Re: Päivän projekti...
Posted: 15.1.2014 20:18
				
				Pari tuntia jumppaa ulkona 15 asteen pakkasessa... Ihania italialaisia sähköjä Dukaatissa... Miten voi jarrunestekin vetää jäähän   
  
			 
  
VW Variant Club of Finland
http://www.variantclub.fi/phpbb/
 
  
Siis täh...Pasi Häkli wrote:Siten kun ei oo jarrunesteitä ikinä vaihdettu =D
 Meinaatko että auto millä ei ole yhtään vastuuhenkilöä olis huonosti huollettu
  Meinaatko että auto millä ei ole yhtään vastuuhenkilöä olis huonosti huollettu  
    
  


Itsellä ollu 3 autossa PA-lämmitin ja ikinä oo vakioakusta loppunu virta... Järjen pitää päässä eikä polta sitä tunti kaupalla ja nyrkkisääntönä on että ajat sen ajan mitä lämmität että akku lataantuu...mankinen wrote:Hmm... Nyt kun talvi on taas yllättänyt suomalaiset niin mieleen tuli että voisi jossain vaiheessa asennuttaa Webaston autoon kaukosäätimellä.
Kysynkin että tartteeko mun ottaa mitään huomioon? Lähinnä ostaa isompi Ah akku kuin vakio? Tai jotain muuta... Tosiaan olisi ensimmäinen auto johon tuon asennuksen teetätän / eka auto jossa se on niin ei ole mitään tietoa
 Ja näemmä laitoin väärään topic:iin tän
 Ja näemmä laitoin väärään topic:iin tän 



 
 


 Kierteet kulunu tasaseks tuosta kohtaa.
  Kierteet kulunu tasaseks tuosta kohtaa. 








 tuo kosla vaan ei kerkee varmaan makaamaan niin kauaa laakereillaan että olis kw rahat kasassa... näin arvauksena  :roll
 tuo kosla vaan ei kerkee varmaan makaamaan niin kauaa laakereillaan että olis kw rahat kasassa... näin arvauksena  :roll
Ei tullut ei. Eikä varmaan tule jatkossakaan. Mieli halajaa jonkun B-kirjaimella alkavan alustan perään.osoners wrote:Ei tullut KW:ta?
 Tuo pohjapanssarin irroitus ja paikalleen laittaminen on öljynvaihdossakin aina se eniten aikaa vievä vaihe minulla. No, laturi esiin moottorin päällä olevan muovin alta ja jännitteensäädintä irrottamaan. Lähtikin kohtuullisen helposti irti, työkalut mahtuivat hyvin siihen väliin. Älykkyystesti tuli vastaan kun otin johtoa irti säätimestä, siinä meni hetki ennen kuin löytyi oikea tapa
 Tuo pohjapanssarin irroitus ja paikalleen laittaminen on öljynvaihdossakin aina se eniten aikaa vievä vaihe minulla. No, laturi esiin moottorin päällä olevan muovin alta ja jännitteensäädintä irrottamaan. Lähtikin kohtuullisen helposti irti, työkalut mahtuivat hyvin siihen väliin. Älykkyystesti tuli vastaan kun otin johtoa irti säätimestä, siinä meni hetki ennen kuin löytyi oikea tapa   Sitten säädin käteen ja vertaus uuteen, eihän nämä ole samanlaisia. Otin sitten sen väärän niistä kahdesta mahdollisesta. Hyvä uutinen oli säätimen valmistustiedot, vuodelta 2004 näytti olevan joten todennäköisesti alkuperäinen osa. Hiilistä toinen ihan lopussa joten todennäköisesti juuri se vikana kun ei ladannut. Kyytiä odotellessa pohjapanssari takaisin kiinni.
 Sitten säädin käteen ja vertaus uuteen, eihän nämä ole samanlaisia. Otin sitten sen väärän niistä kahdesta mahdollisesta. Hyvä uutinen oli säätimen valmistustiedot, vuodelta 2004 näytti olevan joten todennäköisesti alkuperäinen osa. Hiilistä toinen ihan lopussa joten todennäköisesti juuri se vikana kun ei ladannut. Kyytiä odotellessa pohjapanssari takaisin kiinni. nyt on aika asiallinen äänimaailma omasta mielestä.
 nyt on aika asiallinen äänimaailma omasta mielestä.  
Kertosko joku mullekkin mistä noita nopeita ballasteja haalitaan?
 Kyllä uusi neliveto tekniikka on vetopidoltaan aivan käsittämätöntä. 0=>200 kitkoilla jäisellä asfaltilla, kuin kesällä
 Kyllä uusi neliveto tekniikka on vetopidoltaan aivan käsittämätöntä. 0=>200 kitkoilla jäisellä asfaltilla, kuin kesällä   Itkua pidätellen sai pasuunalla liukastella sieltä kotiin
  Itkua pidätellen sai pasuunalla liukastella sieltä kotiin  
Itse haen mieluummin tehoa, kuin bling blingiä. Sitten kun voima on kunnossa, niin ulkonäköä. Tässä onkin syy, miksi autoni on rumaosoners wrote:Tulis jo kevät että sais vanteet alle ja hieman madallusta.

Vanteet ja alusta ei mielestäni ole blingblingiä?Kilu wrote:Itse haen mieluummin tehoa, kuin bling blingiä. Sitten kun voima on kunnossa, niin ulkonäköä. Tässä onkin syy, miksi autoni on rumaosoners wrote:Tulis jo kevät että sais vanteet alle ja hieman madallusta.

 Itse otan mieluummin yli 300hv 15 tuuman peltivanteilla.
  Itse otan mieluummin yli 300hv 15 tuuman peltivanteilla.


Kilu wrote:Auto säädetään niin, että samoilla säädöillä ajetaan kesät talvet ja kisasäädöt täytyy toimia/kestää normaalissa ajossa. Muuten ei pahemmin säväytä.
 eli samaa mieltä
  eli samaa mieltä  
No seuraavaksi sit tällänen mulle.Pia wrote:Tai miten olis reippaasti yli 300hv, hyvä alusta ja kivat vanteet?
 Pitäs mennä koe-ajaa mutta en uskalla koska rupee muuten kuumottaa liikaa.
 Pitäs mennä koe-ajaa mutta en uskalla koska rupee muuten kuumottaa liikaa.Uuu! Kaunis on!osoners wrote:No seuraavaksi sit tällänen mulle.Pia wrote:Tai miten olis reippaasti yli 300hv, hyvä alusta ja kivat vanteet?
 Ja jos ei ollut V8, niin V6 TFSistä on naputeltu yli 500hv:tä. Haetaan sitten siihen sitä muuta, kuin pensselin pesuainetta
 Ja jos ei ollut V8, niin V6 TFSistä on naputeltu yli 500hv:tä. Haetaan sitten siihen sitä muuta, kuin pensselin pesuainetta  
 
  Ei oteta niin vakasti näitä.
  Ei oteta niin vakasti näitä. Sinä vielä pystyt noita tehoja lisäämään, mutta itsellä ei enää valitettavasti onnistu. Ahtoja ei nykyisillään pysty valitettavasti lisäämään. Nyt sitten pihalle lumitöihin. Ensimmäiset kunnon lumet koko talvena. Voisi yrittää linkoa käyntiin
  Sinä vielä pystyt noita tehoja lisäämään, mutta itsellä ei enää valitettavasti onnistu. Ahtoja ei nykyisillään pysty valitettavasti lisäämään. Nyt sitten pihalle lumitöihin. Ensimmäiset kunnon lumet koko talvena. Voisi yrittää linkoa käyntiin  



 
  
   Pienien neuvonpitopuheluiden jälkeen paikallistin kaasuvaijerin ja sitte alko ähkiminen. Kontallaan vesilammikossa, puo pystyssä, sain kuin sainkin sen takaisin paikalleen.
  Pienien neuvonpitopuheluiden jälkeen paikallistin kaasuvaijerin ja sitte alko ähkiminen. Kontallaan vesilammikossa, puo pystyssä, sain kuin sainkin sen takaisin paikalleen.    Riittää taas vähäks aikaa kakkiaisen kyyti mulle. Ens viikolla sitte uudestaan.
  Riittää taas vähäks aikaa kakkiaisen kyyti mulle. Ens viikolla sitte uudestaan.  