En oo ennen ollu mukana kimppatilauksissa, niin miten tavarat löytää sitten tiensä varsinaiselta tilaajalta muille tavaraa haluaville..? Rahat jollekin tilille ennakkoon ja sitten tavarat jotenkin jakoon kotimaassa?
shoebox wrote:En oo ennen ollu mukana kimppatilauksissa, niin miten tavarat löytää sitten tiensä varsinaiselta tilaajalta muille tavaraa haluaville..? Rahat jollekin tilille ennakkoon ja sitten tavarat jotenkin jakoon kotimaassa?
Riippuu tapauksista, mutta missä itse olen ollut mukana niin suunnilleen näin:
- Sanotaan järjestäjälle mitä halutaan (tässä tapauksessa mustat vilkut)
- Järjestäjä ilmoittaa hinnan ja osallistujat maksavat järjestäjälle
- Kun järjestäjä on saanut kaikilta rahat, hän laittaa tilauksen menemään
- Kun vilkut on tullut, järjestäjä lähettää Postissa tai Matkahuollolla (ellei tilaaja nouda järjestäjältä) vilkut tilaajalle.
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI DSG Style BusinessLine 2020 (käyttöauto)
VW Jetta Flair 1.8 RP 1990 (kesäauto)
Kyselin hieman hintaa isommalle erälle ja toimituskuluja.
hello,
shipping price is 19 Euro, also if you take 15 sets.
it is the same price for shipping.
if you take about 15 sets we can make a price of 8,49 for each set
Samppa wrote:tilaus tehtäs varmaan heti kun ja jos joku kielitaitoinen suostuis tilaamaan ne!!!!
mut ei ole ainakaan vielä ketään halukkaita ilmenny!!!!!!
Jos joku hoitaisi tuon tilauksen (tietäisi miten se tehdään) voisin kyllä kielitaidossa autella
"Ebaystä ostettaessa sinulla on oikeastaan kaksi järkevää maksutapaa. Tehdä tilisiirto (ihan ok tapa, mutta hieman hidas, koska myyjä ei kuitenkaan lähetä tuotetta ennen kuin näkee rahat tilillään) tai maksaa Paypal toiminnolla (kts. www.paypal.com). " Kukaan tutustunut tuohon Paypal maksuun?
Minä tilasin silloin aikoinaan kromirinkulat kimppatilauksena saksasta ja maksutapana oli paypal. Helppo ja nopea homma kaiken kaikkiaan. Nyt en vaan pysty hoitamaan tuota tilausta, koska lauantaina muutto ja netti menee poikki kuun lopussa. Netti on sitten minulla ainakin 1kuukauden poikki, jolloin yhteyden pito voi olla vaikeaa.
Suosittelen käyttämään tuota paypal maksutsydeemiä, koska monessa tapauksessa säästää jonkun n.10€(jotain pankkikuluja), jolla kattaa jo osan uudelleen lähetyskuluista.
Pelko pois ja eikun joku "rinssi/rinsessa rohkea" hoitamaan tuota tilausta.
Tuolta kateltiin/kyseltiin ja vastaus oli tämmönen
hello,
Autoteile Kirstein
Ihr Spezialist für Fahrzeugveredelung
Gartenstr.1a
77731 Willstätt Sand
Samppa wrote:Tuolta kateltiin/kyseltiin ja vastaus oli tämmönen
hello,
Autoteile Kirstein
Ihr Spezialist für Fahrzeugveredelung
Gartenstr.1a
77731 Willstätt Sand
enska wrote:No, saisinkos vielä sen alkuperäsen kyselyn, minkä laitoitte tonne, niin katson mitä saan aikaan. Niin ja paljos noita nyt sitten pitäis tilata?
Laitoin koko viestin yv:llä sulle, eli siis se mitä sieltä liikkeestä kysäisin..
En oo vielä kysyny toimitusaikaa, mutta arvelisin, että parissa viikossa saadaan suomeen, jos lähettävät heti maksun saatuaan. Katellaan sitä maksuhommaa vähän myöhemmin..
niin, tuleehan siitä tietysti vähän ylimääräsiä kuluja, jos lähetän kaikki eri osoitteisiin, mut niinku sanoin, niin katotaan maksut ja muut sitten myöhemmin, kun nyt ensin saadaan ne vilkut suomeen.
Laittakaahan nyt ei kerhon jäsenet Enskalle yhteystietonne privalla niin hää pääsee lähettelemään vilkkuja teille. Kerholaisten osoitteet ilmoitan itse hänelle.
Noniin, jos nyt tällä kertaa laskin oikein, niin hintaa yhdelle vilkkuparille tulee 12,5€. Maksaa saa tänne: Aktia 405576-262035 ja saajaksi Sami Lehtonen. Viestiin vaikka oma nimimerkki.