3B TDI Passatin madallus kiinteällä sarjalla
3B TDI Passatin madallus kiinteällä sarjalla
Laitoin alle kesävalssit ja autosta tuli monsteri. KAipaisin madallusta mukavuuden kärsimättä ja suht edullisesti (ei siis säädettävää alustaa). Ja jos mahdollista vielä, niin sellainen jolla vuoden pari ajaa vakiotolpilla...[ovat ihan hyvässä kunnossa, toisin kuin talous ]
Kuvia MAM MT2 8x17" (et 35 ja takana +5mm spacerit, 225/45 renkaat) kesävalsseilla:
http://koti.phnet.fi/levis/passat%20tdi ... %20net.jpg
http://koti.phnet.fi/levis/passat%20tdi ... %20net.jpg
http://koti.phnet.fi/levis/passat%20tdi ... %20net.jpg
Etukaaren ja pyörännavan etäisyys on tällä hetkellä n. 395 - 400 mm ja rako renkaan ja kaaren välissä noin 80 mm.
Takakaaren ja pyörännavan etäisyys on n. 380 - 385 mm ja rako renkaan ja kaaren välissä noin 60 mm.
Olisiko jollain kiinnostusta mitata omista autoista mittoja (napa-kaari) alustojen kanssa (ei säädettävistä), jotta saisi jotain suuntaa mitä eri sarjat madaltaa todellisuudessa. Etenkin kiinnostaisi Eibachin Pro Kit:in tuoma madallus.
Tällästä kaipaisin, vaatiiko säädettävää?:
http://koti.phnet.fi/levis/passat%20tdi ... 0testi.jpg
AFN, manuaali, ilmastointi, -97
Kuvia MAM MT2 8x17" (et 35 ja takana +5mm spacerit, 225/45 renkaat) kesävalsseilla:
http://koti.phnet.fi/levis/passat%20tdi ... %20net.jpg
http://koti.phnet.fi/levis/passat%20tdi ... %20net.jpg
http://koti.phnet.fi/levis/passat%20tdi ... %20net.jpg
Etukaaren ja pyörännavan etäisyys on tällä hetkellä n. 395 - 400 mm ja rako renkaan ja kaaren välissä noin 80 mm.
Takakaaren ja pyörännavan etäisyys on n. 380 - 385 mm ja rako renkaan ja kaaren välissä noin 60 mm.
Olisiko jollain kiinnostusta mitata omista autoista mittoja (napa-kaari) alustojen kanssa (ei säädettävistä), jotta saisi jotain suuntaa mitä eri sarjat madaltaa todellisuudessa. Etenkin kiinnostaisi Eibachin Pro Kit:in tuoma madallus.
Tällästä kaipaisin, vaatiiko säädettävää?:
http://koti.phnet.fi/levis/passat%20tdi ... 0testi.jpg
AFN, manuaali, ilmastointi, -97
Toi viimeinen kuva näyttää siltä miltä meitin auto näytti ennen alustasarjan asennusta. En vaan tiedä mitkä jouset siellä alla oikeen oli, mutta senverran asiaa on pähkitty ja päätelty että ei ainakaan vakiot. Jos tässä joku päivä ehtisi tallille senverran että saisi rapsuteltua jousen puhtaaksi niin näkis jotta onko siellä jotain madallusta ollut.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Eibach Pro-Systemin laitoin kuukausi takaperin alle ja nyt mitta on mulla muistaakseni 350-360, tarvii tarkistaa otteesta tai uudestaan mitalla.
Edit:
Koitetaas onnistuuko kuvan liittäminen. Kännykuva ja kuvakulma parempana. Alla nyt on vakio 16".
[/img]
Edit:
Koitetaas onnistuuko kuvan liittäminen. Kännykuva ja kuvakulma parempana. Alla nyt on vakio 16".
[/img]
Viimeksi muokannut kahe, 8.5.2007 8:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ja Sport Systemissä on juuri nuo Sportline jouset eli eri tuote kuin ProKit madallusjousisarja.Pro-Kit -jousisarjamme on erinomainen kompromissi mukavuuden ja urheilullisuuden välillä, mikä kevyen madalluksen ohessa antaa autolle myös urheilullisen tuntuman lisäämällä jousen luonnetta. Seuratakseen markkinoiden vaatimuksia, Eibachin insinöörit ottivat askeleen kohti urheilullisempaa asetusta Sportline -jousisarjan kanssa, tuoden mukanaan yli 20 vuoden menestyksekkään työn moottoriurheilun parissa
Sama jousisarja Pro-Kit&Pro-System ja kun vertailin noita iskareita alkuperäsiin, niin en niidenkään mitoissa huomannut eroa. Molemmat olivat vieläpä Sachsin tekeleitä, siis vanhat ja uudet. Jossain tuli laitettua jo, että ennen meni nyrkki pystyssä renkaan ja kaaren väliin ja nyt madallettuna menee tiukasti poikettain eli pieni rakonen jää vieläkin. Itselle tuo on aivan sopiva, sillä nyt pohja kolahtaa välillä pihasta kadulle mennessä.
Kävi luku härö! Tosiaan onkin sama jousi, katsoin vahingossa Sport-Systemin tietoja Pro- Systemin sijaan!
Viitsisitkö vielä varmistaa mitat? Mitkä specsit sun autossa on, imast. TDi jne? Ku niissäkin on eroja niin saisi mahdollisimman realistisen verrokin! Ei tosiaan ole varaa pettyä. Kuvaa sivusta päin..?
Viitsisitkö vielä varmistaa mitat? Mitkä specsit sun autossa on, imast. TDi jne? Ku niissäkin on eroja niin saisi mahdollisimman realistisen verrokin! Ei tosiaan ole varaa pettyä. Kuvaa sivusta päin..?
- Vesa-Matti Luoma
- Viestit: 251
- Liittynyt: 10.1.2006 15:19
- Paikkakunta: Helsinki
Tuolla on kaikki tiedot autosta. Muistin mukaan edessä on 350 ja takana 360 (rekisteriotteen mukaan, mitta oli kateissa). Huom, noissa kuvissa vielä orkkisalusta.
Antamiesi mittojen perusteella olisi pudonnut juuri 30mm, mutta vaihtokiihkossa tuo alkuperäinen mitta tietysti jäi mittaamatta
Antamiesi mittojen perusteella olisi pudonnut juuri 30mm, mutta vaihtokiihkossa tuo alkuperäinen mitta tietysti jäi mittaamatta
Viimeksi muokannut kahe, 25.4.2007 7:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Vesa-Matti Luoma
- Viestit: 251
- Liittynyt: 10.1.2006 15:19
- Paikkakunta: Helsinki