Ajeliko Micco miun eellä Joensuussa lidlin valoista rantakylään asti tänään tossa ennen puoltapäivää? Tummansininen variantti ainaki meni edellä ja takana clubin kilventausta..
Ajelikos Basu lauantai iltana / yönä keravan keskustassa? Oltiin hetki siin hesen nurkalla ihmettelemässä, ja tutun näköinen kakkos jetta ajeli useaan otteeseen ohitse...?
Mikko.P wrote:Ajelikos Basu lauantai iltana / yönä keravan keskustassa? Oltiin hetki siin hesen nurkalla ihmettelemässä, ja tutun näköinen kakkos jetta ajeli useaan otteeseen ohitse...?
Yep.
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI DSG Style BusinessLine 2020 (käyttöauto)
VW Jetta Flair 1.8 RP 1990 (kesäauto)
kyl mun rekkari on BVY-..... mut en sit tiiä. voihan se olla että juhizki o siel pärissy. omaan työmatkaan kuuluu tiet 45, 3(ramppikaista), 25, 130, jne.
Last edited by Zeerios on 8.8.2012 16:12, edited 1 time in total.
Kukas oli eilen 16-17 aikaa liikkeellä Kuusamossa cittarin liittymässä viininpunaisella 3 kopan farkulla peräkärry perässä jossa oli toisen 3 kopan farkun peräpala kyydissä?
Madallettu, vissiin ats cupit alla, vr6-lippa ja kaikki listat yms dipattu korin väriin.
Kaikki on siisti minkä itte tekee!
Passat Variant 4motion + dsg, -11
Golf V hb -03
Honda CBR600F -91
Basu wrote:No perkule, muistin vaan et Juhizzin auton rekkari on kanssa UNI. Ja NYT Juhizz tuli vastaan Hyvinkäällä, kadun nimeä en tiedä mut 25 tien lähellä...
Juuu.. Itsekin istuin apukuskin paikalla
Oltiin heittämässä "maakuntakierrosta" upeassa kruisailukelissä..
Tampereentiellä eilen vastaan tuli hopeinen 3b passat variantti, muuten tuunattu mutta peltivanteet alla? Kuka tunnustaa?
Ite olin isäpaapan mersulla peräkärryn kanssa liikkeellä.
Kukas polkas sakot ku tuli vauhdilla mun taakse Hyvinkään keskustassa 15min sitten? Sininen 3B kromimaskilla ja -peilinkuorilla. Katoin ite kääntyessä et miliisit valoissa mut et sit huomannu.. Oliko yli 70km/h tutkassa? Aika vauhdilla tuli poliisit perään..
Tänään herttoniemessä n. klo. 11.30. Vihreä mk3 variantti ruikkui kontissa kiinni. Kun olin kääntymässä niin laitoin vilkun päälle ja ryhdyin hiljentämään. Silloin painoit tööttiä minulle ja kiihdytit kovasti ohi mennessäsi. Oliko foorumilaisia? Jos oli niin halusitko että varmasti huomaan sinut ja upean golffisi vai teinkö mielestäsi jonkinlaisen ajovirheen kun käännyin oikealle käyttäen vilkkua?
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Kaarimankeli lainaksi? Nouto Veikkolasta. Viestiä yv:llä jos tarvetta.
Arto Vikiö wrote:Prontyn passatti havaittu Lumijoella eilen 15.8 noin klo 15:30 parkissa..
Juu siinä se on aamukuudesta iltakuuteen. Siihen aikaan minä taisin itse olla Salen pihalla 22-paikkaisessa pikkubussissa. Ajelen nykyisin Lumijoen palveluautoa.
Joku päivä olin näkevinäni korkean näköisen Passatin ajavan ohitse ja ajattelin että olitkohan se sinä.
Tuleeko ajettua useinkin siitä ohitse?
pronty wrote:
Joku päivä olin näkevinäni korkean näköisen Passatin ajavan ohitse ja ajattelin että olitkohan se sinä.
Tuleeko ajettua useinkin siitä ohitse?
[/quote]
Harvase päivä sitä siitä tulee ohi ajettua, kun työreissua pukkaa ja muksuja kuskaan.
A6 3.0BiTdi avant quattro S-Line
A3 1.9 tdi (8V vm-14)
Vw Kupla -72 1300 Weltmeister
Vw Caravelle T3 Syncro -86 1,9TD (AAZ)
Onko millään mahdollista että Pian passatti olis tullu tänään iltapäivästä Porissa vastaan? Tarkemmin selostettuna, impolan teboilin lähettyvillä. Joskus viiden/kuuden aikoihin. Merkiton kromi maski, + jotain lippaakin etupuskurissa ja suht isohkoa alupalloa alla. Tosiaan sivusilmällä nopeesti ehdein näkemään ja rupesin miettimään et näyttipä tutulta.
^ Ei asu Friitalan puolella, pitkärannantien varrella, lähellä kakkostietä.
Täällä kans yks rantalalainen, melkein kivenheiton päässä samista. Riippuu kuka heittää, ruuskanen tai pitkämäki Itte en sais heitettyä.
Ei nyt variantti ollut mutta volkkari kuitenkin ja hieman erikoisempi
Eilen tuli illalla spotattua Harlequin Vento Lahdessa Karismassa. Pikku BBS:t oli alla. Montahan näitä Suomessa on, kyseinen yksilö taisi olla rakennettu?
Pakko kyllä myöntää, että hymy nousi suupieliin, kun tuon näin.
Jaahans, eka clubitarra bongattu sitten tänään iltapäivällä puoli neljän kieppeillä Siilinjärven ja Kuopion välisellä motarilla, kun ohi cruisasi samanlainen tummansininen G4-pitkäkatto kuin itselläkin. Hillityn siisti on kyllä tuo tarra ohitettavan näkövinkkelistä!