Page 28 of 131

Posted: 31.5.2009 14:04
by Kupari
Olis myytävänä kaks ylimääräistä lippua Britney Spearsin keikalle Hartwallille...

Posted: 31.5.2009 14:09
by Osku.T
no eikö kupari ite mene katsoon ihanaa naista?

Posted: 31.5.2009 14:13
by Osku.T
mie en osta sitten mitään autoa :cry: Omassa alkaa jo 110tkm olemaan mittarissa.Jos siitä ees jotakin sais vielä.15900e siitä on jo tarjottu mut mie kuitenki tykkään tuosta autosta tosi paljon.Ei millään haluais luopua siitä.Kiinnostas kyllä pistää tohon autoon joku tosi pirteä väri.Olen miettiny fordin rs oranssia.

Posted: 31.5.2009 17:05
by Tero Paalanen
^Sehä sopiiski Passattiin niinku olut riisipuuron kanssa...

Posted: 31.5.2009 18:35
by AjH
^^ Tarjous on sitä luokkaa kun vertaa samanikäisten Passatien _pyynti_hintoihin, että jos vaihtoajatuksia olisi niin olisin jo myynyt pois...

Posted: 31.5.2009 19:38
by Pia
^ihan samaa ajattelin kun luin tota.

Posted: 31.5.2009 21:16
by DJDH
Kupari wrote:Olis myytävänä kaks ylimääräistä lippua Britney Spearsin keikalle Hartwallille...
Onko sinne saanu muitakin lippuja kun ylimääräsiä? :lol:

Posted: 31.5.2009 22:02
by Kimmo H.
^ "^ihan samaa ajattelin kun luin tota." :lol:

Posted: 31.5.2009 22:37
by Osku.T
onko tero nähny passattia sen värisenä jossakin??(sitäpaitsi bisse maistuu minkäkans vaan)
Sit ku oot nähny sen värisenä niin sano sitten käykö vai ei :)
Miks täällä tuomitaan kaikki aina suoraan :cry:

Posted: 31.5.2009 22:47
by Tero Paalanen
En ole. Mut osaan kyllä mielessäni suht hyvin kuvitella kuinka mainiosti se siihen sopii.
Johonki esim. raaseri tyyliseen autoon se väri sopii mut ei kyllä mielestäni passattiin.

Posted: 1.6.2009 0:00
by AjH
Pasi Häkli wrote:Huomenna olis tarkotus hakea uudet renkaat passattiin... Huomasin tänään, että eturenkaat on jo kankailla(hyvin vähän) sisäreunastaan :x
Ei siinä mitään, on ne jo kulumisrajalla, että on ne loppuun saanut kulutettua vaikka se sisäreunaa syökin.
Perkele kun ei saa camberia muutettua. Ideoita? Täytyykö vaan kairata niitä reikiä mihin ylätukivarsien sisäpäät pultataan..
Vai annanko olla, kun renkaiden kulumispinnankin saa muutenkin kulutettua loppuun...
Taitaa olla "helpoin" tapa, alavarsien muokkauksessa tullee muutakin ohjelmaa vakaajan päiden kanssa ehkä? Ja tietysti renkaat menee sisään jos alavarsien kanssa pelaa :)
Ylävarsien kanssa ongelma on taas se säätäminen, kun ne on siellä niin onnettomassa paikassa niin tuskin montaa kertaa jaksaa hakea oikeeta kohtaa. Tietysti jos reiät viilaa tarkalleen saman verran ja kiinnittää varret valmiiksi siihen.
Sen yläkannakekolmion siirto koriin nähden taitaa olla jo turhan vaikeaa tai aiheuttaa muita ongelmia, nehän oli muistaakseni ohjuriholkeilla varustettu?

Posted: 1.6.2009 0:05
by Kimmo H.
Kyllä on varsin eteviä nuo Passatin/A6/whatever eturipustukset. Varsin luotettavaa ja luotettavaa toteutusta. Ja onko se ajonautintokaan nyt niin ylellinen vaikka kunnossa olisikin. Hinta-laatu -suhde voisi kai olla parempikin :D

Posted: 1.6.2009 9:18
by Micco
Kimmo H. wrote:Kyllä on varsin eteviä nuo Passatin/A6/whatever eturipustukset. Varsin luotettavaa ja luotettavaa toteutusta. Ja onko se ajonautintokaan nyt niin ylellinen vaikka kunnossa olisikin. Hinta-laatu -suhde voisi kai olla parempikin :D
Hmmm... En nyt menisi kunnossa olevan Passatin/A6/whateverin ajonautintoa mitenkään moittimaan. Voisin jopa väittää, että toimiessaan on jopa aika hyvä ajolleen. Vanhemmissa kyseisellä alustaratkaisulla olevissa autoissa niitä tukivarsia on kai mennyt enemmänkin, mutta reilusti tämän vuosituhannen puolella olevissa autoissa on aika eri tilanne.

Oma on vanha, -01, sillä pääsi 175tkm ennen kuin tuli pientä välystä ensimmäiseen tukivarteen. Uskoisin että vakiokorkeudella olisi päässyt pidemmällekin. Siinä olen kyllä samaa mieltä, että saisivat ne silti pidempään kestää. :?

Tuo, että reilusti madaltaessa menee camberit v*tuiksi ei taida olla pelkästään näiden autojen ongelma... :lol:

Posted: 1.6.2009 21:00
by Kupari
hahahahahahaa... taas kaikki nerot liikkeellä.. sattuu oleen 4 (neljä) lippua, joista tarvitsen kaksi, eli, nämä kaksi lippua joita en tarvitse on minulle ylimääräisiä. Piste.

Posted: 1.6.2009 21:18
by Kimmo H.
No ei... IV 2.8 Golfeissa ne takacamberit vasta jännäksi meneekin madalluksella :P

Ja joo, totta. Kyllä ajonautinnoin huippuautoissa Fordeissakin tukivarret paukkuu... ja vähän kaikki muukin.

Posted: 2.6.2009 0:34
by Leroy
Mietiskelin tuossa tänään, jotta pitäisköhän tilata tuohon meikäläisen "saippualaatikkoon" sellaiset orggis kangasmatot ihan vaan pyhäajeluita ja tärkeellisiä edustustehtäviä varten :lol: Onko niissä kangasmatoissa (kenellä teillä nyt Passateissa sattuu moiset olemaan) sellaiset ultraviileät "Passat"-brodeeraukset??

Posted: 2.6.2009 7:43
by Pasi Häkli
Ehkä 3C mallin passatin kangasmatoissa lukee jo Passat mutta ei ainakaan 3BG alkuperäsissä matoissa lue. Itellä on sellaset. Kuluneet jo paskaksi ja ostin alkuperäset kumimatot tilalle, eipähän kulu niin nopeesti.

Taitaa olla aika surkeeta laatua nuo orggis kangasmatot, olisko ne 2 vuotta ehkä kestänyt, kunnes oli jo rikki ja nuhjuset.

Posted: 2.6.2009 8:35
by Kimmo H.
Mullakin on kyllä kangasmatot. Tosin kumimatot niiden päällä. Ei ole vielä nuhruiset :roll: :lol:

Posted: 2.6.2009 23:07
by niksu99
Liekkö uutistoimittajalla kirjoitusvirhe ?? :)

Varttiin tästä

Posted: 3.6.2009 22:51
by Alkaline
niksu99 wrote:Liekkö uutistoimittajalla kirjoitusvirhe ?? :)

Varttiin tästä
kyllä on ollut kova kiihdytys ;)

Posted: 3.6.2009 22:54
by DJDH
Jos se on ollu etuveto? :lol:

Posted: 3.6.2009 23:26
by Sami Mäkinen
nii ja pakki päällä :lol:

Posted: 4.6.2009 14:55
by niksu99
Ja Vartintoimittajan kirjoitusvirheet jatkuu :)

"Palokunnan tehtäväksi jäi työntää autot erilleen ja sytyttää pakettiauton moottoritilassa sähköviasta syttynyt tulipalo."

Posted: 4.6.2009 16:34
by Alkaline
DJDH wrote:Jos se on ollu etuveto? :lol:
siis onhan niitä kaksvetoisia pyöriä jo olemassa mutta kuitenkin...


mutta mitenkäs tämä lausunto:

Hän muistaa nähneensä itsekseen käynnistyneitä autoja aiemminkin.

- Ei ollut ensimmäinen kerta 20 vuoden urani aikana. Varsinkin dieselmoottorit voivat käyttäytyä kummallisesti, Kuusamo kertoo.

Onko todella mahdollista?

Posted: 5.6.2009 7:50
by JyriT

Posted: 5.6.2009 18:33
by tero
apuluokkalaisetko tuota lehteä tekee? :shock: :D

Posted: 5.6.2009 21:03
by Por
Tässä kohtpuoleen pitäis istahtaa hakattavaksi kuvaa ihoon... hirveää syheröä taas nahkaan.

Posted: 8.6.2009 7:57
by miihkali
Voi jee, että tulikin nukuttua harvinaisen huonosti :?

Posted: 8.6.2009 10:12
by janilempinen
Täällä kans mielettömiä painajaisia. Eilinen Wallander ei ollenkaan sopinut mun mielelle, olen niin herkkä :?

Posted: 8.6.2009 12:04
by Micco
Täälläkin tuli nähtyä ihan ihme unia... :shock: :lol: Wallanderi jäi kyl eilen kattomatta. Itte tykkäsin Wallandereista tosi paljon.
Viime kesänä tuli katseltua kaikki 13 samoilla näyttelijöillä tehtyä Wallanderia sairasloman ratoksi. Aika rajuja aiheita osassa leffasarjaa, ja taustalla enempi vähempi kokoajan jatkuva juonikuvio.

Posted: 8.6.2009 12:15
by Ari-Matti Aho
Beck on myös hyvä sarja, Gustav on ihan ykkösjätkä... :D

Posted: 8.6.2009 14:06
by Tero Häkli
pelottavaa :D ite en nää oikeastaan koskaan unia mut viimeyönä näin iha vitu hämäriä... :D :wow

Posted: 8.6.2009 16:07
by Osku.T
käviskö noi vw:n lukko pultit noihin valsseihin mitkä nyt on??yhdestä vanteesta on pultti lähteny käveleen vaikka ollaan momentilla pistetty kiini

Posted: 8.6.2009 16:57
by Tero Häkli
jos on samalla kartiolla... volskilla on pyöreetä kantaa... eli se kartio pultissa mikä tulee vannetta vasten

Posted: 8.6.2009 20:18
by DJDH
Voiko oikeesti olla näin kuollu olo ja meininki. Töllöstä ei tule mitää eikä ole mitään tekemistä. Ei kyllä jaksaiskaan tehdä sitte yhtään mitää :?

Posted: 8.6.2009 20:28
by Osku.T
kolomosella menee HOUSE!!kato sitä :D

Posted: 10.6.2009 17:18
by MIKU
Kesäloma alkaa.................................... :D

Posted: 10.6.2009 18:45
by Alkaline
MIKU wrote:Kesäloma alkaa.................................... :D

voi sitä ihanuutta. ehkä vielä joskus...

Posted: 10.6.2009 20:06
by Leroy
MIKU wrote:Kesäloma alkaa.................................... :D
Vielä ois puolitoista viikkoa... :) Sitten saa alkaa parta kasvaa.. 8)

Posted: 10.6.2009 21:34
by Sami Mäkinen
Pari päivää 8) sit olis 2vk loikoiluu ja 2vk säästän biffiin

Posted: 10.6.2009 21:39
by Osku.T
22pvä lomalle...suoraan rolloon :D

Posted: 12.6.2009 16:27
by Alkaline
täytyy ilmeisesti vaan pysyä töissä. Kävin auton huollattamassa laakkosella ja sieltähän se ajatus sitten lähti. Jarrupalat ja levyt uusiks sekä putki vuotaa jostakin keskivaiheilta. Kysyin hintaa niin 250 palat ja levyt ja putki ihan hullun hintainen, jos siis katin edestä?? niin 600e katti ja takapönttö joku 250e. o_O

Posted: 12.6.2009 16:52
by AjH
Katti on kallis osa ja merkkihuolto ei korjaa (ainakaan yleensä) hitsaamalla kuntoon.
Eihän tommonen ole hitsaten ja vaikka uus putken pätkäkin niin joku 50 euroa :)
Takapöntön hintaan kuulunee jonkin matkaa putkea kanssa? Tarvikkeena varmaan edullisempi kuitenkin.

Edit: Postin mies toi parikymmentä kiloa rautaa, saas nähä koska noi saa sitten asenneltua taas paikalleen. :roll:
Aika hyvää toimintaa sinänsä että maksoin 2.6, GLS lapussa oli 3.6 päiväys. Tänään kuitenkin vasta perillä, mutta enempi ihmetyttää toi lähetyspäivä, ei varmasti tilisiirto ollu vielä Sakemannilla. :)
Niin ja kokonaishintaa kärreineen ~60 euroa vähemmän kuin vastaavat paikalliselta...

Posted: 12.6.2009 16:58
by Alkaline
AjH wrote:Katti on kallis osa ja merkkihuolto ei korjaa (ainakaan yleensä) hitsaamalla kuntoon.
Eihän tommonen ole hitsaten ja vaikka uus putken pätkäkin niin joku 50 euroa :)
Takapöntön hintaan kuulunee jonkin matkaa putkea kanssa? Tarvikkeena varmaan edullisempi kuitenkin.
joo siis kattiin tulee pieni häntä ja sit se liittyy takapöntön putkeen jne... mutta tarvii siis pohtia hitsausta. jarrut nyt kuitenkin menee ilmeisesti itse vaihdettaviksi? Siinä tuskin mitään kummallista on? Mites taakse laakerit tms samalla?

Posted: 12.6.2009 22:42
by Pasi Häkli
Syy siihen miksei merkkiliike yleensä mielellään ala hitsailemaan mitään korvausputkia tms on se, että aina on työlle annettava 2 vuoden takuu. Helpoiten se luonaa uudella osalla. Sekä tietysti ainahan osamyynti on plussaa firmalle.

Jarrujen uusimisessa nyt ei sinänsä mitään ihmeellistä ole, muistaa vaan takasatuloiden kanssa että sitä mäntää täytyy pyörittää samalla kun sitä painetaan sisällepäin. Muunmuassa motonet myy kyseistä työkalua mikä on siihen tarkotettu.

Itse en ehkä samalla lähtisi vaihtamaan takapyöränlaakereita, on sen verran harvinaisempaa että ne menisi nelosgolffissa rikki.

Posted: 12.6.2009 23:22
by Tero Häkli
^ ja suht kallistakin kun tulee koko napa

Posted: 13.6.2009 0:14
by Por
Jaahas, nyt on sitten näin perjantai-illan/yön ratoksi tahkottu gh world tour läpi. Jos vaikka sitten alkais naapureita häiritsemään ja ottais vaimokkeen ja rämpyttäis samoja biisejä kun vielä olis jokunen tunti että nhl:n finaali alkaa.
Vaikka luultavasti nukkumatti käy kolauttamassa lekalla päähän keskenkaiken niin kerran vuodessa se vain on kun kerran ei päässyt edes provinssiin asti tänä vuonna niin pitää jotain muuta keksiä.

Posted: 15.6.2009 21:02
by Sami Jalonen
Joku prkl naapuri oli ajanu monttuun mikä oli täynnä kuravettä noin kolmen metrin päässä mun parkkiruudusta.. Nyt on auton keula, konepelti, tuulilasi, kylki ja katto saanu hienon leopardikuosin. Mut eikös noi erikoismaalaukset oo nykysin muotia? :D

Posted: 15.6.2009 21:33
by Por
^ moderni roiskemaalaus, kriitikot ylistää!

Vielä olis vajaa 2 viikkoa koulua ja loma. Saa taas päivän istua autossa kun puottelee lappiin itikoitten syötäväksi.

Posted: 18.6.2009 22:13
by miihkali
Juahas, töissä työnkuva muuttuu pikkusen, joten nyt taas jaksaa lallattaa :P