Ei tuottanut vaikeutta virtain konttorilla. Oli talvirenkaat alla ja kun katsastusmies kehu että pitää jouset muuttaa otteeseen. Mä kaivoin peräkontista 18" vanteen renkainen ja kehuin että lyödään nää ny sit samalla paperille. No vähä se kyseli että oonko ajanu noilla renkailla niin kehuin että koko kesän ja se oli sillä selvä.Pasi Häkli wrote:Rengaskooksi et saa muutoskatsastettua isompaa settiä, kuin mikä on sillä hetkellä alla. Tuokin varmaan riippuu vähän katsastusinsinööristä.
Joo no niinku sanoin, riippuu siitä kuinka virkaintonen inssi sattuu olemaan. Jos lakipykälien mukaan mennään niin asia on juuri niin kuin minä sanoin.Osku.T wrote:haista kuule pasi pitkä k***a!!!!
Muistaks paljo makso molemmat?Timppa wrote:Mulla on kans tuommoinen fixuksen panssari pasuunassa, otin vielä lisäpätkän vaihdelaatikon suojaksi. Ei tule alemmaksi kuin alkuperäinen muovi... on tuo panssarointi pelastanut jo useampia osumia, viimeisin jäniksen kanssa-> jos ois ollut vielä slkuperäinen suoja alla, niin ois saanut jäniksen palasia kaivella konepellin altaPanssarin muoto/malli on auto/moottori kohtainen-> Mulla tuo on ilman mitään reikiä-> sivuilla on huoltoluukut öljynvaihtoa varten.
Eli riittäis jos ostais etummaisen teräksisenä? On meinaan toi etummainenki aikast päreinä..Pasi Häkli wrote:Ei sillä passatin takimmaisella muovilla oikeen oo mitään virkaa siellä..
Viikko sitten mittailin juuri paljonko jää todellista maavaraa alkuperäisen metallisen pohjapanssarin kanssa ja sain tulokseksi reilun 9cm mitattuna panssarin alimmaisesta kohdasta maahan. Se on mielestäni varsin vähän, kun alustaa ei ole madallettu (alkuperäinen 4v vanha setti). Alla taisi olla mittaushetkellä vakiotalvirenkaat. Samalla operoitiin panssariin avattava öljynvaihtoreikä, ettei koko panssaria tarvitse ottaa aina alas. Noiden vakiosivusuojamuovien kanssa kun se ei ole kovin nopea operaatio. Samalla tuli vaimennettua panssari Dynamatin Dynaliner-matollaPasi Häkli wrote:No ei mulla ainakaan ole ollut tarvetta. Se vaihteisto kuitenkin on "melko" ylhäällä siellä.
Golffit erikseen... Niistä on ihmiset saanut kyllä öljypohjia tuhannen paskaksi ihan vakio-alustalla ja 18" pyörillä
Se vaatii jo taitoa...
Se vasemman puolen ruuvi onkin yksi kiusankappale siinä..Osku.T wrote:ei siinä oikeen paljoa ole kaarien välissä tilaa ja lokasuojan ruuvi raapii rengasta.auton keulaa on laskettu 2.5-3cm?(talvi asetuksesta)Ja perä on melkeen tapissa.Pitää huomena kattoa miten laitan ton et ei raapis kaariin ku kääntyy ja noi ketun rapaläpät lyhenee pari senttiä.