Taas kevät koittaa tulla ja tarttis paku katsastaa.. Jos tällä kertaa koittais käydä ajoissa koittaa ettei taas kävis niin että menee pitkäks jos siis olis taas jotain sellasta vikaa ettei ite pystykkään korjaamaan vaikka uskois toisin eikä soita korjaamolle heti.. Miettiny että jos varmistais läpimenon ja varais huollon etukäteen ja veis ennen sitä katsastukseen - sais viat korjattuu samalla..

Tällä tyylillä auto menee aina läpi..
Tossa hiukan aloitin katsastusremppaa..
Toisen puolen mykkä takajarru heräs kun hiukan liikutin jarrupaine venttiiliä, pääsipäs melko helpolla.. Jarrujen puolesta pitäis mennä nyt läpi, käsijarru otti myös ihan tasaisesti.. Polttimot vielä kattelis , sitte voi mennä koittaa. Ja samalla kerralla ottais toisen hylyn - laittas kärryn perään ja koittais sitä leimata. Jarrut siitäkin täytyy tietty säätää kohilleen ennen sitä, ja kattoo että valot löytyy.. Vilkut muistaakseni oli kateissa mitä yks aamu kattelin eli hiukan jotain pientä..
saakohan muuten peräkärryn takavalot kahdentaa? Yleensä kai puututaan siihen kun valoja ei oo, poliisi tuskin puuttuu asiaan jos ne kahdentaa mutta mitä sanoo katsuri..? Nyt on takavalot+ kolmio silleen normaalisti mitä valtaosassa kärryjä on eli takana valoraudassa kii, mutta kun avaa takalaidan ja laittaa pikkasen peräylitystä - eihän ne valot näy mihinkään kun porukka mitään turvavälejä osaa jättää.. Meinasin siis takavalot laittaa lisäks lokasuojiin - valot näkyis perseessäkin roikkuvalle, vaikka olis pitempääkin tavaraa kyydissä.. Tai pitkän aikaa meinannu - nehän menis tossa valojen katsastusjumpassa melkeen samalla vaivalla.. Jos ne on laittomat niin jätesäkillä katsastukseen peittoon..
