Re: Päivän projekti...
Posted: 15.1.2014 20:18
Pari tuntia jumppaa ulkona 15 asteen pakkasessa... Ihania italialaisia sähköjä Dukaatissa... Miten voi jarrunestekin vetää jäähän



VW Variant Club of Finland
http://www.variantclub.fi/phpbb/
Siis täh...Pasi Häkli wrote:Siten kun ei oo jarrunesteitä ikinä vaihdettu =D
Itsellä ollu 3 autossa PA-lämmitin ja ikinä oo vakioakusta loppunu virta... Järjen pitää päässä eikä polta sitä tunti kaupalla ja nyrkkisääntönä on että ajat sen ajan mitä lämmität että akku lataantuu...mankinen wrote:Hmm... Nyt kun talvi on taas yllättänyt suomalaiset niin mieleen tuli että voisi jossain vaiheessa asennuttaa Webaston autoon kaukosäätimellä.
Kysynkin että tartteeko mun ottaa mitään huomioon? Lähinnä ostaa isompi Ah akku kuin vakio? Tai jotain muuta... Tosiaan olisi ensimmäinen auto johon tuon asennuksen teetätän / eka auto jossa se on niin ei ole mitään tietoa
Ei tullut ei. Eikä varmaan tule jatkossakaan. Mieli halajaa jonkun B-kirjaimella alkavan alustan perään.osoners wrote:Ei tullut KW:ta?
Kertosko joku mullekkin mistä noita nopeita ballasteja haalitaan?
Itse haen mieluummin tehoa, kuin bling blingiä. Sitten kun voima on kunnossa, niin ulkonäköä. Tässä onkin syy, miksi autoni on rumaosoners wrote:Tulis jo kevät että sais vanteet alle ja hieman madallusta.
Vanteet ja alusta ei mielestäni ole blingblingiä?Kilu wrote:Itse haen mieluummin tehoa, kuin bling blingiä. Sitten kun voima on kunnossa, niin ulkonäköä. Tässä onkin syy, miksi autoni on rumaosoners wrote:Tulis jo kevät että sais vanteet alle ja hieman madallusta.
Kilu wrote:Auto säädetään niin, että samoilla säädöillä ajetaan kesät talvet ja kisasäädöt täytyy toimia/kestää normaalissa ajossa. Muuten ei pahemmin säväytä.
No seuraavaksi sit tällänen mulle.Pia wrote:Tai miten olis reippaasti yli 300hv, hyvä alusta ja kivat vanteet?![]()
Uuu! Kaunis on!osoners wrote:No seuraavaksi sit tällänen mulle.Pia wrote:Tai miten olis reippaasti yli 300hv, hyvä alusta ja kivat vanteet?![]()