iHuichée! wrote:Enpäs ole täälläkään pitkään aikaan käynyt.. jopa kerhon nimikin on muuttunut siitä kun viimeksi kävin..
Tuo allekirjoituksessa oleva skodakin vaihtui Vectraan jo pari vuotta sitten, mutta nyt tulin taas tutustumaan kun olen vahvasti harkitsemassa 01´ Passat Variantin hankintaa.. Osaako joku sanoa, mitä tuollaisessa 2.5 V6 TDi:ssä mahtaa olla dieselvero vuodessa?
Tuo yksilö on kyseessä:
Olin joskus aktiivisestikin ainakin forumilla mukana, ja kävinpä yhdessä miitissäkin.. Ehkä sitä tehdään sitten comeback jos tuo tarttuu mukaan..

Niinhän siinä kävi että ympyrä ja huoli jäi liikkeeseen ja palasimme kansanautojen pariin!
Nyt olisi pari kyssäriä viksuille, saanee kysyä tässä topicissa kun koskevat eri asioita, eli:
-Mukana tuli vain yksi stilettiavain kaukosäädöllä. Miten, mistä, ja mihin hintaan saa toisen hankittua?
-Autossa oli lohkolämppäri, mutta ei sisähaaraa, samat kyssärit..?
-Koska auto on tuotu saksasta, käyttöohjekirja on saksaksi, haluaisin suomipainoksen. Samoin ajotietokone haastelee "tuttu korkkareista" terminologiaa.. Haluaisin lontooksi (suomea ei varmaan ole saatavillakaan). Nämä lienee marmoritiskin heiniä, osaako kukaan heittää minkäänlaisia hinta-arvioita?
-Sitten vielä, ajotietokoneen näytön "alaosassa" lukee vain --.-C, pitäisi ilmeisesti ilmoittaa ulkolämpötila, miksi ei ilmoita?
Climatronicin näytössä vasemmalla sama homma, pitäisi ilmeisesti ilmoittaa todellinen sisälämpötila (oikeallahan on se "tavoitelämpötila" ilmeisesti) Nämäkin voisivat olla käyttöohjeissa, mutta kun ei tuo saksa oikein taivu..
-Cruisen saan päälle, asetettua, "kaasutettuakin", mutta onko tuossa jonkinlainen muisti, eli jos olen asettanut sen vaikkapa motarilla 120:iin ja joudun tilapäisesti hiljentämään, saanko jostain nopeuden takaisin asetettuun?
-soittimena orkkis Gamma, ja cd-soittimessa lukee vaihtoehto CD-Changer.. Onko tämä valinnainen lisävaruste jota mulla ei ole, vai onko vaihtaja jossain jemmassa, tai jopa siinä ihan mankan alla samasta aukosta usempi levy?
Kiitosta vastauksista jo etukäteen!