Lommo ovessa, Passat bg

Kaikki tekniikkaan liittyvä
Post Reply
Nakkisormi

Lommo ovessa, Passat bg

Post by Nakkisormi »

Eli tuossa pasuunassa on erittäin häiritsejä lommo vänkärinpuolen takaovessa. Oon yrittäny olla välittämättä siitä ja se onnistuu vain jos auto on erittäin likainen :)

mitähän tuon oikaisu noin karkeasti kustantas? Vähän että osais rueta varautuun. Emännälle jos sanoo että korjataan se niin se nauraa mut pihalle :D
auto on kuvassa likainen, mutta aukaistuna sen lommon kyllä erottaa.

Image
Vw Passat variant 1.9TDI -03 74Kw
Basu
VCF Member

Post by Basu »

Hinnasta ei ole tietoa, mutta kannattaa kysellä esim. Autodentin mielipidettä asiaan. :wink:
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI DSG Style BusinessLine 2020 (käyttöauto)
VW Jetta Flair 1.8 RP 1990 (kesäauto)
rojektori

Re: Lommo ovessa, Passat bg

Post by rojektori »

Nakkisormi wrote:Eli tuossa pasuunassa on erittäin häiritsejä lommo vänkärinpuolen takaovessa. Oon yrittäny olla välittämättä siitä ja se onnistuu vain jos auto on erittäin likainen :)

mitähän tuon oikaisu noin karkeasti kustantas? Vähän että osais rueta varautuun. Emännälle jos sanoo että korjataan se niin se nauraa mut pihalle :D

Image
Vedä imukupilla suoraksi.
Passat Passat 35i B4 '95
2 x Celica TA22
Ford '40 PU
Nakkisormi

Re: Lommo ovessa, Passat bg

Post by Nakkisormi »

rojektori wrote:
Nakkisormi wrote:Eli tuossa pasuunassa on erittäin häiritsejä lommo vänkärinpuolen takaovessa. Oon yrittäny olla välittämättä siitä ja se onnistuu vain jos auto on erittäin likainen :)

Image
Vedä imukupilla suoraksi.
Meinaatko että pomppais takas? Näkee tuosta, että saranan jotain tappeja sieltä kans pullottaa..
Jos kävis B-kaupasta, eli biltemasta sellasen ison imukupin hakemassa ja sillä koittas...sitten palauttas sen ku on käyttäny

:D Sinne on hyvä palauttaa "vähän" käytetyt tuotteet(Hallitunkit, jousenkiristimet yms. jotka voi puhistaa ja mustat kohdat tussilla maalata...kettumaista 8)
Pasi Häkli

Post by Pasi Häkli »

Mun mielestä tuo näyttää niin "ryppyseltä", että imukupilla et tee kyllä mitään tossa hommassa.
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
Nakkisormi

Post by Nakkisormi »

Joo voi kyllä olla, että sillä imukupilla ei tuota saa oikastua. Tosiaan epätasainen tuo pinta!
jos koittas sisältä päin painella tuota, että pompsahtasko tasaiseksi...mökillä sit :)
Post Reply