Re: Päivän projekti...
Posted: 3.2.2014 21:11
				
				^Mitä sää poljet sitä ku tulpatonta mopoa.
Pintakaasulla tollasilla ajetaa.
			Pintakaasulla tollasilla ajetaa.
VW Variant Club of Finland
http://www.variantclub.fi/phpbb/



 
    
  




 Motonetti tarjoaa siihen tuollasta: 01-> 2,5TDi-4Motion Ulompi jos 38/30uraa. Ilmeisesti tuo se on, ei oo tullu kateltua noita urien lukumääriä.
 Motonetti tarjoaa siihen tuollasta: 01-> 2,5TDi-4Motion Ulompi jos 38/30uraa. Ilmeisesti tuo se on, ei oo tullu kateltua noita urien lukumääriä. Ei ollut katsurilla muuta huomautettavaa kun rekkarikilven valot pimeenä ja kuskinpuolen etuvalon säätömoottori ei toiminu (ei oo tainnut toimii mun aikana ikinä -auto ollu 5 tai 6 vuotta). Jotka molemmat puutteet nyt jo heti korjattu. Säätömoottorista oli liitin irronnut/siitä puuttu lukitushässäkkä - korjasin sen nippusiteellä, nyt pitäis pysyy liitin paikallaan.. Eikä tolla nyt välii ole, ei oo ennen tullut huomatusta tosta niin ei oo jaksanut vaivautua edes kurkkaamaan onko moottori sökö vai mikä sitä vaivaa, muistais vaan kattoo ens leimalle että toimii niin poistuis sitten rekkariotteesta toikin turha merkintä.
  Ei ollut katsurilla muuta huomautettavaa kun rekkarikilven valot pimeenä ja kuskinpuolen etuvalon säätömoottori ei toiminu (ei oo tainnut toimii mun aikana ikinä -auto ollu 5 tai 6 vuotta). Jotka molemmat puutteet nyt jo heti korjattu. Säätömoottorista oli liitin irronnut/siitä puuttu lukitushässäkkä - korjasin sen nippusiteellä, nyt pitäis pysyy liitin paikallaan.. Eikä tolla nyt välii ole, ei oo ennen tullut huomatusta tosta niin ei oo jaksanut vaivautua edes kurkkaamaan onko moottori sökö vai mikä sitä vaivaa, muistais vaan kattoo ens leimalle että toimii niin poistuis sitten rekkariotteesta toikin turha merkintä.Projektista sen verran, että jarrunesteet meni huollon paine-ilmalaitteella näppärästi. Murroksen kanssa taisteltii vähän aikaa et saatii se irti. Olin siis ostanu tuon nelikkoon olevan murkulan ja tietenkää se voi sopia paikalleen Murphyn lain mukasesti.ibel wrote:Tän päivän projektina vaihetaa kaverin kanssa jarrunesteet sekä muutaman vuotta naputtanu vasen ulompi vetonivel.Motonetti tarjoaa siihen tuollasta: 01-> 2,5TDi-4Motion Ulompi jos 38/30uraa. Ilmeisesti tuo se on, ei oo tullu kateltua noita urien lukumääriä.
 No Mätänettiin reklamoimaan ja paljastu et mun _ois_ pitäny ottaa se vajaavetosen vetonivel, koska saksantuonti.
  No Mätänettiin reklamoimaan ja paljastu et mun _ois_ pitäny ottaa se vajaavetosen vetonivel, koska saksantuonti.   
  Nyt ei enää murros naputtele..
 Nyt ei enää murros naputtele..  
minkämerkkisiä niveliä motonetistä löytyy? tilasin aiemmin passattiin saksasta halvan orkkislaatusen niin kesti huimat 5000km ennenku rupes taas raklattamaanibel wrote:Projektista sen verran, että jarrunesteet meni huollon paine-ilmalaitteella näppärästi. Murroksen kanssa taisteltii vähän aikaa et saatii se irti. Olin siis ostanu tuon nelikkoon olevan murkulan ja tietenkää se voi sopia paikalleen Murphyn lain mukasesti.ibel wrote:Tän päivän projektina vaihetaa kaverin kanssa jarrunesteet sekä muutaman vuotta naputtanu vasen ulompi vetonivel.Motonetti tarjoaa siihen tuollasta: 01-> 2,5TDi-4Motion Ulompi jos 38/30uraa. Ilmeisesti tuo se on, ei oo tullu kateltua noita urien lukumääriä.
No Mätänettiin reklamoimaan ja paljastu et mun _ois_ pitäny ottaa se vajaavetosen vetonivel, koska saksantuonti.

Eli se oli tämä - 98-> 2,5TDi Ulompi 38/27uraa, ø60mm, hintaan 49,90€ Jäi mulle nyt sitte 24€ hyvitys kuitti..Nyt ei enää murros naputtele..

 Sinisessä laatikossa.
 Sinisessä laatikossa.  
 No kahotaa miten kestää.
 No kahotaa miten kestää. 
 
Ihan perus, mulla teki samallai ja korjaantu WD-40:sellä vilkkuviiksen juureen. Tai no jos tarkkoja ollaan niin viimeks laitoin polkupyöränketjuöljyä kun muutakaa ei ollu.Rikardo wrote:Päivän projektina oli tarkoitus vaihdella vilkkurele epämääräisen itsekseen naksumisen takia, mutta korjaantuikin ruutaamalla ContactCleaneria vilkkuviiksen juureen.
Illemmalla voikin sitten nauttia asennusoluet kaikessa rauhassa

KannatanRikardo wrote:Illemmalla voikin sitten nauttia asennusoluet kaikessa rauhassa
 Itse jo lumitöiden päätteeksi otin "eurooppalaisittain" ja sivupersoona Jope. "1 pullo" viiniä
  Itse jo lumitöiden päätteeksi otin "eurooppalaisittain" ja sivupersoona Jope. "1 pullo" viiniä  

 Ei oo paha hintasta Joensuussa Nesteen TI hallissa nosturipaikka, ~18€ pari tuntia, hyvälle tuntipalkalle jäätii kuitenkii.
 Ei oo paha hintasta Joensuussa Nesteen TI hallissa nosturipaikka, ~18€ pari tuntia, hyvälle tuntipalkalle jäätii kuitenkii.    Omistajakii kiros madalletut autot ku ei saatu ku etupää ajettua nosturille.
  Omistajakii kiros madalletut autot ku ei saatu ku etupää ajettua nosturille.   Seuraava etappi ois lähettää se hoitoon.
  Seuraava etappi ois lähettää se hoitoon. 
Ei siinä kiroamiset hyödytä.. Tämän vuoksi minulla on erikseen 25mm:n vanerisuikaleita jonka päälle ajelen. Eihän sitä tunkkiakaan saa muuten auton alle.ibel wrote:Purettiin kaverin Passatista ABS boksi irti kun se lopetti toimintasa jokunen kk sitte.Ei oo paha hintasta Joensuussa Nesteen TI hallissa nosturipaikka, ~18€ pari tuntia, hyvälle tuntipalkalle jäätii kuitenkii.
Omistajakii kiros madalletut autot ku ei saatu ku etupää ajettua nosturille.
Seuraava etappi ois lähettää se hoitoon.
Ei oo viel kyljes, mut rinta ja lapaluun kohta koettu jo. 25 päivä tulee kyynär varteen.kotka wrote:Muutama tuhatta neulanpistosta.. eli nahkaan reikää ja mustetta pinnan alle. Tämä projekti vaatii vielä kerran. Enpä oikein osaa mennä suosittelemaan kenellekkään tatuoinnin ottamista kylkeen, mutta täydet "rispektit" sille kuka ottaa/ on ottanut. Nmim. Reilu 3 tuntia kylkeä yhtä kyytiä.
Ei kait tuohon boxin irroitukseen nosturia tarvita? Toki tuohon hintaan voi huvikseenkin nostellaibel wrote:Purettiin kaverin Passatista ABS boksi irti kun se lopetti toimintasa jokunen kk sitte.Ei oo paha hintasta Joensuussa Nesteen TI hallissa nosturipaikka, ~18€ pari tuntia, hyvälle tuntipalkalle jäätii kuitenkii.
Omistajakii kiros madalletut autot ku ei saatu ku etupää ajettua nosturille.
Seuraava etappi ois lähettää se hoitoon.

Rinta hiukan kettumaisempi, varsinkin rintalastan päällinen. Lapaluu vain kutittaa, kyynärvarren aikana voi ottaa vaikka unta, olkaluun ja solisluun päällinen viiltää ja polttelee, varsinkin solisluun yläpää lähellä kaulaa. Hauiksen sisäosa lämmittää ja viiltää. Pahin tähän mennessä joko alimman kylkiluun kohdat jotka menee selän puolelle tai joku maksan kohta..Jake- wrote:Ei oo viel kyljes, mut rinta ja lapaluun kohta koettu jo. 25 päivä tulee kyynär varteen.kotka wrote:Muutama tuhatta neulanpistosta.. eli nahkaan reikää ja mustetta pinnan alle. Tämä projekti vaatii vielä kerran. Enpä oikein osaa mennä suosittelemaan kenellekkään tatuoinnin ottamista kylkeen, mutta täydet "rispektit" sille kuka ottaa/ on ottanut. Nmim. Reilu 3 tuntia kylkeä yhtä kyytiä.
Turvallisempaa nujuta ku on vas.eturengas irti, jotta pääsee sisälokarin kautta käsiks takimmaisii ruuveihi. En ihan luottais auton omaan tunkkiin tuossa tilanteessa + saa paremmalle korkeudelle + kerran sisätiloihin päästiin ja nosturi oli vapaana..Kilu wrote: Ei kait tuohon boxin irroitukseen nosturia tarvita? Toki tuohon hintaan voi huvikseenkin nostella

Juu itel rinnas oleva on vas. Tissin päällä. Nännin vierestä tuntu vee-mäisimmältä. Itel solisluu ei niinkää tuntunu. Mut henk.koht. mikä sattuu ja mikä ei (: mut niinku kavereitten kaa tupataan sanoo - kipu on kivaa ja tuska taivaallistakotka wrote:Rinta hiukan kettumaisempi, varsinkin rintalastan päällinen. Lapaluu vain kutittaa, kyynärvarren aikana voi ottaa vaikka unta, olkaluun ja solisluun päällinen viiltää ja polttelee, varsinkin solisluun yläpää lähellä kaulaa. Hauiksen sisäosa lämmittää ja viiltää. Pahin tähän mennessä joko alimman kylkiluun kohdat jotka menee selän puolelle tai joku maksan kohta..Jake- wrote:Ei oo viel kyljes, mut rinta ja lapaluun kohta koettu jo. 25 päivä tulee kyynär varteen.kotka wrote:Muutama tuhatta neulanpistosta.. eli nahkaan reikää ja mustetta pinnan alle. Tämä projekti vaatii vielä kerran. Enpä oikein osaa mennä suosittelemaan kenellekkään tatuoinnin ottamista kylkeen, mutta täydet "rispektit" sille kuka ottaa/ on ottanut. Nmim. Reilu 3 tuntia kylkeä yhtä kyytiä.
Osa paikoista lähtee tärisemään neulan tahtiin ja aiheuttaa ihan ihmeellisiä tuntemuksia erinäisissä paikoissa.

Ihan Bilteman räikällä saa yläkauttakin irroitettua. Tietenkin näkee paremmin, jos sisälokarin poistaa.ibel wrote:Turvallisempaa nujuta ku on vas.eturengas irti, jotta pääsee sisälokarin kautta käsiks takimmaisii ruuveihi. En ihan luottais auton omaan tunkkiin tuossa tilanteessa + saa paremmalle korkeudelle + kerran sisätiloihin päästiin ja nosturi oli vapaana..Kilu wrote: Ei kait tuohon boxin irroitukseen nosturia tarvita? Toki tuohon hintaan voi huvikseenkin nostella
Kuspojan säiliö on aika hollilla siinä ja mukana olevilla vehkeillä purettiin, luulen et helpommalla päästiin ku purettiin vähän enemmän ku tarpeeks.Kilu wrote:Ihan Bilteman räikällä saa yläkauttakin irroitettua. Tietenkin näkee paremmin, jos sisälokarin poistaa.ibel wrote:Turvallisempaa nujuta ku on vas.eturengas irti, jotta pääsee sisälokarin kautta käsiks takimmaisii ruuveihi. En ihan luottais auton omaan tunkkiin tuossa tilanteessa + saa paremmalle korkeudelle + kerran sisätiloihin päästiin ja nosturi oli vapaana..Kilu wrote: Ei kait tuohon boxin irroitukseen nosturia tarvita? Toki tuohon hintaan voi huvikseenkin nostella

kotka wrote:Päivän projektina valmistautua huomisen päivän projektiin..
Ajoramppien teko, hallin lattian siivous, iskareiden yläpäiden hankkiminen.. On se ihmeellinen homma että noinkin yksinkertaiselta kuullostava homma on aikaa vievää. 4 eri liikettä (mukaanlukien merkkiliike) sanoi ettei ole, mutta saisi tilattua huomiseksi. 5. liike tuotti tulosta ja sain matkaani SKF:n yläpäät kummallekin puolelle, ja mielestäni kohtalaisen kilpailukykyiseen hintaan (65 euroa (2xkumi+2xlaakeri)).
Eli huominen projekti on heittää paikoilleen vakioalusta. Osasyynä se että pitäisi nostaa joka tapauksessa kun renkaat hankaa kaariin, osasyynä se että lauantaina pakataan autoon 4 ihmistä ja perään isketään koiratraileri Jyväskylän koiranäyttelyä varten ja osasyynä kohta edessä oleva katsastus..
 
   
 
Patse wrote:Uuden akun hain pakuun ja lykkäsin paikalleen.. Oikeen bosch:in akun ostin.. Biltsun 100ah:n akku kesti 2 vuotta kunnes pakkasilla tuli ongelmii, toi on kesäkäytössä eräässä koneessa edelleen.. zap? merkkinen akku oli melkeen tasan 3 vuotta paikallaan kunnes nyt kuoli varottamatta melkeen täysin.. 2 asteen pakkanen oli tänäänkin aamulla liikaa vaikka oli ylläpitolaturin päässä - ei lähteny tänään aamulla käyntiin ilman apuvirtaa.
Mahtaisko bosch:n akku olla laadukkaampi..?


 
 Otan osaa..Micco wrote:Haettiin perheeseen 3c varmari uudeksi koirankuljettimeksi. Hyvinpalvellut sotka lähtee suunnittelemaan eläkepäiviään huomenna syrjäkylälle. Pitänee tänään pitää peijaiset niin uudelle kuin vanhallekin.
VCDS kaapelille mahtaa tulla käyttöä...
Kannattaa sitten pitää koko ajan se 1500€/kk tilillä huoltoihinMicco wrote:Haettiin perheeseen 3c varmari uudeksi koirankuljettimeksi. Hyvinpalvellut sotka lähtee suunnittelemaan eläkepäiviään huomenna syrjäkylälle. Pitänee tänään pitää peijaiset niin uudelle kuin vanhallekin.
VCDS kaapelille mahtaa tulla käyttöä...
