Se on asia erikseenSami Mäkinen wrote:^ kai sit saa jos niitä on useempi jo pihas

Se on asia erikseenSami Mäkinen wrote:^ kai sit saa jos niitä on useempi jo pihas
Pitihä se kävästä kahtoos tuo väri ja LC5F se on..Juhizz wrote:Mikäpä on auton väri? Onkohan sama LC5F Bluegraphit kuin meikäläisellä.. Äkkiseltään näyttäis ainakin.
Eka katoin et etulippakin otettu pois, mut se olikin vaa renkaat tuol takana...
Hmm.. voiko tuo vepro vaikuttaa kulutuksen nousuun ~1L/100km??Juhizz wrote:Paitsi highline-listat ja vepro puuttuu
Mihis oli sitte yks pala hävinny??Sami Mäkinen wrote:ei palat oo, edellinen omistaja on vaihtanu kyl paloja, kaikki mikkä oli paikallaan niin oli kuin uusia, mutta levyt oli ihan sirkkelinterät....
Ei, alatukivarren pallonivelen kartio muuttuu jossain kohtaa toisenlaiseksi. Onko se vuosi sitten -03 vai jotain muuta? Koskas se facelifti 3BG mallille tehtiin, olisko niillä main muutos tapahtunu?Juhizz wrote:Onkohan Passatin olka-akseli kaikissa malleissa samanlainen (3bg) ? Kunhan kyselen..
Miksei kukaan voi tehdä toimivaa varaosakatalookia nettiin... Wagenstad meni ajat sitten nurin ja vagcat toimii pari kertaa kuussa.
Ei mee suoraan noin, siinä on vipuvartta välissä. Takana helpompi hahmottaa, tukivarren nivel rungossa on nolla piste. Siitä rengasta kohti tulee jousen tukipiste ja sitten on vielä x cm matkaa ennen renkaan akselia.Juhizz wrote:...Ensimmäistä kertaa olen koileja säätämässä niin mitenkäs se olikaan.. Mutteria 4cm ylös -> auto nousee 4cm? Vai..?
Paljonkohan siellä takapäässä edes on varaa nostaa. Nythän ne on niin alhaalla kuin voi olla.
Pasi Häkli wrote:kuva on otettu mun älypuhelimella![]()
Sami Mäkinen wrote:^^ siis älytönpuhelin