virapelihommia tää lauantai päivä ja sain äsken vielä jarrulevyt ja palat vaihdeltua pakun peräpäähän. oikeen onnistunut päivä.
Kuskinpuolen jarrussa oli liukutappi oikeen kunnolla jumissa ja sain sen väännettyä mutkalle kun tyhmyyksissä väänsin sitä avaimella ja hakkaamalla, lopuks pulttipyssyllä paukutin sen liikkeelle , sitte sen saikin jo pikkuhiljaa pihdeillä tulemaan ulos. vittu kun en heti tajunnu pulttipyssyä..

Tuntu että tosta tapista tuli riittävän suora kun hakkasin sitä suoremmaks, mutta eniten toi kyseinen jarru kyllä hohkas lämpöö kun pihaan pääsin.. ajoin kyllä reipasta vauhtii ja sitte reippaita jarrutuksiikin.. Täytyy tarkkailla laahaako jatkossa/ vois kai tollaseen investoida ja hakee uudet liukutapit, eikä oo paha rasti vaihtaa kun just ollu jarrut auki.. Toisen puolen liukutapit olikin melkeen kuin pakasta revityt, tolla toisella puolella oli hiukan kulahtaneemmat/ toi toinen oli oikeen syöpynyt. joku joskus säästäny ja vaihtanu vaan toisen puolen osat.
ja jarrupalat oli väärät eli tuli varoittimilla mutta muuten sopivat joten johdot vaan poikki.. Mitä muuten kun niissä jarrupaloissa oli vaan yhdessä palassa piuhat? rupesin vaan jälkikäteen miettii että mitä vittua? aika käyhä systeemi
