Lämmöt laskee ajettaessa
Lämmöt laskee ajettaessa
ELikkäs Golf variant IV -01 otettiin ajoon pitkästä aikaa ja huomasin että lämmöt laskee ajettaessa. Lisäksi sisälle kondensoituu ikkunoihin kosteutta ihan pirusti. Paikallaan käydessä lämmöt pysyy normaalina.
Huomasin että syylärin yläletku on lämmin ja alaletku on ihan kylmä. Termari, ilmalukko vai missä vika ?
Kesällä on tehty kansiremppa remmin katkeamisen vuoksi:(
Huomasin että syylärin yläletku on lämmin ja alaletku on ihan kylmä. Termari, ilmalukko vai missä vika ?
Kesällä on tehty kansiremppa remmin katkeamisen vuoksi:(
-
Re: Lämmöt laskee ajettaessa
Paljonko oli hihnalla kilometrejä?Arskam wrote: Kesällä on tehty kansiremppa remmin katkeamisen vuoksi:(
Re: Lämmöt laskee ajettaessa
Tai ikää? Ei ne kilometrit ole aina se ratkaiseva tekiä.Lahtola wrote:Paljonko oli hihnalla kilometrejä?Arskam wrote: Kesällä on tehty kansiremppa remmin katkeamisen vuoksi:(
Golf Variant -01
Liikunta haisee hielle ja urheilu bensalle.
AUTS.
Tympeetä tollanen. Työkaverilla oli kans ny 2v vanaha remmi vaihto kunnossa, oli alkanu jo halkeileen. Kilometrejä ol joku 50tkm takana. Mulla taas oli tuossa jonka keväällä laiton niin vajaa 90tkm mittarissa ja 6v, niin remmi oli ok kuntoinen. Toki heti vaihdoin kaikki kalut sinne.
Tympeetä tollanen. Työkaverilla oli kans ny 2v vanaha remmi vaihto kunnossa, oli alkanu jo halkeileen. Kilometrejä ol joku 50tkm takana. Mulla taas oli tuossa jonka keväällä laiton niin vajaa 90tkm mittarissa ja 6v, niin remmi oli ok kuntoinen. Toki heti vaihdoin kaikki kalut sinne.
Golf Variant -01
Jep, harmittaa perkeleesti. Sitä en vain tajua, kun on taas avattu jakopää vesipumpun vaihdon takia, miksi esim. multa ei kysytty että vaihdetaanko remmit yms ? Nehän ei maksa paskan vertaa. Sitten kun kilahti, ja selviteltiin asiaa -> vaihdettiin laakeriviallinen vesipumppu. Keskustelin asiasta myös kuluttaja-asiamiehen kanssa. Kävi ilmi että osa laskusta tulee joka tapauksesta minun maksettavaksi. Päätin että penniäkään en enää siihen paskapuljuun kanna. Auto on ollut mulla uudesta asti, laskin että jos olisin itse vaihtanut öljyt, suodattimet yms. toi kilahdus olisi maksettu huoltojen hinnalla.
Tätä ei pidä yleistää
Paskoja huoltoja on muuallakin kuin pohjois-Suomessa 
Tätä ei pidä yleistää

- Pasi Häkli
- atdvariant
Mulla Kolopallossa kanssa pitkässä ajossa talvella ei hiipotin lämpömittarissa paljoa kohoa, tai että laskee sinne vasurille. Ent omistaja ottanu siitä Webastonki pois, raudat vaan jäljellä ja johtosarja, mitkä löyty, ku etupuskuri oli poes. Golffiina on vm -04
Kansanwaagoni mailakolopallopeli 1,9 TDi 74 kW vm-03
Golf VI 1.6 TDI Bluemotin
Toyota Corolla GTi AE82 -85
Murray IC 12 ajettava ruohonleikkuri
Derbi Atlantis Wave L/C -02 skootteri
Debi Predator LC -01 moposkootteri
Kymco ZX 50-moposkode
Yamaha R6 -01
Golf VI 1.6 TDI Bluemotin
Toyota Corolla GTi AE82 -85
Murray IC 12 ajettava ruohonleikkuri
Derbi Atlantis Wave L/C -02 skootteri
Debi Predator LC -01 moposkootteri
Kymco ZX 50-moposkode
Yamaha R6 -01
Onko ne lattiamatot märkänä? Eihän se kosteus laseihin tyhjästä tule eikä olisi eka Volkkari jossa vesi tulee sisään lattialle 
Jos kenno vuotaa sisään niin senhän näkee siitä että jäähdytysnestettä katoaa.

Jos kenno vuotaa sisään niin senhän näkee siitä että jäähdytysnestettä katoaa.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.