VW Golf IV variant jakopäänremppa
VW Golf IV variant jakopäänremppa
Eli olis 180tkm:n huolto edessä ja jakopä siinä samassa. Missähän hinnoissa nuo jakopääremontit pyörii?
Auto on siis IV koppanen variantti golffi 1.9tdi (96kw) koneella...
Auto on siis IV koppanen variantti golffi 1.9tdi (96kw) koneella...
- Sami Jalonen
http://volkswagen.laakkonen.fi/upload/0 ... 5607C1.pdf
ainakin seuraavissa selviää noilla hinnoilla, ja muista jättää vähän ylimenevälle osuudelle, kun ne kuitenkin jotain lisää siihen. Mulla vaihdettiin myös se sisempi hihna ja hinta siis karvan alle 500.
ainakin seuraavissa selviää noilla hinnoilla, ja muista jättää vähän ylimenevälle osuudelle, kun ne kuitenkin jotain lisää siihen. Mulla vaihdettiin myös se sisempi hihna ja hinta siis karvan alle 500.
Se joka parhaiten nauraa saa panna Lauraa...
Passat variant -13 tsi dsg
Itselläni on ATD moottori ja tilasin saksata osat. tein virheen korjauspaikan valinnassa ja siellä harjoiteltiin hihnan vaihtamista 4,5 tuntia á 70€/h. Joten sen mitä säästin osissa hävisin asennuksessa ja kustannukset n. 500€, en muista tarkkaa summaa. Vesipumpun kävin hakemassa Laakkoselta. Osat saksasta kotiin noin viikossa ja postikuluja 20€ ja tuli samassa tilauksessa tilattua muutakin hyödyllistä. Minulla 180tkm:n remppa tehtiin joulun aikaan.
www.ahw-shop.de
www.ahw-shop.de
- Tero Häkli
ite oon vaihdellu passatteihin noin 400€ hintaan töineen, riippuu tietty osista meneekö alle vai yli kun niissä aika paljo hintaeroo.... kolffeissa ei oo niin paljoa purkamistakaan
Vw LT -99 x 2
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Nissan Almera -04
MB 210 -99
- Tero Häkli
remmit,pyörät,vesipumppu ja jäähdytinnesteet on about 200 puolin ja toisin, eikä sitä viitti oikeen alle sen 200 vaihdella =) jos joku tekee kuitilla alle sen niin tehköön...
16v 2-hihnasessa silti parhaiten tilaa ja jopein vaihtaa mut enempi rojua mitä vaihtaa

Vw LT -99 x 2
Nissan Almera -04
MB 210 -99
Nissan Almera -04
MB 210 -99
Hmm.vwismowv wrote:Itselläni on ATD moottori ja tilasin saksata osat. tein virheen korjauspaikan valinnassa ja siellä harjoiteltiin hihnan vaihtamista 4,5 tuntia á 70€/h. Joten sen mitä säästin osissa hävisin asennuksessa ja kustannukset n. 500€, en muista tarkkaa summaa. Vesipumpun kävin hakemassa Laakkoselta. Osat saksasta kotiin noin viikossa ja postikuluja 20€ ja tuli samassa tilauksessa tilattua muutakin hyödyllistä. Minulla 180tkm:n remppa tehtiin joulun aikaan.
www.ahw-shop.de

(oma on siis 04-vuoden ATD)
Golf IV Var -04 1.9TDI (ATD)
no siis periaatteessa mullakin kehoitettiin hihnan vaihtoa 120 tkm kohdalla. Ja siis ihan laakkosella sanoivat ja kuulemma on ihan käytäntö siellä. Tosin siis bcb kone on vähän eri kai?moy wrote:Hmm.vwismowv wrote:Itselläni on ATD moottori ja tilasin saksata osat. tein virheen korjauspaikan valinnassa ja siellä harjoiteltiin hihnan vaihtamista 4,5 tuntia á 70€/h. Joten sen mitä säästin osissa hävisin asennuksessa ja kustannukset n. 500€, en muista tarkkaa summaa. Vesipumpun kävin hakemassa Laakkoselta. Osat saksasta kotiin noin viikossa ja postikuluja 20€ ja tuli samassa tilauksessa tilattua muutakin hyödyllistä. Minulla 180tkm:n remppa tehtiin joulun aikaan.
www.ahw-shop.deeikös ATD-moottorilla ole ohjekirjan mukainen jakopääremontin väli 120tkm? vai olenko lukenut manuaalin muka aivan väärin?
- Pasi Häkli
Minulla oli edellinen omistaja tehnyt jakopään remontti 90 tkm kohdalla ja itse teetin toisen remontin 180 tkm kohdalla, eli jatkoin samaa vaihtoväliä mitä oli ennenkin käytetty.Alkaline wrote:no siis periaatteessa mullakin kehoitettiin hihnan vaihtoa 120 tkm kohdalla. Ja siis ihan laakkosella sanoivat ja kuulemma on ihan käytäntö siellä. Tosin siis bcb kone on vähän eri kai?moy wrote:Hmm.vwismowv wrote:Itselläni on ATD moottori ja tilasin saksata osat. tein virheen korjauspaikan valinnassa ja siellä harjoiteltiin hihnan vaihtamista 4,5 tuntia á 70€/h. Joten sen mitä säästin osissa hävisin asennuksessa ja kustannukset n. 500€, en muista tarkkaa summaa. Vesipumpun kävin hakemassa Laakkoselta. Osat saksasta kotiin noin viikossa ja postikuluja 20€ ja tuli samassa tilauksessa tilattua muutakin hyödyllistä. Minulla 180tkm:n remppa tehtiin joulun aikaan.
www.ahw-shop.deeikös ATD-moottorilla ole ohjekirjan mukainen jakopääremontin väli 120tkm? vai olenko lukenut manuaalin muka aivan väärin?
vwismowv wrote:Minulla oli edellinen omistaja tehnyt jakopään remontti 90 tkm kohdalla ja itse teetin toisen remontin 180 tkm kohdalla, eli jatkoin samaa vaihtoväliä mitä oli ennenkin käytetty.Alkaline wrote:no siis periaatteessa mullakin kehoitettiin hihnan vaihtoa 120 tkm kohdalla. Ja siis ihan laakkosella sanoivat ja kuulemma on ihan käytäntö siellä. Tosin siis bcb kone on vähän eri kai?moy wrote: Hmm.eikös ATD-moottorilla ole ohjekirjan mukainen jakopääremontin väli 120tkm? vai olenko lukenut manuaalin muka aivan väärin?
ja kun mää ymmärsin jostain että ensin vaihdetaan vaikka 90tkm ja sitten 30 tkm välein? ajatuksena siis että paikat väljistyy ja alkaa kuluttamaan hihnaa enemmän ajan myötä. Toihan oliskin hyvä jos olis seuraava vasta 180 tkm kohdalla. Pasi???