Eli se oma ei tunnu enää miltään tommosen skylinen jälkeen. Varsinkin kun tietää, minkälainen rahasumma tuohonkin on uponnut, niin kiitos ei siihen en lähde

Mikä moottorinohjaus siinä muuten on, kun noita muutoksia teette niin softapäivitykset jotenkin hoidatte kuitenkin?TerZi1982 wrote:kipee vehe onkyllä... ite jo hiukan siihen tottunu ni pääsee vähä vertaileen ku ny yön aikana pitäs toiset nokka-akselit laittaa et tuleeko tehoo lisää, nytkin on kyl jo sen verran ettei misää kyl tarvi. ja vittuminen kokeillakkin ku yli satasesta lähtee viä poikittai... no katotaa paraneeko 60-120 aika1.75 yksin....4 henkee kyydis 2.5s .. laiska ku mikä
Kaksia FK tolppia ruuvanneena voin sanoa samaa, ei tartte edes putsailla (no isoimmat pois ihan jo säälistä) mutta ei ole jumittamisesta tietoakaan.colour concept wrote:^kw:n paskat varmaan noi tolpat, et oo ainut jolla jumissa säätörenkaat.
H&R:n tolpista ei tarvinnu ees paskoja poistaa niin pikkurillillä sai pyöritellä
Onnea heille kenellä nuo etuhelmat ovat kestäneet, mutta itselläni oli ainakin pakko nostaa autoa talveksi, muuten hajosi Toledon etuhelma aina palasiksi johonkin lumikikkareeseenUolevi wrote:Mutta silti mä edelleenki ihimettelen että mitä varte sitä alustaa pitää ruuvailla eres takaasi.
Ei vaa pysty ymmärtämään
Täällä nuo auramiehet eivät muista ajaa joka minuutti, eikä pihatien liittymää puhdista erikseen. Traktoriakaan ei aina viitsi klo 6 aikaan laittaa tulille sitä varten. Ei tuolla lain sallimalla 8 sentillä korkeiden kinosten yli ehjänä ajellaUolevi wrote:Mutta silti mä edelleenki ihimettelen että mitä varte sitä alustaa pitää ruuvailla eres takaasi.
Ei vaa pysty ymmärtämään