club