No, kyllä mä sanosin että nuo citymaasturit on vähän enemmän maastureita, kuin joku gti. Ensinnäkään gti:ssä oleellisimpana asiana puuttuu vetävä taka-akseli. Siksi toisekseen taitaa normiauto kuitenkin roikkua jo mahastaan kiinni siinä mökkitien piilokivessä/missä tahansa, tuollaista lelumaasturia aiemmin.Devo wrote:En oikein muutenkaan käsitä tuon segmentin autoja. Mukamas jonkunsortin maasturi, mutta ei sitten kuitenkaan yhtään sen enempää kuin GTI. Jatkuvasti päällä olevan ESP:n kanssa se on mahdollisesti vieläkin kelvottomampi maastoon.Micco wrote:Mitä V***UA tekee autolla, jonka ESP:tä ei saa täysin pois kytkettyä?!?!?!?!!?
Luistoneston kyllä saa pois, esp jää päälle töksyttelemään tahallisia tai tahattomia luisuja...Toivottavasti tuonkin joku viripaja joskus kiertää, jos merkkiliikkeellä moisen "turvatoiminnon" ohitus ei onnistu.
Ainoana hyötynä noissa näkisin paremman näkyvyyden, kun istuu muita korkeammalla. Tosin sekin hyöty on varmaan aika lyhytaikainen, kun noita pirun citymaastureita tuuttaa nykyään jokaisen autovalmistajan liukuhihnalta. Käsittämätöntä.

Itse tykkään Tiguanista ulkonäöllisesti, olisi oiva "aihio"...

Kun katsoin tuon Tiguanin rekisteriotetta, niin sen omapaino oli mun Passatin kanssa 10kg sisällä sama.

Jos 99% ajosta pysyy päällysteellä, niin eihän tuollaisella sinänsä mitään tee. Imago/mieltymys kysymys. Itselle nimenomaan tuossa Tiguanissa kiehtoo ulkonäkö ja ajamisen helppous reilun maavaran ansiosta.

Tuo esp homma oli kyllä kerrassaan ärsyttävä. En usko että se maastossa etenemistä välttämättä kauheasti haittaa, mutta kylkimyyryä kylläkin...