B4 Passat Variant, etuhelma
B4 Passat Variant, etuhelma
Hyvät joulut alkuun nyt kaikille.. Näin jouluna hyvä suunnitella auton tuunaustakin samalla kun kinkku sulaa vatsassa ja punaviini maistuu..
Millaisia etuhelma/spoileria porukka on laitellut etupuskuriin? En halua mitään RS look tuning härpäkettä.. vaan jotain hillitympää. Tarkoitus kun ei olisi tuunailla muutoin, kuin tuo etuhelma, ja mahd. 16" tai 17" vanteet + madallusjousisetti.
Millaisia etuhelma/spoileria porukka on laitellut etupuskuriin? En halua mitään RS look tuning härpäkettä.. vaan jotain hillitympää. Tarkoitus kun ei olisi tuunailla muutoin, kuin tuo etuhelma, ja mahd. 16" tai 17" vanteet + madallusjousisetti.
Huhutaan, että TDi toledon lippa kävisi paikalleen suoraan, tai ainakin melkein suoraan. Ei kokemusta.
III Golffien/Ventojen lipat käy paikalleen pienellä muokkaamisella, kulmia pitää hieman muotoilla ja päitä jatkaa. Tästä on vähän kokemusta...
Mitään valmiita lippojahan tähän ei taida vieläkään saada... Tai olihan completoksen kataloogissa joskus sellaista lasikuitusta lärpäkettä, mutta se oli melkoisen ruma ja menee mielestäni tuohon mainitsemaasi RS look tuning härpäke -kategoriaan.
III Golffien/Ventojen lipat käy paikalleen pienellä muokkaamisella, kulmia pitää hieman muotoilla ja päitä jatkaa. Tästä on vähän kokemusta...
Mitään valmiita lippojahan tähän ei taida vieläkään saada... Tai olihan completoksen kataloogissa joskus sellaista lasikuitusta lärpäkettä, mutta se oli melkoisen ruma ja menee mielestäni tuohon mainitsemaasi RS look tuning härpäke -kategoriaan.
- Mika Viinikka
Mun mieleen on caracteren ja abt helma. 3b pasuunaan siis. Edellisessä oli caractere ja nyt olen miettinyt abt helmaa. Nuo kun ei vaadi sivuhelmoja mun mielestä ja taakse kun hommaa vaan W8 helman ja putkiston niin kyllä pärjäilee 

Volvo V70 ex.Passat variant 2.0tdi(BMP) dsg -07–>nettiautossa id. 9457807
- Mika Viinikka
Pientä sovitusta se vaatii istuakseen. Puskurin kulmat on jonkin verran "terävämmät" golffissa, kuin passatissa, eli niitä pitää hieman kuumailmapuhaltimen avustuksella muotoilla... Myös golffin lipan kiinnikkeet ei täsmää koko matkalta juuri noiden erimallisten kulmien takia, eli lipan kiinnikkeitä pitää hieman veistellä/siirtää kulmissa. puskurin etupuolella ja sivuissa kiinnikkeet kuitenkin käyvät paikalleen passatin puskuriin, eli uusia kiinnikkeitä ei välttämättä ole ihan pakko kulmiin askarrella. Kaikkein eniten päänvaivaa tuottaa se, että golffin lippa on liian lyhyt, eli päät jäävät puskurin sivuilta muutaman sentin lyhyeksi. Eli pitää itse muovihitsata jostain toisesta lipasta päädyt siihen, mikäli ei halua jättää sitä vajaaksi.jiisimula wrote:Kerro lisää! Juurikin tuollainen VR6 golf etuhelma tms saa veden kielelle....
Siinä kai ne tärkeimmät, mitä tulee tietää ko. lipan sovituksesta Pasaderiin. Itse koin ainakin helpoksi, kun pääsi sovittelemaan lippaa irtonaiseen (varaosa) puskuriin.
http://photobucket.com/albums/c104/JPeltola/Passat/
Siellä on pari kuvaa. Hirvittävän hyviä ei ole, mutta kyllä kai noistakin selvän saa.
Siellä on pari kuvaa. Hirvittävän hyviä ei ole, mutta kyllä kai noistakin selvän saa.