Johtosarjan vaihtamisessa pitää jonkin verran purkaa esim. ahtoputki, en muista tarkasti, mutta se johtosarja on muistaakseni kahdella 6-8 millin pultilla kiinni kannen takaosassa. Se liitin ensin auki, lähtee siitä kiertämällä (harva kierre)
Venttiilikoppa auki että saa johdot pois suuttimista (ihan pistokkeet), johdot kulkevat sellaisessa muovikiskossa joka menee paskaksi kun otat vanhaa pois.
Pähkäilin vähän aikaa että miten saan uuden johtosarjan muovikiskon ehjänä paikoilleen kun tila on melko pieni, "tulipelti" lähellä. Pistin johtosarjan kuumaan vesiämpäriin joksikin aikaa niin pehmeni sopivasti että sai taivutettua paikoilleen (oli -1 ja tuuli, ulkohomma

) kuumailma puhallin on varmaan parempi tapa mutta silloin ei ollut sitä himassa.
Johtosarjoissa varmaankin vikana ne suuttimenliittimet kun niissä on suuri lämmönvaihtelu niin liittimet väsyvät, ehkä saisi tekohengitettyä jos jollain terävällä piikillä niitä "kiristäisi". En itse sitä viitsinyt kokeilla kun piti saada kerralla kuntoon.
Olisi paljon helpompi tapakin ei tarvitsisi ottaa ku venttiilikoppa auki. Kokeile kun on tälläiset lämpimät kelitkin