Mutta vettäpä ei öljyn seassa ole, ainakaan tikun mukaan tai öljyn vaihdon yhteydessä.
Auto lähtee taipaleelle tallista (n. 0-astetta) ja ajaa moottoritietä noin 30 kilometriä. Päivän päättyessä auto lähtee lämmityksestä liikenteeseen ja ajaa taas autotalliin. Käyttäjän tuntien ei liikoja kierroksia ajettaessa käytetä, vaan mennään "körryyttelemällä" rajoitusten mukaan.
Jonkinlaista kosteudentiivistymistähän tämä on, mutta miten tämä olisi estettävissä?
Mikä on tukossa ja mitä pitää korjailla?
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.. (Taattua N8 laatua)
Moottorihan on bensiini 1,6l ja suojamuovien päällä merkintä: 1,6 sr
Lisäys: Lämmöt nousevat normaalisti, eivät heijjaile edestakaisin. Lämpöä tulee sisälle ihan normaalisti. Käynti ei ole tuputtavaa eikä ole käynnistymisongelmia, tulpissa ei näy mitään normaalista poikkeavaa. Pakkasnestettä ei häviä, eikä ole öljyä seassa. Itse moottoriöljy ei ole "kerman" väristä, eikä vetisen näköistä. Öljyä saa lisätä vaihdon välissä noin 1,0-1,2 litraa.
