Vilkun relekkö?

Kaikki tekniikkaan liittyvä
Post Reply
JyriT

Vilkun relekkö?

Post by JyriT »

Rupesi vilkun rele raksuttelemaan omia aikojaan.
Välillä esiintyy viiksestä käytettäessä, välillä ittekseen ajossa tai hätävilkkuja vilauttaessa.
Valot ulkopuolella tai kojelaudassa ei kuitenkaan pala.

Olisikohan rele tullut tiensä päähän?
Vinkkejä..
Passat 3BG variant TDI(1.9 AVF) Highline -04 "Pappatuning"
maikki

Post by maikki »

rele tai viiksi. Parhaassa tapauksessa kuten omassa passatissa molemmat...
Hondas are like tampons....every pussy has one
JyriT

Post by JyriT »

No voihan..
Onko tuo viiksi kuinka hankala vaihtaa? Vaatii ratin purun tietysti..
Taidan ensin kokeilla jos releen vaihto riittäisi.
Markus V

Post by Markus V »

mulla naputtaa kans jokin rele aina sillon tällön, mutta laiska kun oon niin en anna sen enempää vaivata, voikko sit kertoo mistä puran ja mitä että saan releen vaihdettuu, kiitos! :lol:
Yamaha r6r '06
Audi A6 2006
Tunturi Duke Varastettu!
Nishiki Bushwacker Xc
maikki

Post by maikki »

Jos aloittaa helpommasta eli vilkunreleestä niin se on integroitu hätävilkkukytkimeen eli sen vaihtoon saa kulumaan max. 5min :D

Minulla passatissa viiksi meni rikki ja rupesi räpsyttämään relettä. Lomareissulla rele sitten kuoli, uusi tilalle marmoritiskiltä ja kun vieläkin räpsytteli niin viiksi vaihtoon. rele 36€ ja viiksi 80€+vaihtotyö.
Tonttu

Post by Tonttu »

Asiaan liipaten on tuossa omassa kulkineessa ilmennyt nyt ajoittain sellaista, että kun laittaa vilkun päälle niin jää vilkku ko. suuntaan vaan palamaan, ei vilku. Jos painaa hätävilkut kerran päälle ja pois tai laittaa vilkun uudestaan niin yleensä lähtee vilkku taas toimimaan. Muutaman kerran tehnyt niinkin että kun on villku päällä niin vilkkuu hetken aikaa ja sitten jää palamaan... Olen ajatellut että vika ei voisi olla kuin vilkkureleessä tai ehkä hätävilkkukatkaisijassa? Onko kellään kokemusta samasta tai tietoa muuten?
Cross Touran TSI DSG -08 + Sorsa A x 2
Micco
VCF Member

Post by Micco »

Tonttu wrote:Asiaan liipaten on tuossa omassa kulkineessa ilmennyt nyt ajoittain sellaista, että kun laittaa vilkun päälle niin jää vilkku ko. suuntaan vaan palamaan, ei vilku. Jos painaa hätävilkut kerran päälle ja pois tai laittaa vilkun uudestaan niin yleensä lähtee vilkku taas toimimaan. Muutaman kerran tehnyt niinkin että kun on villku päällä niin vilkkuu hetken aikaa ja sitten jää palamaan... Olen ajatellut että vika ei voisi olla kuin vilkkureleessä tai ehkä hätävilkkukatkaisijassa? Onko kellään kokemusta samasta tai tietoa muuten?
Vilkkurele ja hätävilkkukatkaisija on sama asia. :P Vilkkurele on hätävilkkukatkaisijassa sisällä. Vaihtoon vaan.
Uncle Hank Fan Club

T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
Tonttu

Post by Tonttu »

Heh, no niimpäs näyttää olevan. Eipä ole tullut ajateltua vaikka tuota konsolia on purkanut, että on samaa pakettia :oops: No pitääpä käydä tiskiltä hakemassa uusi josko sitten alkaisi taas vikuttamaan. Kiitokset vain.
Cross Touran TSI DSG -08 + Sorsa A x 2
DJDH

Post by DJDH »

Mulla olis yks iv golf mallinen hätävilkkukatkaisin ylimääräsenä. Sopinnee myös 3b/g passat?
Passat 3C Variant -08 2.0 TDI Highline Individual
JyriT

Post by JyriT »

Noni, ny on rele vaihdettu motonetin tarvikereleeseen. Ei auttanut sitten mitään :evil:
Tuntus että jossain on joku liitos löysällä, kun räpyttelyä tuntus esiintyvän enemmän töyssyn jälkeen.
Mutta jatketaan tutkimista,
maikki

Post by maikki »

vaihda vilkkuviiksi
Post Reply