Suunnittelen 2. autoksi nelos koppasta tdi koneella olevaa variantti Golffia. Lukasin tuossa vikakeskustelun läpi ja kaikkeahan niissä näkyy olevan, mutta miten koneet kestää? Vai pitääkö päätyä bensantuoksuun...
Noita mitä olen katsellut, niin 300 tkm molemmin puolin ovat taivallettu. SDI vai TDI onko kestossa eroa ja kiihtyneekö SDI:ssä kuski ennen autoa? Entäpä PWD-tekniikka missä vaiheessa tuli ja miten kestää? Onko kaikissa IV -malleissa CAN-väylä?
Kommentteja olis kiva kuulla jos joku jaksaisi...
Tdi golf variant
Omalla autolla (85kw pumppusuutin) ajettu 216tkm ja ainoat koneeseen liittyvät ovat olleet tandem pumpun tiiviste ja venttiilikopan tiiviste. Olisko korjaukset maksaneet luokkaa 200 euroa. Kovilla pakkasilla (alle -20) syö pikkasen öljyä ja saattaa joutua lisäämään ennenkuin 15tkm tulee täyteen.
Tuolta löytyy tietoa moottoreista:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Volkswagen ... lmoottorit
Tuolta löytyy tietoa moottoreista:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Volkswagen ... lmoottorit
- Sami Jalonen
- Posts: 3084
- Joined: 18.3.2007 19:13
- Location: Hyvinkää
- Contact: