Onko kannentiiviste palanut?
Onko kannentiiviste palanut?
Huomasin tuossa että golffi rupes lämpimänä savuttamaan, siis sellaista harmaata/valkoista utua. Ja samalla ihan viileetä vettä roiskii putkesta... mikähän ihme tuossa on. Ei ainakaan paljoa ole noita jäähdyttimen nesteitä syöny... kone on tuo 1.8 AAM
Veikkaisin, että olet ajellut lyhyttä matkaa ja et ole pahemmin vedätellyt??
Viime talvena oli korjaamolla suht uusi foordi, joka ei enään lähtenyt kaupanpihasta käyntiin pakkasella, --> auto halliin ja mistään ei löytynyt järkevää vikaa
kaveri ei sitten enään jaksanut sitä ihmetellä sinä iltana. Aamulla sitten koitti käyntiin ja sehän lähti + tuli pirusti vettä lattialle.. Eli pakoputki oli jäätynyt umpeen.
Autolla ei oltu ajettu kuin lyhyttä väliä kaupungissa ja varmaan ikinä käyny kierrokset yli 3000.. Mun mielestä ohjekirjoissakin pitäs lukea, että antakaa sille autolle välillä kenkää!! Auto tykkää, että sillä ajetaan

Viime talvena oli korjaamolla suht uusi foordi, joka ei enään lähtenyt kaupanpihasta käyntiin pakkasella, --> auto halliin ja mistään ei löytynyt järkevää vikaa
kaveri ei sitten enään jaksanut sitä ihmetellä sinä iltana. Aamulla sitten koitti käyntiin ja sehän lähti + tuli pirusti vettä lattialle.. Eli pakoputki oli jäätynyt umpeen.
Autolla ei oltu ajettu kuin lyhyttä väliä kaupungissa ja varmaan ikinä käyny kierrokset yli 3000.. Mun mielestä ohjekirjoissakin pitäs lukea, että antakaa sille autolle välillä kenkää!! Auto tykkää, että sillä ajetaan


"Diiselit on laiskoja ja ne savuttaa"
Itse ajan talvella 3km työmatkaa ja kerran, pari viikossa on tapana polkaista autoa parkkiin jättäessä kotona. Pahimmillaan on tullut kummastakin putkesta desikaupalla vettä betonilattialle kun on pitänyt ensin kiekkoja hiukan aikaa 4000:ssa ja sitten polkaissut tonnin, pari lisää...DJisotela wrote:Autolla ei oltu ajettu kuin lyhyttä väliä kaupungissa ja varmaan ikinä käyny kierrokset yli 3000.. Mun mielestä ohjekirjoissakin pitäs lukea, että antakaa sille autolle välillä kenkää!! Auto tykkää, että sillä ajetaan![]()
*VW-2.8-V6-30V-4WD (lyhenteet kunniaan)*
(Paskat Syncro Variant)
(Paskat Syncro Variant)
Kannentiiviste on paskana! Ilma kuplia lykää paisuntasäiliöön oikein enemmälti, vois vaikka perunat kiehauttaa. Osat ois noin huntin pintaan (tiiviste ja pultit) kun ite tekee rempan, tietää työn laadun olevan merkkikorjaamon tasoa eikä auta jälkikäteen kitistä. Autona 1.9 TDI 85kw AJM koneella vm. 2000. Ajettu 225 000 km ja kenkää annettu koko ajan. Vituttaa vaan romuja korjata. Edellinen oli Japanilainen eikä koskaan mitään vikaa vaikka kilometrejä melkein 400 tuhatta.
Vaihda toki takaisin japskiin.MikaA wrote:Kannentiiviste on paskana! Ilma kuplia lykää paisuntasäiliöön oikein enemmälti, vois vaikka perunat kiehauttaa. Osat ois noin huntin pintaan (tiiviste ja pultit) kun ite tekee rempan, tietää työn laadun olevan merkkikorjaamon tasoa eikä auta jälkikäteen kitistä. Autona 1.9 TDI 85kw AJM koneella vm. 2000. Ajettu 225 000 km ja kenkää annettu koko ajan. Vituttaa vaan romuja korjata. Edellinen oli Japanilainen eikä koskaan mitään vikaa vaikka kilometrejä melkein 400 tuhatta.
Taas golffi kehrää, kuin vanha naaras kissa.
Kansipahvi vaihdettu remontille hintaa tuli 75 € ja aikaa meni noin 8 tuntia kahella miehellä. Kansi nostettiin imu- ja pakosarjan sekä turbon kanssa ylös, jaköpäätä kun ei avattu niin remmi lähti pois vain puukapulalla hakkaamalla, toivottavasti ei repeytynyt mistään kohti.

Kansipahvi vaihdettu remontille hintaa tuli 75 € ja aikaa meni noin 8 tuntia kahella miehellä. Kansi nostettiin imu- ja pakosarjan sekä turbon kanssa ylös, jaköpäätä kun ei avattu niin remmi lähti pois vain puukapulalla hakkaamalla, toivottavasti ei repeytynyt mistään kohti.
