Sana vapaa

Kaikki yleinen jutustelu
Locked
Kemizti

Post by Kemizti »

Jami R wrote:
Pia wrote:http://www.iltalehti.fi/talous/200902069036998_ta.shtml

Noniin näin sitte kävi. edessä työpaikan etsintä. Joko loma tai potkut, parin viikon päästä viisaampi.
Pahoittelut ja tervetuloa joukkoon..
Lomautusta takana 2 viikkoa siitä karenssia 7pv.. kun saan lapun pistettyä liitolle niin käsittely aika on vielä 5 viikkoa :evil:
Kuten koulussa sanottiin:Onneksi olkoon teillä riittää töitä.. Metallissa on tulevaisuus :devil

E: Takasin pääsystä ei ole mitään tietoa :(
Niinpä niin.. lomautettuna 5.1. lähtien tässä kans kekkuloitu.. rakennusalallakaan ei töitä ole..
Octavia 2,0TDI Combi -06
Pekka H

Post by Pekka H »

Ite kans maanantaista lähtien lomautettuna mutta onneksi on uus työllistäjä joka näillänäkymin pääsee tänään mamman kans kotiin.. 8)
VW Golf IV Variant 1.6 '99 AKL
leevi

Post by leevi »

uspartsilla näyttäs olevan joitain weitecin poistoja. Suhteellisen edukkaasti sais pasuunaan koko sarjan.

http://www.usparts.fi/index.php?page=68#400
G3 Variant 1.8 Europe
AjH

Post by AjH »

Jami R wrote:
Pia wrote:http://www.iltalehti.fi/talous/200902069036998_ta.shtml

Noniin näin sitte kävi. edessä työpaikan etsintä. Joko loma tai potkut, parin viikon päästä viisaampi.
Pahoittelut ja tervetuloa joukkoon..
Lomautusta takana 2 viikkoa siitä karenssia 7pv.. kun saan lapun pistettyä liitolle niin käsittely aika on vielä 5 viikkoa :evil:
Kuten koulussa sanottiin:Onneksi olkoon teillä riittää töitä.. Metallissa on tulevaisuus :devil

E: Takasin pääsystä ei ole mitään tietoa :(
Omavastuu, ei karenssi ;) Hmm, TU:lla on 8 päivää omavastuuta, onneksi työtön-lapun postituksesta ei mene kun pari viikkoa niin rahaa on tilillä.
Toi on kyllä alkuvaiheessa ikävintä että rahoja maksetaan takautuvasti, voi olla aika pitkä väli viimesimmästä palkasta siihen kun ekat päivärahat tupsahtaa.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT

MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MJii

Post by MJii »

.
Ristus ku pelästyin tänään päivällä kun posteljooni kiikutti kirjeen jossa oli tornilogo . No onneksi se kutsu oli vapaaehtoiseen harjoitukseen joka olis huhtikuun lopulla viikonloppu pirkkalassa. Eiköhän tuota tupa projektia ole vie silloinkin että on muita kiireitä.
:shock: sama tornislipari oli itelläkin tullut laatikkoon. jonkin aikaa piti tavata sitä tekstiä, että onks se nyt tosiaan vapaaehtonen vai valtion päiväkerhon mukanen "vapaaehtonen" kertaus. ihmettelin sitä kohtaa missä puhuttiin perustellusta syystä kieltäytyä harjoituksesta, pitääkö siihen laittaa perustelu ja pitääkö olla kirjallisena todisteiden kanssa.

ruksasin ihan vaan että kiitos vaan ei kiinnosta eikä mitään perusteluja sen kummemmin. ei ole varaa lähtee viikoks kun mamma on kotona vauvan kanssa eikä tulot muutenkaan ole palvelualalla häävit ja pankkikin vaatii omiansa....

varmaan vois ollakin ihan vaihtelua, mutta eipä tuo army ollut mikään unelma eikä haave edes tikkakosken mannekiinina hosuessa. kotitilalla saa ryönätä metsäs ja puskissa niin paljon kun vaan ehtii ja jaksaa, maalaispojan etuuksia.
Kale

Post by Kale »

Meillä ainakin homma on mennyt niin, että kertausajalta saa käytännössä normaalin palkan ja siihen päälle vielä sen puolustusvoimien snadin päivärahan. Reserviläispalkka on vähennetty työnantajan palkasta. Rahallista tappioita ei siis tule. Tosin päivärahat on menneet korkojen kera keittoon kertauksen jälkeen tai jopa aikana...

Kertauksissa meininki on tsiljoona kertaa rennompaa kuin inttiaikana joten senkin takia kannatta käydä tsekkaamassa. Ja hirveällä tuurilla telttamajoituksiltakin on vältytty.
Last edited by Kale on 6.2.2009 19:11, edited 2 times in total.
DJDH

Post by DJDH »

Mulla vaan piippaa puhelin tasasin väliajoin. Nytkin on 13pv. palaveri ja huhtikuun lopulla harjotus. Tosin nuo on MPKry:n vapaaehtosia harjotuksia. Yhdessä kutsutussa harjotuksessa olen ollut, vuorokausia on kuitenkin kertyny jo ihan mukavasti. Jokohan tulis kauluksiin uudet paska-aurat.
Passat 3C Variant -08 2.0 TDI Highline Individual
kahe

Post by kahe »

Voisin lähteä vaikka heti ottaan keittoo metsään, kun alkaa tämä perhe-elämä kyrsiin olan takaa. Ei ole tullut kutsua, vaikka uhkasivat että parin vuoden sisällä heti, 14 vuotta jo mennyt siitäkin, mutta ovat jo tainneet haudata suohon italiaanojen mahtavan YVI2 järjestelmän ajat sitten, joten ei taida olla tarvetta kertailla niitä laitteita. Toisaalta Nasulla voisi lähteä ajeleen mehtään ja väänteleen takaovia taas solmuun :)

Maistuu se keitto kyllä näin kotonakin. Parempi niin kuin mitä sille 14v tytölle kävi, joka taisi nauttia vähän väärää ainetta. Ikävä juttu tuokin.
Markku Duus

Post by Markku Duus »

Oli sitten aamulla virta aika vähissä auton akussa. Webasto kyllä lauloi ilosesti, mutta kun piti käyntiin räjäyttää niin ei toivoakaan. Akulla ikää reilu kaks vuotta, ja Webastoa käytetty surutta, ja sen kyllä huomaa. Taitaa vierailu akkukaupassa olla ajankohtainen.

Mikähän olis hyvä akku, hinta- laatusuhteeltaan? Vartan Blue Dynamic oli edellinen.
VW Cross Touran 2.0 TDI -08 125kW
Kale

Post by Kale »

Ei sitä sentään keittoa metsässä olla otettu. Rovajärven sodesta ei saa kuin ykköskaljaa. Uskomattoman hyvältä sekin maistuu kun pääsee helteisissä ja kuivissa oloissa saunomaan. Toinen kertausreissu oli koulutusta 5vrk kasarmilla ja päästiin koulutuksen jälkeen vapaalle. Keittoa otettiin joka päivä edellistä enemmän.
kahe

Post by kahe »

No meikäläisen ryhmässä kaksi kiskoi kossupullon "liikennevalvontaa" suorittaessaan metsäreissulla jo intti aikana. Sanomistahan siitä tuli, kun alkoivat sitten soitteleen joka puolelle yöllä päivystysvuorollaan.
jiisimula

Post by jiisimula »

Muistakaapa aina, kun kolisee tuolla liikenteessä, kutsua ne Poliisit paikalle! Itse olin pienehkössä kolarissa muutamaviikko sitten (syyttömänä osapuolena), ja vastapuoli oli ylläripylläri kiistänyt syyllisyytensä vakuutusyhtiölleen. - No, onneksi otin poliisit paikalle.. niin tuolla kiistämisellä paljoa merkistystä nyt ollut. Lähinnä mietin vain, jos en olisi ottanyt..
911 Carrera 4, 200 20V quattro, 100 2,3E quattro, T5 Caravelle 4motion
miihkali

Post by miihkali »

^ Ehdottomasti kannattaa soittaa virkavalta paikalle, niin ei tuu noita tilanteita. Ite vähän vastaavassa tilanteessa pari vuotta sitten. Peräänajaja alko väittää auton vakuutustarkastuksen jälkeen minua syylliseksi, eikä sitten vastannutkaan kännyyn, ku yritin soittaa, vaikka kolaripaikalla sanoi, et hänen vika. Onnex löysin sen ukon nimellä vielä perinteisen lankaliittymän, johon pirautin. Tosin vaimonsa vastas ja alko huutaa hoosiannaa, ku sanoin miksi soitan, heh... Koska tulosta ei tullut, niin marssin seuraavana aamuna tekemään rikosilmoitusta ja kun konstaapeli soitti ukolle, niin olikin yhtäkkiä niiiiiiiiin syyllinen, et livetti... Aina vaan polliisit paikalle!!
- miihkali from Kuopio-

TeeDeeIiiPaku & avo Bemu
JyriT

Post by JyriT »

Tuossa naapuritiellä olleen tuttavan auton kylkeen kolautti pihastatulija. No puhelu vallesmannille joka ykskantaan tuumas: Ei keritä tulemaan, hoitakaa keskenänne.. :shock: :?
Mitenköhän tommosessa tilanteessa vakuutusyhtiön kanta olisi syyllisyysarpomistilanteessa?
Passat 3BG variant TDI(1.9 AVF) Highline -04 "Pappatuning"
Osku.T

Post by Osku.T »

mitä noi vr:llä höpöttää et pitäs "sulkea"raitisilmasuodatin ku laittaa auton vaunuun???mamma päätti että me tullaan junalla rovaniemeltä takas että MINÄ saan nukkua :D Kertokaa te ihmiset jolla on ollut junassa auto mitä pitäs muistaa ku ajaa sen sinne.tässä nyt mietin et annanko vr:än pojat ajaa sen vaunuun vai ite.jos en anna niin pitäs heti junan pysähdyttyä sykkiä ajaan auto vaunusta pois.Taidan olla laiska ja antaa poikien ajaa auto pois et saa heräiltyä kunnolla ennen 11km matkaa kotiin.
Audi a6 2.5 v6 tdi avant quattro vm02
FUCK YOUR FAKE WHEELS!
Osku.T

Post by Osku.T »

suomi taas oli vauhdissa venäjää vastaan.ei v***u prkl :evil:
FUCK YOUR FAKE WHEELS!
jiisimula

Post by jiisimula »

Tuossa naapuritiellä olleen tuttavan auton kylkeen kolautti pihastatulija. No puhelu vallesmannille joka ykskantaan tuumas: Ei keritä tulemaan, hoitakaa keskenänne..
Mitenköhän tommosessa tilanteessa vakuutusyhtiön kanta olisi syyllisyysarpomistilanteessa?
Vois olla vähintäänkin mielenkiintoista. - Tai sitten pitäisi turvautua pesismailaan. Lähinnä oman mielihyvän vuoksi.

Omassakin tapauksessa, poliisi kävi paikalla yms, mutta vastapuoli silti kiisti syyllisyytensä mitä ihmeellisimpiin syihin vedoten. Taa kerran havaittu, ettei keneenkään voi luottaa tänäpäivänä.
911 Carrera 4, 200 20V quattro, 100 2,3E quattro, T5 Caravelle 4motion
Markku Duus

Post by Markku Duus »

jiisimula wrote:
Tuossa naapuritiellä olleen tuttavan auton kylkeen kolautti pihastatulija. No puhelu vallesmannille joka ykskantaan tuumas: Ei keritä tulemaan, hoitakaa keskenänne..
Vois olla vähintäänkin mielenkiintoista. - Tai sitten pitäisi turvautua pesismailaan. Lähinnä oman mielihyvän vuoksi.

Omassakin tapauksessa, poliisi kävi paikalla yms, mutta vastapuoli silti kiisti syyllisyytensä mitä ihmeellisimpiin syihin vedoten. Taa kerran havaittu, ettei keneenkään voi luottaa tänäpäivänä.
Paikan päällä täytetty vahinkoilmoituskaavake jossa selkeästi tilanne kuvattu ja syyllinen. Siihen puumerkit molemmilta ja jos vielä kahtena kappaleena niin ei pitäs olla epäselvää vaikka alkaisi kiistämään jälkikäteen syyllisyytensä.
Mika-Matti Mattila

Post by Mika-Matti Mattila »

MJii wrote:.
Ristus ku pelästyin tänään päivällä kun posteljooni kiikutti kirjeen jossa oli tornilogo . No onneksi se kutsu oli vapaaehtoiseen harjoitukseen joka olis huhtikuun lopulla viikonloppu pirkkalassa. Eiköhän tuota tupa projektia ole vie silloinkin että on muita kiireitä.
:shock: sama tornislipari oli itelläkin tullut laatikkoon. jonkin aikaa piti tavata sitä tekstiä, että onks se nyt tosiaan vapaaehtonen vai valtion päiväkerhon mukanen "vapaaehtonen" kertaus. ihmettelin sitä kohtaa missä puhuttiin perustellusta syystä kieltäytyä harjoituksesta, pitääkö siihen laittaa perustelu ja pitääkö olla kirjallisena todisteiden kanssa.

ruksasin ihan vaan että kiitos vaan ei kiinnosta eikä mitään perusteluja sen kummemmin. ei ole varaa lähtee viikoks kun mamma on kotona vauvan kanssa eikä tulot muutenkaan ole palvelualalla häävit ja pankkikin vaatii omiansa....

varmaan vois ollakin ihan vaihtelua, mutta eipä tuo army ollut mikään unelma eikä haave edes tikkakosken mannekiinina hosuessa. kotitilalla saa ryönätä metsäs ja puskissa niin paljon kun vaan ehtii ja jaksaa, maalaispojan etuuksia.
Niin viikonlopun reissuhan tuo olis ja saishan siitä oikein 4,40€/päivä. Joo ite ihmettelin ku oli maininta ilmotuksesta että onko tulossa eli ei vaikka onkin vapaaehtoinen harjoitus. Sitten olis pitäny palauttaa A ja B osio mutta en löytäny mitään A osioo. Ja perustelut miksi ei tule olisi pitänyt soittaa lapun kääntöpuolella olevaan numeroon mutta en mä vaan löytäny mitään puhelinnumerookaan... Eikä mulla mitään kertausta vastaan ole mutta on tuo tupaprojekti sen verran vaiheessa että on muutakin tekemistä viikoloppusin.
VW Passat Variant 1.9TDI -04 Highline & Buell S1 Lightning -96
Bissela

Post by Bissela »

On se niin mukavaa kun sataa lunta!!
Lapset tykkää, autoileva taas kiroaa (jos sattuu asumaan Vaasassa).

On varmaankin kaupungin auraus kalusto laitettu jo kesä säilöön, ainakin
siltä vaikuttaa, kun ajelee keskusta alueella Vaasassa. Ainoat auratut tiet
löytyy sairaalan ympäriltä. :lol: Paljonkohan pellit kolisee tämän päivän aikana?

Toinen asia on nämä uusavuttomat kuskit, jotka ei varmaan osaa käyttää lumi harjaa:
3km matkalla ainakin 5 autoa tuli vastaan, joissa oli vain tuulilasi+kuskin ikkuna puhdistettu.
Tuulilasikin varmaan pyyhkijöillä ja kuskin ikkuna käsillä. Muuten auton päällä n. 5cm kerros
lunta ympäriins niin ettei valoja edes näy. Lumiharja pakolliseksi varusteeksi autoihin ja
autokoulun opetukseen lisätutkinto vaatimus oikeaoppisesta auton lumesta puhdistuksesta.
:veryangry

UGH!! Olen puhunut.
Tarzani, maailman ensimmäinen rekkakuski: aina samat vaatteet, ei koskaan rahaa ja kanssakulkijat pelkkiä apinoita.
Kale

Post by Kale »

Tuliskin lunta. Riihimäellä on tänään tihuttanut vettä. Lumet sulaa :(
Mika Viinikka

Post by Mika Viinikka »

Kunpa täälläkin tulis lunta :? Ja jos tulee, niin vähän turhankin tehokkaasti on suola autot liikkeellä :evil: Saisi kieltää koko suolan :evil:
Volvo V70 ex.Passat variant 2.0tdi(BMP) dsg -07–>nettiautossa id. 9457807
Sami Mäkinen
VCF Member

Post by Sami Mäkinen »

^ Tästäkin asiasta on jeesusteltu tällä voorumilla montavuotta... ja edelleen ymmärrän suolauksen :D ja olen sen kannalla... kyllähän tommonen henkilöauto pysää helposti lumella.. mutta entäs rahtivehje, ja kun harva tajuaa sitä kun tulee isomman eteen ettei se ehkä pysääkkään niin :?
Mitsubishi Outlander PHEV -17
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
Ja läjä kaikkea muuta neljällä pyörällä...
Mika Viinikka

Post by Mika Viinikka »

No juu. Mutta ei käsitä miksi pitää suora tie uittaa suolassa? Isot mäet ja risteykset on asia erikseen, missä voi olla rekoilla ja muilla isoilla autoilla ongelmia. Tämän talvirengas pakonkin voisi poistaa, kun talvellakin pitää olla kesäkeli, että ihmiset edes jotenkin pysyisi tiellä :evil: Eli siis olen sitä mieltä, että talvella pitää olla talvikelit. Se on sitten ratin ja penkin välissä vika jos ei pysy tiellä. Sit vain opetteleen liukkaan kelin radalle ajamista!

Ja juu olen töissä ja iltavuorossa...tana :lol:
Volvo V70 ex.Passat variant 2.0tdi(BMP) dsg -07–>nettiautossa id. 9457807
Leroy

Post by Leroy »

Oulussa on rätkinyt lunta sitten oikein kunnolla...Töistä kotio lähtiessä sain Passatin kerran jo mahastaan nalkkiin sellaiseen elämää suurempaan lumikekoon...Alkuvoimaisen noitumisen ja kääntelyn jälkeen sain kuitenkin liikkeelle....
Subaru Legacy STW 2.5CVT
3C Passat Variant 1.9tdi Comfortline(ex)
Golf Plus 1.6FSI Sportline(ex)
3BG Passat Variant 2.0 85kW(ex)
Osku.T

Post by Osku.T »

noniin nyt sai 100500km huollon varatuksi rovaniemelle.Tohon basuunaan vissiin ei ole ikinävaihettu tulppia niin pojat sano et ne menee vaihtoon.No öljyt vaihoin just niitä ei vissiin tarvi vaihtaa.Mulla vaan kalvaa toi kakkosvaihteen temppuilu.pitää vissiin pojille sanoa et jos sen kattos ja korjais sen takaluukun hipasu läpsykän
FUCK YOUR FAKE WHEELS!
Alkaline

Post by Alkaline »

Osku.T wrote:Mulla vaan kalvaa toi kakkosvaihteen temppuilu.pitää vissiin pojille sanoa et jos sen kattos ja korjais sen takaluukun hipasu läpsykän
ainakin mulla oli kakkonen vähän huono ->vivuston rasvaus ja toimii paremmin kun ennen. Tosin voi olla syncroissa jotain vikaa...
Se joka parhaiten nauraa saa panna Lauraa...

Passat variant -13 tsi dsg
Sami Jalonen

Post by Sami Jalonen »

Alkaline wrote:Mulla ainakin mulla oli kakkonen vähän huono
Minä ja kaksimielinen ajatusmaailmani.. :shocked
Osku.T

Post by Osku.T »

no hyi helevetti :D
FUCK YOUR FAKE WHEELS!
MJii

Post by MJii »

Niin viikonlopun reissuhan tuo olis ja saishan siitä oikein 4,40€/päivä. Joo ite ihmettelin ku oli maininta ilmotuksesta että onko tulossa eli ei vaikka onkin vapaaehtoinen harjoitus. Sitten olis pitäny palauttaa A ja B osio mutta en löytäny mitään A osioo. Ja perustelut miksi ei tule olisi pitänyt soittaa lapun kääntöpuolella olevaan numeroon mutta en mä vaan löytäny mitään puhelinnumerookaan... Eikä mulla mitään kertausta vastaan ole mutta on tuo tupaprojekti sen verran vaiheessa että on muutakin tekemistä viikoloppusin.
laitoin kotiin tulleen satsin kaikkinensa päivinensä samaan pakettiin ja postiin, puhelinnumeroita en edes etsinyt sen kummemmin. meillä on samaten remppaa vielä "pikkasen" vaiheessa ja tosiaan pikkutyttö vaatii oman osansa
vivuston rasvaus ja toimii paremmin kun ennen
toimii hiukan kaksmielisemmilläkin :roll:
Alkaline

Post by Alkaline »

Sami Jalonen wrote:
muistakaa pojaat että ei kerta homoa tee ja toinen on vaan muistelua.

Sami Mäkinen
VCF Member

Post by Sami Mäkinen »

^ :shock:
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
Satelite

Post by Satelite »

Alkaline wrote:
Sami Jalonen wrote:
muistakaa pojaat että ei kerta homoa tee ja toinen on vaan muistelua.
Noniin noniin lapsukaiset takaisin maan päälle sieltä leijumasta :lol:
-98 3B Passat Sedan 1.9tdi AHU Black Pearl Comfortline
-69 1300 1600cc Kupla "Projekti"
Ari-Matti Aho
Mr. VCF

Post by Ari-Matti Aho »

Saapas nähdä tuleeko tällä viikolla eräs musta Passatti meidän pihaan...
VW T5 GP 2.0 DSG Tamlans '15
miihkali

Post by miihkali »

Per**le, ku ärsyttää aikuiset ihmiset, jotka naukuvat aivan käsittämättömistä asioista ja varmaan kateuksissaan alkavat tehdä mitä idioottimaisimpia juttuja!!! Kiitos ja anteeks!! :evil: :evil:
- miihkali from Kuopio-

TeeDeeIiiPaku & avo Bemu
enska

Post by enska »

Osaakos kukaan kertoa, että millaset kriteerit on merkkihuollolla jarrujen tarkastuksessa? Eli millä perusteella päätetään meneekö kamat vaihtoon vai ei?
VW Golf Variant 1.6 16V vm. 2002
Pioneer - DLS - Helix
Alkaline

Post by Alkaline »

Kupari wrote:
Ari-Matti Aho wrote:Saapas nähdä tuleeko tällä viikolla eräs musta Passatti meidän pihaan...
Ei ainakaan meidän... 8) Sen osoite on kiitoradantien vv vielä tän viikon... :lol:

ja jeesustellaan nyt vielä samaan rahaan tuosta suolauksesta. Eli on siellä tuolla pohjoissuomessa vissiin sit erikuskit ku ne ilman suolaa saavat ne yhdistelmänsä kulkemaan... ugh!
suola ja suolaaminen ja suola-autot on saatanasta. Ärsyttää niin paljon toi suola kun sit vaan kura lentää joka paikassa kun vaan suolaa levitellään. *tana! Ja auto aina ihan paskassa heti kun sitä näyttää yleisilllä teillä!

Basu
VCF Member

Post by Basu »

Avaudutaan: romanilainen kaahaaja + valoton bemari = ei hyvä. Melkein lähti kulma bemarin keulaan kun tuli oikealta reilulla vauhdilla.
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI DSG Style BusinessLine 2020 (käyttöauto)
VW Jetta Flair 1.8 RP 1990 (kesäauto)
Alkaline

Post by Alkaline »

saanko vielä: äijä hidasteli ensin edessä ja kun kuittasin sen ohittamalla niin kauhee valo ja äänishow alkoi takana.lisäksi olisin voinut laskea äijän nenäkarvat peruutuspeilistä kun ajoi niin lähellä. no sitten hetken kuluttua yltiöpäinen ohitus jne. taisi vielä tervehtiä eurooppalaisesti keskisormella...

Pia
VCF Member

Post by Pia »

^ Kuulostipa tutulta. Etelä-pohjanmaalla, varsinki Kauhava-Seinäjoki välillä ihmiset käyttäytyy juurikin noin. Raivostuttavaa!!
Uncle Hank Fan Club

VinkuWaunu -06 1.9 TDI Trendline BKC Mikä viheltäen tulee, se vinkuen menee.
Sami Mäkinen
VCF Member

Post by Sami Mäkinen »

^^ Hanki alkaline diesel ja siihen isommat suuttimet... rupee porukka jättään väliä :D
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
DJDH

Post by DJDH »

Suolaa levittelevät, tielle nakkelevat. Jotkut keittoa suolaa, auramiehet sitä keittoa sitten ottavat. Ja sitten suolaavat. Kinkkujakin suolataan, jouluisin kinkkuja paistetaan. Auramies kinkkua paistaa ja tietä suolaa. Ihan kiusallaan, merisuolaa tielle heittelevät. Kinkut tietä pitkin ajetaan, suolattua tietä pitkin. Tanskasta asti kinkut tuodaan, Uolevin kiusaksi. Uolevi nakkia hieroo, Atrialla sukkaa kuluttaa. Atrialla kinkkujakin suolataan, harmaalla suolalla suolataan. Niitä sitten auramies vaimoineen paistelee, rasvaa tiristelee. Sitten taas ajellaan, aura paljasta tietä kuluttaa, PERKELE!
Sami Mäkinen
VCF Member

Post by Sami Mäkinen »

^ :wow :wow Repelöö ihan täysin :wow :wow
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
Pia
VCF Member

Post by Pia »

JUMALAUTA! Pasila GO GO!
On se jännä....hyvin jännä.
Uncle Hank Fan Club

VinkuWaunu -06 1.9 TDI Trendline BKC Mikä viheltäen tulee, se vinkuen menee.
DJDH

Post by DJDH »

Jippikaijee materfakers
Markku Duus

Post by Markku Duus »

DJDH wrote:Suolaa levittelevät, tielle nakkelevat...
Itse ei jaksa enää stressata teiden suolauksesta, niin kuin jokunen vuosi sitten tuli tehtyä. Ei se sillä parane, eikä miksikään muutu. Jos auto paskaantuu niin sou not, sitten pestään tai ajetaan paskasella autolla. Ja jos ei mitään näe tai keli on muuten paska suolauksen johdosta, ajonopeutta tiputetaan tai jäädään kotiin. Helppoa ja yksinkertaista sekä oman mielenterveyden kannalta huomattavasti mukavampaa :roll:

Ja ei se suolaus auramiesten syy ole, he tekevät vain työtään, niin kuin moni muukin tien päällä. UGH!
DJDH

Post by DJDH »

Markku Duus wrote:he tekevät vain työtään, niin kuin moni muukin tien päällä. UGH!
Kuten myös.
Alkaline

Post by Alkaline »

DJDH wrote:
Markku Duus wrote:he tekevät vain työtään, niin kuin moni muukin tien päällä. UGH!
Kuten myös.

joo siis nykypäivänä pitää työtä tehdä jos sitä on tehtävissä. MUTTA jos ei tietä suolattaisi vaan ainoastaan aurattaisiin olis mukavampi ajella ja muutenkin talvisempi meininki... Ymmärtänette...

Sami Mäkinen
VCF Member

Post by Sami Mäkinen »

Niin no, kitkoilla on ainakin mukavampi ajaa kun on tiet sulat eikä kuulu nastojen kilkatus :wink:
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
Kupari

Post by Kupari »

Ei se työntekijöiden vika olekkaan.

Onko muuten kukaan hommannu sitä philipsin wakeup valoa? Onko siitä iloa tuohon aamuvirkeyteen? Meinaa olla aamusin tuskassa saada silmät auki, mutta kun saa vähän valoa, niin ei enää väsytä. Kokemuksia?
Locked