
Päivän projekti...
Tunnin kävinki kolailemassa ja just sain ton oman talon piha-alueen ees vähän sinne päin.
Alkaa toi lumikasa olla ihan miehekäs, huippu on arviolta reilun kolmen metrin korkeudessa ja kuutioita paljon. Eihän se tietty kovin tiivistä lunta ole kun on tommosta pakkashöttöä, mutta kyllä sinne päälle ihan kestävä polku menee mitä myöten kolalla saa lunta lykättyä lisää. Ja täysin miesvoimin kasattu, ei koneellista apua.
Kuvan vois joku päivä ottaa kun valosan aikaan ehtii.

Alkaa toi lumikasa olla ihan miehekäs, huippu on arviolta reilun kolmen metrin korkeudessa ja kuutioita paljon. Eihän se tietty kovin tiivistä lunta ole kun on tommosta pakkashöttöä, mutta kyllä sinne päälle ihan kestävä polku menee mitä myöten kolalla saa lunta lykättyä lisää. Ja täysin miesvoimin kasattu, ei koneellista apua.
Kuvan vois joku päivä ottaa kun valosan aikaan ehtii.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Aina yritän mennä Lännen autokatsastukseen mutta nytkin oli 12.autoa mua ennen jonossa ja aikaa käytettävissä vain 1.tunti niin ei onnistunut. Tuolla Lännellä on yleensä todella pitkät jonot mutta toivottavasti pian lyhenee kun aukaistaan toinen yksityinen asema siihen Seinäjoen Energian viereen.Ens kerralla varmaan älyät ajaa Lännen autokatsastukseen?
Se vaan nyt on tyhmää ajaa hiljaa.
- Ari-Matti Aho
- Mr. VCF
- Posts: 3092
- Joined: 11.11.2003 0:19
- Location: Kouvola
- Contact:
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
Juu, jonoahan siä tuppaa olemaan. Vaikka suht ripeesti se jono on tavannu edetä ainakin silloin kun oon sielä käyny.Patu wrote:Aina yritän mennä Lännen autokatsastukseen mutta nytkin oli 12.autoa mua ennen jonossa ja aikaa käytettävissä vain 1.tunti niin ei onnistunut. Tuolla Lännellä on yleensä todella pitkät jonot mutta toivottavasti pian lyhenee kun aukaistaan toinen yksityinen asema siihen Seinäjoen Energian viereen.Ens kerralla varmaan älyät ajaa Lännen autokatsastukseen?
Mikäs uus asema siihen on tulossa ja koska?
VW Golf Variant 1.8 (AAM) -96
M-B C180A -93
M-B C180A -93
http://www.etelapohjanmaa-lehti.fi/epap ... le_3_3.htmClayman wrote:Juu, jonoahan siä tuppaa olemaan. Vaikka suht ripeesti se jono on tavannu edetä ainakin silloin kun oon sielä käyny.Patu wrote:Aina yritän mennä Lännen autokatsastukseen mutta nytkin oli 12.autoa mua ennen jonossa ja aikaa käytettävissä vain 1.tunti niin ei onnistunut. Tuolla Lännellä on yleensä todella pitkät jonot mutta toivottavasti pian lyhenee kun aukaistaan toinen yksityinen asema siihen Seinäjoen Energian viereen.Ens kerralla varmaan älyät ajaa Lännen autokatsastukseen?
Mikäs uus asema siihen on tulossa ja koska?
Se vaan nyt on tyhmää ajaa hiljaa.
Nukkunut yövuoron jälkeen ja sen päälle etsiskellyt internetin syövereistä BBS:n keskikuppia. Hitto mitä salatiedettä tuo ko. vannevalmistajan varaosien hakeminen on. Jos joku sattuu tietämään mitä kautta noita saa tilattua niin kertokaapa ihmeessä. Ensi keskiviikkona olisin mahdollisesti lähdössä kesävanteita hakemaan, yksi kuppi noista uupuu... 

Subaru Legacy STW 2.5CVT
3C Passat Variant 1.9tdi Comfortline(ex)
Golf Plus 1.6FSI Sportline(ex)
3BG Passat Variant 2.0 85kW(ex)
3C Passat Variant 1.9tdi Comfortline(ex)
Golf Plus 1.6FSI Sportline(ex)
3BG Passat Variant 2.0 85kW(ex)
http://www.felgen-man.de/english/indexenglish.htmlLeroy wrote:Nukkunut yövuoron jälkeen ja sen päälle etsiskellyt internetin syövereistä BBS:n keskikuppia. Hitto mitä salatiedettä tuo ko. vannevalmistajan varaosien hakeminen on. Jos joku sattuu tietämään mitä kautta noita saa tilattua niin kertokaapa ihmeessä. Ensi keskiviikkona olisin mahdollisesti lähdössä kesävanteita hakemaan, yksi kuppi noista uupuu...
oliskos tuolla sopivaa?
Hain Golffin takapuslien ja termostaatin vaihdosta ja ajoin lasientummennukseen...
Termarihan ei omassa yksilössäni ole siellä missä näissä yleensä on, vaan alhaalla vesipumpun lähettyvillä ilmeisesti ilmastoinnin ja ohjaustehostinpumpun takana(?).
Yksi lasi ei saanut (vielä) kalvoa, kun ei toimi toi v*tun sähkölasin avausmoottori, niin ei jaksanut alkaa väkisinkään availemaan.
Termarihan ei omassa yksilössäni ole siellä missä näissä yleensä on, vaan alhaalla vesipumpun lähettyvillä ilmeisesti ilmastoinnin ja ohjaustehostinpumpun takana(?).
Yksi lasi ei saanut (vielä) kalvoa, kun ei toimi toi v*tun sähkölasin avausmoottori, niin ei jaksanut alkaa väkisinkään availemaan.
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI DSG Style BusinessLine 2020 (käyttöauto)
VW Jetta Flair 1.8 RP 1990 (kesäauto)
VW Jetta Flair 1.8 RP 1990 (kesäauto)
- Tero Paalanen
- Team Leader
- Posts: 2578
- Joined: 18.1.2005 23:45
- Location: Kauhava
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
Ei meillä Suomessa enää osata lätkää edes pelata. Meni niin päin persettä kun vaan voi mennä.Pasi Häkli wrote:Kyllä tuon pelin jälkeen huokas joku muukin kuin maksa...Trombone wrote:Taas kisastudio pystyyn ja maksa huokaaaah..
Honda Civic Type-R+ -07
VW Passat Variant Comfortl. 1.9TDI -07 (ex)
SAAB 9-5 2.0t -01 (ex)
Toyota Avensis 2.0TD -98 aj. 612tkm (ex)
VW Passat Variant Comfortl. 1.9TDI -07 (ex)
SAAB 9-5 2.0t -01 (ex)
Toyota Avensis 2.0TD -98 aj. 612tkm (ex)
Tällä kertaa sentään paniikki tuli 0-0 tilanteessa ja jätkät umpijäässä.
Muistan eräänkin Ruotsi-pelin missä oltiin johdossa 5-0 tai jotain ja pataan tuli kun naapuri teki sen 6 häkkiä aika nopsaan.
Noh, Ylen artikkeleita kun luki niin karu fakta, USA:n huippupelaajat on just 20 vuotta tai vähän päälle, Suomella sen ikäsiä ei tainnu montaa joukkueessa olla. Oiskohan se sukupolvenvaihdoksen aika nyt...
Muistan eräänkin Ruotsi-pelin missä oltiin johdossa 5-0 tai jotain ja pataan tuli kun naapuri teki sen 6 häkkiä aika nopsaan.
Noh, Ylen artikkeleita kun luki niin karu fakta, USA:n huippupelaajat on just 20 vuotta tai vähän päälle, Suomella sen ikäsiä ei tainnu montaa joukkueessa olla. Oiskohan se sukupolvenvaihdoksen aika nyt...
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Jellonien nuorin Filppula 25v.
Sellanen pahanlainen kutinatutina on että Pappa ketjusta ainakin yksi pelaa seuraavissa olympialaisissa.
Jenkit ei tarvi voittaa mitään missään ikuna, mutta jos finaalissa olisin heidän puolellaan.. Sitten se takinkääntö loppuu..
Sellanen pahanlainen kutinatutina on että Pappa ketjusta ainakin yksi pelaa seuraavissa olympialaisissa.
Jenkit ei tarvi voittaa mitään missään ikuna, mutta jos finaalissa olisin heidän puolellaan.. Sitten se takinkääntö loppuu..
-Hei lähe mukaan vaan tonne kylmään pohjolaan. Mä näytän sulle pienen maan jossa oudolla tavalla irrotellaan.-
- Sami Mäkinen
- VCF Member
- Posts: 3367
- Joined: 5.6.2006 22:46
- Location: Ulvila-City
Käväsin Paalijärvellä hakemassa vuodesohvan ja tv-tason, kun tulee muutettua takas omaan kämppään maanantaina.
Vielä jäi muutama huonekalu sinne, haetaan ne sitten pois kun lumet on sulanu!! (tätä meno varmaan jussina) Meinasin nimittäin jäädä kiinni hankeen, kun oli pihatie lumenpeitossa.
Kolasin kyllä autolle paikan pihatielle, mutta niin vaan meinas jäädä jumiin. Onneks tuli pois omin voimin, kun vaan antoi kunnolla kenkää portterille. 
Samalla reissulla petti kuskin peilin kiinnikkeet (tuli käännettyä peiliä varmaan liikaa), joten jouduin patentoimaan peilin kiristysliinalla paikalleen.
Pysyi paikalla n. 130km Vaasaan. Ja tukevasti on vieläkin. Ei heilu.
Saa olla maanantaihin asti noin, kunhan saan varastosta orginaalit paikalle.
PS: Ei kellään sattuis olemaan ylimäärästä T4 doppel mallista kuskin peiliä? Vai rakentaisko noihin pohjiin omat versiot sähkösäädöillä...
Vielä jäi muutama huonekalu sinne, haetaan ne sitten pois kun lumet on sulanu!! (tätä meno varmaan jussina) Meinasin nimittäin jäädä kiinni hankeen, kun oli pihatie lumenpeitossa.


Samalla reissulla petti kuskin peilin kiinnikkeet (tuli käännettyä peiliä varmaan liikaa), joten jouduin patentoimaan peilin kiristysliinalla paikalleen.


PS: Ei kellään sattuis olemaan ylimäärästä T4 doppel mallista kuskin peiliä? Vai rakentaisko noihin pohjiin omat versiot sähkösäädöillä...

Tarzani, maailman ensimmäinen rekkakuski: aina samat vaatteet, ei koskaan rahaa ja kanssakulkijat pelkkiä apinoita.
Takalasin "rapsutin" lähti pois tänään, huomenna tarttee käydä ostamassa oikean kokoinen "tulppa" kun oli liika iso tänään mukana. Sitten huomenna olisi sen viimeisenkin ikkunan kalvoitus, kun takalasin moottorikin toimii jotta saa ikkunaa raotettua pari senttiä.
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI DSG Style BusinessLine 2020 (käyttöauto)
VW Jetta Flair 1.8 RP 1990 (kesäauto)
VW Jetta Flair 1.8 RP 1990 (kesäauto)
Tämän päivän projektina oli etsiä lohkolämppärille uusia tiivisteitä... Hytarilta löyty ees yks vähäsen vastaava muuten samankokoinen lämpöä kestävä mut halkaisija 1mm liian pien... taitaa olla et kun ton saa irti ens viikolla autosta niin jos on kovinkin huonokuntoinen niin pitää käydä aadeella ostamassa uus kun siellä noita 2kpl oli joista sain tiivisteiden mitat... on se perkele kun ei Defa enää toimita tiivistesarjoja... ei ole edes maahantuojalla... volkkarillekkaan eivät enää toimita vaan myyvät vaan uutta.
Tänään sain myös auton tutulta joka pisti jakopään+kiristimen, laturin yms. hihnan+kiristinrullan jousineen, konepellin kaasujousen, eturoiskeläpät, raitisilmasuodattimen, ilmansuodattimen ja polttoainesuodattimen uusiks... jospa tuolla taas vähän aikaa ajelis.
Ens viikolla vielä pitäis kahtoo tutun kanssa että pitääkö laittaa uus lohko vuotavan tilalle että onko kovinkin roisissa kunnossa että saako tiivistettyä ja vaihtaa yks letkukara joka odottaa jo autossa vaihtajaansa o-renkaineen ja sit vaan -36C kestävää litkua koneeseen. Kesäl viel sit jos vetarin suojakumin vaihtais et samalla alkuperäinen klemmari sille kun ei noi tarvikkeet tahdo pysyä... alkuperäinen kun meni liian hätäsesti kiristäessä kun ei ollutkaan kumi kunnolla urassa. Saman pyörän pyöränlaakeri myös huuti pakkasilla kylmänä ja lopetti aina kun kääs rattia muistaakseni vasemmalle niin eiköhän se tosta. noi ei onneks iso homma oo tehdä kesän alettua.
PS:onneks noi lohkot ei paljoa maksa 60-70 eukkoa kun varauduin et puhuttais noin parista satkusta mut onneks ei ton kalliimpi.

Ens viikolla vielä pitäis kahtoo tutun kanssa että pitääkö laittaa uus lohko vuotavan tilalle että onko kovinkin roisissa kunnossa että saako tiivistettyä ja vaihtaa yks letkukara joka odottaa jo autossa vaihtajaansa o-renkaineen ja sit vaan -36C kestävää litkua koneeseen. Kesäl viel sit jos vetarin suojakumin vaihtais et samalla alkuperäinen klemmari sille kun ei noi tarvikkeet tahdo pysyä... alkuperäinen kun meni liian hätäsesti kiristäessä kun ei ollutkaan kumi kunnolla urassa. Saman pyörän pyöränlaakeri myös huuti pakkasilla kylmänä ja lopetti aina kun kääs rattia muistaakseni vasemmalle niin eiköhän se tosta. noi ei onneks iso homma oo tehdä kesän alettua.

PS:onneks noi lohkot ei paljoa maksa 60-70 eukkoa kun varauduin et puhuttais noin parista satkusta mut onneks ei ton kalliimpi.
-98 3B Passat Sedan 1.9tdi AHU Black Pearl Comfortline
-69 1300 1600cc Kupla "Projekti"
-69 1300 1600cc Kupla "Projekti"
Tänään tuli asennettua omaan G3 cabrioletiin "uusi" soitin vanhan kasettisoittimen tilalle. En ole ikinä ennen kohdannut vw:n alkuperäistä aktiivijärjestelmää. Ostin aktivsystemin johtosarjan ja sitten piti vaan etsiä että mistä herätevirta vahvistimelle lähtee. Sen jälkeen piti keksiä että minne ne kaikki liittimet ja johdot tungetaan..
vielä pitäisi asentaa sisäantenni.. Edellinen omistaja oli poistanut ulkoantennin.
vielä pitäisi asentaa sisäantenni.. Edellinen omistaja oli poistanut ulkoantennin.
Tänään tuli sisäantenni asennettua.
Ihan ensi kertaa ajatellen niin pitääkö G3:n valokatkaisijan takaa irroittaa liitin ennen kun se lähtee kokonaan pois?
Tällä kertaa tyytysin longistamaan sitä sen verran että sain ruuvin pois sen alta.
Lopputulos: ei yhtään hajonnutta muovinpalaa, ei yhtään ylimääräisiä tai kadonneita ruuveja(yksi meinasi kadota mutta kyllä sekin löytyi)
Soitin toimii, kaiuttimet toimii ja antenni toimii
Ihan ensi kertaa ajatellen niin pitääkö G3:n valokatkaisijan takaa irroittaa liitin ennen kun se lähtee kokonaan pois?
Tällä kertaa tyytysin longistamaan sitä sen verran että sain ruuvin pois sen alta.
Lopputulos: ei yhtään hajonnutta muovinpalaa, ei yhtään ylimääräisiä tai kadonneita ruuveja(yksi meinasi kadota mutta kyllä sekin löytyi)
Soitin toimii, kaiuttimet toimii ja antenni toimii

- Riku Korpela
- Posts: 289
- Joined: 17.12.2008 21:32
- Location: Seinäjoki
Pääsee taas tännekki käymää. Piti käydä hakees uus läppäri ku vanhasta meni emolevy. Laturi hajos ja anto jonku piikin, muuten toimii, mut ei tunnista usbeja ja nettiki on mokkulalla. Sai kyllä hyvän korvauksen vakuutuksista. Jos sitä joskus löytäis uuden käytetyn emon nii sais vanhastaki kunnolla toimivan pelin. Jäi vähä niinku pasianssi koneeksi jos ny ei langatonta nettiä satu oleen.
GOLF BAG
Tänään vaihdatin lohkolämppärin ja sen ylimmän letkukaran missä taitaa olla lämpötila-anturi samas mut irroittettava onneks ja tietty jäähdytinnesteet. Karasta oli o-renkaat iän myötä painunu kasaan ja vuoti ja lohkosta sama juttu+ei enää lämmennyt niin hyvin kuin 08-09 talvena... kaikenlisäks oli myös ruostunu ulkopuolen lisäks sisäpuolelta niin nesteen seassa oli vähän ruostepaskaa.
Eiköhän nyt pysy taas jäähdytinesteet koneessa ja lämpiääkin paremmin oli johdossa kii tai ei
Ajaessa ainaskin lämmöt nous paljon nopeemmin kun uudet nesteet ja ei vuotoja
Eiköhän nyt pysy taas jäähdytinesteet koneessa ja lämpiääkin paremmin oli johdossa kii tai ei

Ajaessa ainaskin lämmöt nous paljon nopeemmin kun uudet nesteet ja ei vuotoja

-98 3B Passat Sedan 1.9tdi AHU Black Pearl Comfortline
-69 1300 1600cc Kupla "Projekti"
-69 1300 1600cc Kupla "Projekti"
Pari autoa kaiveltu kotipaikalla lumihangesta esiin, olleet koko talven siellä, ja vielä traktorin lingolla lingottu lumia päälle, olihan siinä lapioimista 
Ja sitten öljynpainemittari purettu yhestä volvon raadosta, nyt pitäisi joku päivä alkaa sovitella anturia passattiin paikalleen.. Ei kukaan sattuisi tietämään mikä kierre on tuossa 1.8t:n öljynpaineanturissa? (koneen tyyppiä en tiiä, mistä kohtaa autoa sen näkee
) olisi helpompi ettiä T- tai Y- kappale sitten siihen, ei tarvittisi sovittaa 

Ja sitten öljynpainemittari purettu yhestä volvon raadosta, nyt pitäisi joku päivä alkaa sovitella anturia passattiin paikalleen.. Ei kukaan sattuisi tietämään mikä kierre on tuossa 1.8t:n öljynpaineanturissa? (koneen tyyppiä en tiiä, mistä kohtaa autoa sen näkee


Ford '05
Kupla '72
Kupla '72
Eikös koneen tyypin näe huoltokirjan etukannen tarrasta ja kontissa varapyöräkuopassa on kanssa se tarra. AWT lienee ehkä? Jaa onhan se koneen tyyppi stanssattu siihen koneen etureunaan olikohan kannen ja venakopan välipintaan, on ihan täysin esillä kun konepellin avaa.
Joku korjaa jos puhuin palturia
Joku korjaa jos puhuin palturia

Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
No sitä koitin ohjekirjan avulla selvittää, mut mun silmät ei löytäny muutakun EZG kirjaimet sieltä, ja se ei kylläkään ole koneen tyyppi ? A:lla alkavia nää ykskasi Teet taitaa ollaAjH wrote:Eikös koneen tyypin näe huoltokirjan etukannen tarrasta ja kontissa varapyöräkuopassa on kanssa se tarra. AWT lienee ehkä? Jaa onhan se koneen tyyppi stanssattu siihen koneen etureunaan olikohan kannen ja venakopan välipintaan, on ihan täysin esillä kun konepellin avaa.
Joku korjaa jos puhuin palturia


Ford '05
Kupla '72
Kupla '72
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
Tulipa tänään käytyä kyselemässä parista autotarvikeliikkeestä asennussarjaa tuolle öljynpainemittarille, eli siis kierresovitteita ja haaroituskappaleita, mut ei löytyny hyllystä, varmaan harvoin kysytty osa niin ei löydy
pitänee huomenna hydrauliikkaliikkeestä käydä kyselemässä. Tuli mieleen että varmaan tässäkin toimis siten että öljykellon reijästä letkulla siirtää anturien paikkaa, letkun päähän sit T-haaralla auton oma öljykello ja mittarin anturi ja maadoittaa sen sitten kunnolla
niin ja jakopään kopasta huomasin tarran missä luki AWT, se lienee nyt se koneen tyyppi..


niin ja jakopään kopasta huomasin tarran missä luki AWT, se lienee nyt se koneen tyyppi..
Ford '05
Kupla '72
Kupla '72
tuli kolvailtua 3 johtoa takas vasemman takaoven liittimiin kiinni kun huomasin et olivat aika löysällä eli melkeinpä irti kun koko oven liitinhöskä irtos korista... laitoin liimaa siihen ja rätin liitinjutun ja oven väliin ja ovea vähäsen kiinni että liimaus pysyis paikallaan ja kuivuis. Saa nähdä miten toi kuivuu kun ulkona -9 astetta pakkasta ja min. liiman lämpötila on +1 suositeltava siis... pitää varmaan käydä viel laittaa vaikka sisätilanlämppäri puhaltamaan liimaukseen lämmintä yön yli et jos ees vähäsen kuivuis.
Aamulla pitäis lähtee kuopioon et pitää varmaan koittaa saada johdot varovasti kiinni ja se haitari pitää varmaan laittaa vasta sitten kun on liima kuivunut kunnolla.
Vituttaa aina laittaa johtain kohtaa autosta perkele.
Just kun miettii et kone kunnos ja ei vuoda jäähdytinnesteitä jne. niin eikös sähköpuoli ala vittuilemaan ja viel toi et piti liimaa laittaa... ei ny perkele.
Se siis on korista irti mihin tulee ne liittimet kiinni ovesta ja kun katsoin järkevimmäks et liimaa korin ja sen liitinpaneelin väliin ja antaa kuivua... uutta jos alkaa laittaa niin joutus ottaa verhoilun muovit eestä ja muutenki tosta on joskus jotai sähköjä laitettu eritavalla kun ainaskin ovelle menevästä liittimestä on jotkut johdot katkottu pois kokonaan joskus...
Aamulla pitäis lähtee kuopioon et pitää varmaan koittaa saada johdot varovasti kiinni ja se haitari pitää varmaan laittaa vasta sitten kun on liima kuivunut kunnolla.
Vituttaa aina laittaa johtain kohtaa autosta perkele.

Just kun miettii et kone kunnos ja ei vuoda jäähdytinnesteitä jne. niin eikös sähköpuoli ala vittuilemaan ja viel toi et piti liimaa laittaa... ei ny perkele.

Se siis on korista irti mihin tulee ne liittimet kiinni ovesta ja kun katsoin järkevimmäks et liimaa korin ja sen liitinpaneelin väliin ja antaa kuivua... uutta jos alkaa laittaa niin joutus ottaa verhoilun muovit eestä ja muutenki tosta on joskus jotai sähköjä laitettu eritavalla kun ainaskin ovelle menevästä liittimestä on jotkut johdot katkottu pois kokonaan joskus...
-98 3B Passat Sedan 1.9tdi AHU Black Pearl Comfortline
-69 1300 1600cc Kupla "Projekti"
-69 1300 1600cc Kupla "Projekti"
- Sami Jalonen
- Posts: 3084
- Joined: 18.3.2007 19:13
- Location: Hyvinkää
- Contact:
- Sami Mäkinen
- VCF Member
- Posts: 3367
- Joined: 5.6.2006 22:46
- Location: Ulvila-City
- Sami Jalonen
- Posts: 3084
- Joined: 18.3.2007 19:13
- Location: Hyvinkää
- Contact:
Jäläkitaati on piällä..Aamuneljään asti meni remonttitalkoissa eilen emännän kanssa. Lankomiehen pytinkiä oltiin laittelemassa ja sen verran yltäkylläiset juomatarjoilut oli ettei meinannut viimeisistä kattoplafondiasennuksista tulla yhellä tiellä mittään.
Subaru Legacy STW 2.5CVT
3C Passat Variant 1.9tdi Comfortline(ex)
Golf Plus 1.6FSI Sportline(ex)
3BG Passat Variant 2.0 85kW(ex)
3C Passat Variant 1.9tdi Comfortline(ex)
Golf Plus 1.6FSI Sportline(ex)
3BG Passat Variant 2.0 85kW(ex)
-
- Posts: 144
- Joined: 24.1.2008 19:01
- Location: salo
- Sami Jalonen
- Posts: 3084
- Joined: 18.3.2007 19:13
- Location: Hyvinkää
- Contact:
Passattiin vaihtelin hehkut, oli mukava tehä pihalla hommia kun aurinko lämmitti selkää 

Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW