Eli tuossa pasuunassa on erittäin häiritsejä lommo vänkärinpuolen takaovessa. Oon yrittäny olla välittämättä siitä ja se onnistuu vain jos auto on erittäin likainen
mitähän tuon oikaisu noin karkeasti kustantas? Vähän että osais rueta varautuun. Emännälle jos sanoo että korjataan se niin se nauraa mut pihalle
auto on kuvassa likainen, mutta aukaistuna sen lommon kyllä erottaa.
Nakkisormi wrote:Eli tuossa pasuunassa on erittäin häiritsejä lommo vänkärinpuolen takaovessa. Oon yrittäny olla välittämättä siitä ja se onnistuu vain jos auto on erittäin likainen
mitähän tuon oikaisu noin karkeasti kustantas? Vähän että osais rueta varautuun. Emännälle jos sanoo että korjataan se niin se nauraa mut pihalle
Vedä imukupilla suoraksi.
Passat Passat 35i B4 '95
2 x Celica TA22
Ford '40 PU
Nakkisormi wrote:Eli tuossa pasuunassa on erittäin häiritsejä lommo vänkärinpuolen takaovessa. Oon yrittäny olla välittämättä siitä ja se onnistuu vain jos auto on erittäin likainen
Vedä imukupilla suoraksi.
Meinaatko että pomppais takas? Näkee tuosta, että saranan jotain tappeja sieltä kans pullottaa..
Jos kävis B-kaupasta, eli biltemasta sellasen ison imukupin hakemassa ja sillä koittas...sitten palauttas sen ku on käyttäny
Sinne on hyvä palauttaa "vähän" käytetyt tuotteet(Hallitunkit, jousenkiristimet yms. jotka voi puhistaa ja mustat kohdat tussilla maalata...kettumaista
Joo voi kyllä olla, että sillä imukupilla ei tuota saa oikastua. Tosiaan epätasainen tuo pinta!
jos koittas sisältä päin painella tuota, että pompsahtasko tasaiseksi...mökillä sit