5*100 -> 5*112
5*100 -> 5*112
Juu eli onko millaisia adaptereita olemassa, että sais muutettua tuon jaon.
Ja mitenköhän nuo 19" audi a6 vanteet sujahtaa vari golffin alle 35mm madalluksella?
Saisinko jonkinlaista vastausta pian, koska olis kiire ostaa ne vanteet tutulta.,
Ja mitenköhän nuo 19" audi a6 vanteet sujahtaa vari golffin alle 35mm madalluksella?
Saisinko jonkinlaista vastausta pian, koska olis kiire ostaa ne vanteet tutulta.,
VW Golf Variant 1.6 16V 2001
- Ari-Matti Aho
- Mr. VCF
- Posts: 3092
- Joined: 11.11.2003 0:19
- Location: Kouvola
- Contact:
Se kannattaa ottaa huomioon, että pulttijaon muuntavat adapterit vievät tilaa reilusti, ainakin 10mm, en tiedä riittääkökään. Eli jos noi vanteet on ET 35, niin niillä adaptereilla ne on sun autoon maksimissaan ET 25. Ja renkaat tulevat ulos kaarista reilusti. Noissa vanteissa pitäis olla ET lähellä 50, ennenkuin vakavissaan kannattaisi alkaa suunnittelemaan niitä adaptereita.
Se on sentään katsottu, ettei noissa vahingossakaan ole tuplajakoa? Eli 5*100 ja 5*112 molemmat? Niitäkin kun on monissa vannemalleissa, joissa pultit jää tuon keskiölätkän alle.
Se on sentään katsottu, ettei noissa vahingossakaan ole tuplajakoa? Eli 5*100 ja 5*112 molemmat? Niitäkin kun on monissa vannemalleissa, joissa pultit jää tuon keskiölätkän alle.
Uncle Hank Fan Club
T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
Eikös noin pienen jaon muutoksen onnistu tekemään pulteillakin. Noita hieman "anteeksi antavia" pultteja saa ainakin täältä jyväskyläst euromasterilta. Niissä kartio liikkuu pultissa sivusuunnassa ja mahdollistaa pienen jaon muutoksen.
V70 TDi -98
http://www.aurinkosahko.com
http://www.aurinkosahko.com
Ohoh lukihärö
katoin että 5x112->5x110. Unohda siis mun aikaisempi viesti

V70 TDi -98
http://www.aurinkosahko.com
http://www.aurinkosahko.com
No jos noita vanteita olet sen takia ostamassa, että maksaa 500-800e, niin unohda. Jos ja kun noiden vanteiden ET pyörii akselilla ET30-40, et saa niitä 5x100-jaolla millään kiinni siten että auto olisi vielä laillinen/ ajokelpoinen.balloon wrote:^ Olisikohan se sitten niin?
Tuo ATP:n 9 Razzen maalattu vanne on käytännössä täysin sama RS4-replican kanssa keskiölätkää lukuunottamatta. Eli eivät ole niin ihmeelliset että kannattasi lähteä esim. napoja uusimaan tai kaaria levittämään väärän jaon takia.
VW Jetta V TDI -08, VW Golf III -96
Jotain tuota luokkaa tulis maksamaan.. Parempi kai sitten unohtaa koko homma, koska jo spacereihin ym muutoksiin menis aivan varmasti jo se 200€??
Ei se auta, ku alkaa Haparandasta vanteita kattelemaan, jos ne hiukan halvenpia on.. Oisko minkälaisia ehdotuksia? Mahd. halvat 0-1000€ sarja renkaineen? Kunnon flipillä
17" tai 18"...
Ei se auta, ku alkaa Haparandasta vanteita kattelemaan, jos ne hiukan halvenpia on.. Oisko minkälaisia ehdotuksia? Mahd. halvat 0-1000€ sarja renkaineen? Kunnon flipillä

VW Golf Variant 1.6 16V 2001
Onko siis mahdollista muuttaa pientä jakoeroa noilla epäkeskopulteilla?Esim 5x100->5x110?k.i.s.s. wrote:Eikös noin pienen jaon muutoksen onnistu tekemään pulteillakin. Noita hieman "anteeksi antavia" pultteja saa ainakin täältä jyväskyläst euromasterilta. Niissä kartio liikkuu pultissa sivusuunnassa ja mahdollistaa pienen jaon muutoksen.
Chevrolet Suburban 6.5TD 2500 Heavy Duty LT 4x4 1996
Golf IV Variant 1.6 2002
Touran 2.0 EcoFuel 2008
Ex: Passat variant 2.8 V6 4Motion 2000
Golf IV Variant 1.6 2002
Touran 2.0 EcoFuel 2008
Ex: Passat variant 2.8 V6 4Motion 2000
10mm ei ole pieni ero
Pultin kierreosa taitaa olla 12mm halkaisijaltaan, siitä voit laskeskella mitä jää vahvuudeksi jos 5mm pitää saada sivuliikettä.
4x100 vanteet saa 4x98 napaan ja toisin päin, eli millin verran epäkeskopultti antaa anteeksi ainakin.

4x100 vanteet saa 4x98 napaan ja toisin päin, eli millin verran epäkeskopultti antaa anteeksi ainakin.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.