Mikäli tuo kulma hoidetaan tuollaisilla alumiinilistoilla toimii tuo lista oikeana p*askamagneettina.Pasi H. wrote:Mitä se mielestäsi haittaa, jos nuo tasot ei olekkaan 45 asteen kulmaan sahattu, vaan tuossa on tuo alumiinin värinen lista? Muuta vaihtoehtoa ei edes tarjottu keittiö-suunnittelijalta. Ei haittaa kahvinkeittimen, leivänpaahtimen ja voitko kuvitella, eikä edes mikron toimintaa
Tuo voi sitten olla erilaista laattaa mitä täällä on tarjolla. Täällä myytävä "feikkiluonnonkivilaatta" saumataan mahdollisimman laatan värisellä saumalaastilla mahdollisimman pienellä saumavälillä. Tuo "feikkilaattahan" jättää aina sen neliömuotonsa näkyviin. Ei siinä, että vaikea tuo sauma on piilottaa.Pasi H. wrote:Listat laitoin itse noihin yläkaappien alareunoihin, jotta saa valaistukset ja pistorasiat piiloon. Käskeppä sen vieressä istuvan keittiösuunnittelijan kertoa mullekkin, että minkä väristä saumausainetta siellä kaakeleiden väleissä sitten oikein on, koska itse en tiedä edes laittaneeni saumausainetta:D:D
"saumalta" ne näyttää siksi, että laatta ei yllättäen ole täysin tasaista, eikä se myöskään ole millään tavalla kohdistettavaa, niin väkisinkin siihen tulee tollasia, mitkä näyttää raoilta. Eli piste sille.
Ymmärrän hyvin, että budjetit ovat välillä pakostakin pieniä. Ymmärrän myös sen, ettei kaikkia kiinnosta hienosteluominaisuudet kalliimmissa keittiöissä. Itse vain kun on läheltä päässyt katsomaan tuota keittiöhommaa ja näitä asioita on osoitettu ja kerrottu mikä vaikuttaa mihinkin, rupeaa näihin asioihin kiinnittämään huomiota. Keittiöt ovat kuitenkin sellaisia tiloja joita uusitaan usein once-in-a-lifetime-periaatteella.
Ei ollut tarkoitus suututtaa tai provosoida. Peace and love!