Takkiäänestys
- Ari-Matti Aho
- Mr. VCF
Kannatan myös Markusta. Ehdottomasti maksetaan takit etukäteen. Ja takit EuroCarShowhun lunastettavaksi. Suurin osa takin ottajista taitaa tulla paikalle? Ja voin mäkin ottaa sitten niiden takkeja jotka ei pääkaupunkiseudulta ehdi paikalle. Lunastaa ne sitten multa.
Jos vaan Turpo Kiisseli jaksaa/ehtii sumplia takit...
Jos vaan Turpo Kiisseli jaksaa/ehtii sumplia takit...
VW T5 GP 2.0 DSG Tamlans '15
Ok.
Ehditään ja sumplitaan...
Teen tänään sen xls-fileen, siihen tulee takin tilaajan NIMI/ALIAS, KOKO, KAPPALEMÄÄRÄ ja MUN TILINUMERO.
Ainoa asia joka on vielä hieman auki on toi siirrettävän summan määrä eli ÄLKÄÄ laittako vielä rahaa tulemaan.
Lisäksi jokaisen ON MUISTETTAVA ! maksaessaan laittaa sinne maksatietoihin oma nimi tai alias, jotta tiedän kuka on maksanut ja kuka ei. Olen erinomaisen kiitollinen kaikista niistä maksuista jotka tulevat ilman tietoja koska ne kartuttavat minun henkilökohtaista tiliäni !!!
AMIDEUS: Laita mulle työmailiin se koko porukan mailijakelulista, jotta saan em. filen menemään varmasti kaikille... Kiitos !

Ehditään ja sumplitaan...

Teen tänään sen xls-fileen, siihen tulee takin tilaajan NIMI/ALIAS, KOKO, KAPPALEMÄÄRÄ ja MUN TILINUMERO.
Ainoa asia joka on vielä hieman auki on toi siirrettävän summan määrä eli ÄLKÄÄ laittako vielä rahaa tulemaan.
Lisäksi jokaisen ON MUISTETTAVA ! maksaessaan laittaa sinne maksatietoihin oma nimi tai alias, jotta tiedän kuka on maksanut ja kuka ei. Olen erinomaisen kiitollinen kaikista niistä maksuista jotka tulevat ilman tietoja koska ne kartuttavat minun henkilökohtaista tiliäni !!!
AMIDEUS: Laita mulle työmailiin se koko porukan mailijakelulista, jotta saan em. filen menemään varmasti kaikille... Kiitos !

- Ari-Matti Aho
- Mr. VCF
Tilanneita:
- vh_katr
- haapala
- dalton
- Tuukka
- Pasi
- Kupari
- jag, eli minä
- Amideus => perkules lähetä määrä ja koko !
-----------------------------
= 8kpl
KUKA PUUTTUU ?
Jos nimesi ei ollut listalla niin laita koko, kpl-määrä, nimi ja osoitteesi
mailina sami.hyokki@nokia.com !
Hinta määräytyy tilattavan määrän mukaan eli HERÄTYYS !!!!
BR
TDI
- vh_katr
- haapala
- dalton
- Tuukka
- Pasi
- Kupari
- jag, eli minä
- Amideus => perkules lähetä määrä ja koko !
-----------------------------
= 8kpl
KUKA PUUTTUU ?
Jos nimesi ei ollut listalla niin laita koko, kpl-määrä, nimi ja osoitteesi
mailina sami.hyokki@nokia.com !
Hinta määräytyy tilattavan määrän mukaan eli HERÄTYYS !!!!
BR
TDI
- Ari-Matti Aho
- Mr. VCF
onkohan jo kaikki?
Last edited by Ari-Matti Aho on 22.1.2004 14:21, edited 6 times in total.
VW T5 GP 2.0 DSG Tamlans '15
- Mika Viinikka
tuli saatua ne mailiosoitteet tän pikaviesti toiminnon kautta...
sehän meni jumiin alta sekunnin, kun kaikki lähettivät tietojaan yhtä aikaa ja kun se on täynnä ja lähetät viestin niin se katoaa 1 ja 0 sumuksi jonnekin avaruuteen...
Jokatapauksessa laittakaa mailitse sami.hyokki@nokia.com ne tilaukset.
NIMI, KOKO, KPL-MÄÄRÄ ja OSOITE
BR
TDI
sehän meni jumiin alta sekunnin, kun kaikki lähettivät tietojaan yhtä aikaa ja kun se on täynnä ja lähetät viestin niin se katoaa 1 ja 0 sumuksi jonnekin avaruuteen...
Jokatapauksessa laittakaa mailitse sami.hyokki@nokia.com ne tilaukset.
NIMI, KOKO, KPL-MÄÄRÄ ja OSOITE
BR
TDI
jep jep...
Nimet ja tiedot on ylhäällä.
Soittelin tänään sinne mainostuotteeseen ja mallitakit odottaa noutajaansa.
Miten olis jos ens. viikolla hakisin takit sovitusta varten ja halukkaat tulisivat "möötteen" sovittamaan takkeja ja kahvittelemaan. Piikkiöön tammisillan shellille ensi viikonvaihteessa.
Tähän on pari ihan käytönnän syytä...
- Porukat täyttää mun mailipoksini kyselyillä, "et saax ne takit sinne hesaan"
* ystävät hyvät vastaisin jos tietäisin
* eihän me tiedetä vielä edes a) lopullista hintaa, eikä kappalemäärää
ja hintaa ei saa selville ennekuin tiedetään montax otetaan....
- Olen lähdössä taas viikolla kuus työmatkalle japaniin ja haluaisin tehdä tilauksen mahd. jopa ennen 2.2.2004
* tulee taas niin perkuleen kiire muuten sen kanssa..., kun jää taas viikon työt tekemättä jne....
Eli onko halukkaita tulijoita viikonpäästä VARSINAIS-suomeen ?
"EDIT: 15kpl tilattu !"
BR
TDI
Nimet ja tiedot on ylhäällä.
Soittelin tänään sinne mainostuotteeseen ja mallitakit odottaa noutajaansa.
Miten olis jos ens. viikolla hakisin takit sovitusta varten ja halukkaat tulisivat "möötteen" sovittamaan takkeja ja kahvittelemaan. Piikkiöön tammisillan shellille ensi viikonvaihteessa.
Tähän on pari ihan käytönnän syytä...
- Porukat täyttää mun mailipoksini kyselyillä, "et saax ne takit sinne hesaan"
* ystävät hyvät vastaisin jos tietäisin
* eihän me tiedetä vielä edes a) lopullista hintaa, eikä kappalemäärää
ja hintaa ei saa selville ennekuin tiedetään montax otetaan....
- Olen lähdössä taas viikolla kuus työmatkalle japaniin ja haluaisin tehdä tilauksen mahd. jopa ennen 2.2.2004
* tulee taas niin perkuleen kiire muuten sen kanssa..., kun jää taas viikon työt tekemättä jne....
Eli onko halukkaita tulijoita viikonpäästä VARSINAIS-suomeen ?

"EDIT: 15kpl tilattu !"
BR
TDI
- Mika Viinikka
- Mika Viinikka
turbo kiisseli:saitko mun viestin jo perille?
Last edited by Mika Viinikka on 24.1.2004 15:43, edited 1 time in total.
Volvo V70 ex.Passat variant 2.0tdi(BMP) dsg -07–>nettiautossa id. 9457807
- Ari-Matti Aho
- Mr. VCF
Viinikka: ...ööööh kyllä ja en ? Mitäköhän viestiä tarkoitat ? Takkitilauksesi on ok jos sitä meinasit ???
Jyrki: En
Ok... Möötte ensi viikon lauantaina. Paikka Piikkiö tammisillan shell. Moottoritien varrella ennen turkua (helsingistäpäin) tampereelta 9-tietä tulevat ajavat turkuun asti ja kääntyvät ohikulkutielle kohti helsinkiä. Sieltä motarille ja sitä n. 5min. hesaanpäin...
BR
TDI
Jyrki: En
Ok... Möötte ensi viikon lauantaina. Paikka Piikkiö tammisillan shell. Moottoritien varrella ennen turkua (helsingistäpäin) tampereelta 9-tietä tulevat ajavat turkuun asti ja kääntyvät ohikulkutielle kohti helsinkiä. Sieltä motarille ja sitä n. 5min. hesaanpäin...
BR
TDI
- Mika Viinikka
Moikka,
Takkien hinta on nyt sitten 35 ekee / kärsä.
ENNEN kuin yksikään laittaa summaa maksuun haluan painottaa seuraavia juttuja:
1) Takkien toimitusaika on 1,5 - 2,5 viikkoa ja lupaan tehdä kaikkeni että takit on mulla mukana 28.2.2004, kun saavun helsinkiin.
2) Maksaessanne teidän täytyy muistaa mainita KUKA on maksanut. Muuten on aivan mahdotonta tietää kuka on maksanut ja kuka ei. Eli maksamalla nimettömänä kartutatte ainoastaan minun henkilökohtaista käteis varallisuutta, mutta takkia ei heru ellei nimi näy !!!
3) Saimme takeista alennusta, koska vetoketjun tietämille tulee 6-7mm korkea harmaalla langalla brodeerattu teksti http://www.turunmainostuote.fi !
4) Jos on jotain epäselvää, kuten tilinumeroni puuttuminen tms. lähetä minulle mailia turpo.kiisseli@variantuning.com . Tyhmäkään kysymys EI ole turha, jos sillä voidaan estää typerät ja turhat kömmähdykset !!!
BR
TDI
Takkien hinta on nyt sitten 35 ekee / kärsä.
ENNEN kuin yksikään laittaa summaa maksuun haluan painottaa seuraavia juttuja:
1) Takkien toimitusaika on 1,5 - 2,5 viikkoa ja lupaan tehdä kaikkeni että takit on mulla mukana 28.2.2004, kun saavun helsinkiin.
2) Maksaessanne teidän täytyy muistaa mainita KUKA on maksanut. Muuten on aivan mahdotonta tietää kuka on maksanut ja kuka ei. Eli maksamalla nimettömänä kartutatte ainoastaan minun henkilökohtaista käteis varallisuutta, mutta takkia ei heru ellei nimi näy !!!
3) Saimme takeista alennusta, koska vetoketjun tietämille tulee 6-7mm korkea harmaalla langalla brodeerattu teksti http://www.turunmainostuote.fi !
4) Jos on jotain epäselvää, kuten tilinumeroni puuttuminen tms. lähetä minulle mailia turpo.kiisseli@variantuning.com . Tyhmäkään kysymys EI ole turha, jos sillä voidaan estää typerät ja turhat kömmähdykset !!!
BR
TDI
Moikka,
Voitte maksaa, jos olette tulossa hesaan hakemaan takit ja näyttelyyn...
Nimi tai alias on ok... eikä siitä haittaa ole vaikka olis molemmat jos tila riittää ?
Lähetyskuluista sen verran, että voi olla aika vaikeaa arvioida postituskuluja kun ei yhtään tiedä kuinka painava takki on, mutta...
http://www.posti.fi/hinnat/pdf/Kirje_os ... 0104su.pdf
Hinnastosta voitte itsekin arvioida. Sivulla neljä olevan taulukon mukaan, voisin sanoa että 6 egee olis ok, mutta ????
Mitä mieltä muut ovat ?
BR
TDI
Voitte maksaa, jos olette tulossa hesaan hakemaan takit ja näyttelyyn...
Nimi tai alias on ok... eikä siitä haittaa ole vaikka olis molemmat jos tila riittää ?
Lähetyskuluista sen verran, että voi olla aika vaikeaa arvioida postituskuluja kun ei yhtään tiedä kuinka painava takki on, mutta...
http://www.posti.fi/hinnat/pdf/Kirje_os ... 0104su.pdf
Hinnastosta voitte itsekin arvioida. Sivulla neljä olevan taulukon mukaan, voisin sanoa että 6 egee olis ok, mutta ????
Mitä mieltä muut ovat ?
BR
TDI
Mä olisin myös valmis ottamaan sen takin siis postitse kun huomasin etten pääse sinne shouhun. Olen työmatkalla perhana. Miten siis toimin?!?
Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi !!
Passat Variant 1.8I 20V -99
Passat Variant 1.8I 20V -99
- Mika Viinikka
- Ari-Matti Aho
- Mr. VCF
Yep...
Eli odota hetkonen laitan kuvat sulle mailina, mutta rintaan tulee n. 7cm halkaisijalla oleva vw-logo ja selkään n. 28cm pitkä golf variantin ääriviivat ja alle pohjalevyn kohdalle renkaiden väliin teksti www.variantuning.com. Nämä siis mustaan fleeseen ja brodeerattuna hopealla langalla.
Mutta laitetaan ne kuvatukset jotenkin näkyviin...

PS. teksti on siis tosiaan toisin kuin tässä kuvassa, mutta muuten sama !
BR
TDI
Eli odota hetkonen laitan kuvat sulle mailina, mutta rintaan tulee n. 7cm halkaisijalla oleva vw-logo ja selkään n. 28cm pitkä golf variantin ääriviivat ja alle pohjalevyn kohdalle renkaiden väliin teksti www.variantuning.com. Nämä siis mustaan fleeseen ja brodeerattuna hopealla langalla.
Mutta laitetaan ne kuvatukset jotenkin näkyviin...

PS. teksti on siis tosiaan toisin kuin tässä kuvassa, mutta muuten sama !
BR
TDI
Last edited by turpo kiisseli on 7.2.2004 21:12, edited 1 time in total.
- Ari-Matti Aho
- Mr. VCF