Alkuun ajatuksena olisi että jos marmorilla teetättäis niin homman sais tietty ehkä ammattilaisella nopeiten teetätettyä jolloin myös sais tuon kilsatakuun päälle että jos auto hajoaa tietyn kilsamäärän sisällä niin vw korvaa majoitukset, hinauksen, korjauksen yms. (onko tämä totta?) Ajattelin vaihdattaa jakopään hihnan, laturin hihnan joka myös pyörittää flektiä ja ainaskin tehostinta, tuon kitisevän hihnapyörän ja sen pultin, kaikk ilmansuodattimet ja polttoaineen suodattimen... mites kun muistu mieleen että eikös samalla pidä jotain kiristimiä vaihtaa jakopään puolelta niin tuleeko ne jakohinhna mukana vai pitääkö niistäkin erikseen kaivaa kuvetta? Marmorilla antovat hintaarvioksi 640 ja hilut päälle poislukien suodattimien vaihdon.
Vaihtoehtona oisi yksi tuttu joka on tehnyt autojen kanssa töitä koko ikänsä mutta tuossa pistää itsellä miettimään se että maksaakko kunnolla itsensä kipeäksi merkkiosista lähes puoli miljoonaa ajettuun autoon ja saisi tuon hajoamisturvan myös mukaan kun taas jos pimeästi teetättäisi niin jos hajoaa niin omasta lompsasta menee ja tuon pultin vaihdon hankaluus pistää miettimään että kauanko hommassa menisi ja tarvikeosien kestävyys tai jos alkuperäisenä ostaisi osat mutta silti tuo työn kesto ja se että jos auto hajoaakin vaikka kymppitonnin sisällä niin mitäs sitten?
Kertokaas te kokeneemmat miten homma kannattaisi tehdä?
