Page 96 of 115

Posted: 18.11.2009 10:00
by Rave
EIlen purin saunan. Toivottavasti viikonlopun aikana uusi valmiina.
Pinnat, lauteet ja kius uusiksi.

Pieni koko vain rajoittaa rakentamista mieleiseksi. Ehkä sitten joskus omaan taloon saa semmosen kun haluaa.

Posted: 18.11.2009 21:48
by Por
Uuden softan opettelua jos vaikka pääsis tuossa koulussa eteenpäin.

Naapurin kans ihmeteltiin poliisin ja taloyhtiön voimattomuutta kun pihalla on Venäjän kilvissä oleva auto joka vuotaa milloin mitä joko tienvarteen tai parkkipaikalle. Palokunta käy aina siivoamassa jäljet ja taloyhtiö maksaa viulut mutta autolle ei pystytä tekemään mitään ja laskua turha lähettää luonnollisesti.
Pitäis vissiin nostaa lavalle ja käydä heittämässä jonnekin ongelmajäte-laitokselle koko auto joku yö... :evil:

Posted: 18.11.2009 22:08
by AjH
^ Käy auttamassa ongelma-autoa, valuttaa kaikki helposti poistettavat nesteet astiaan ja vie palautuspisteeseen.

Eiköhän se ilman öljyjä, jarrunesteitä, jäähdytysnesteitä ja lootan öljyjä viesti jo vähän mene perille. :roll:

Noh ei ehkä kuitenkaan, ja ainakaan kiinni ei kannata jäädä jos sattuu vaikka oleen mafia-igorin auto...

Tänään tuli listaprojekti jo lähes valmiiksi, vielä joitan yksittäisiä pätkiä uupuu. Nissanin pakoputkenpätkää taas rälläköin ja sitten hitsasin takasin nippuun.
Passatin käytin aurauskulmien tarkistuksessa, pikkusen oli sivuunvetävät asetukset ja camberia edessä -1,35, onneksi aika tasan molemmin puolin ja vähän vähemmän kun pari vuotta takaperin kun viimeks säädätin.

Posted: 18.11.2009 22:15
by Sami Mäkinen
Varasin laminaatit, huomenna pankkiin ja ehkä myös kahtomaan T4 pakua 8)

Posted: 19.11.2009 22:32
by Trombone
Pissispumpun & takalasin pyyhimen vaihto opereissoni.
Palkiten itseni DryUpCiderApplella kertaa kaksi.

Posted: 20.11.2009 18:15
by Sami Mäkinen
Peruin laminaatti tilauksen, ooppeli jätti tielle, menin pankkiin ja hain T4 pornstartterin 8)

Posted: 20.11.2009 18:28
by Osku.T
^no pistä hyvämies kuvia :D

Posted: 20.11.2009 19:13
by Patse
Mulla jätti toi pornstartteri tielle..Isokin vika oli :roll: (akun maajohto löysässä kun se alkuperäinen kiristyssydeemi oli pettänyt), ehti jo tulla bensiinin tankkaus mieleen ja pelko kukkaroon :lol: Tuttu osus sattumalta sopivasti paikalle ja hinas kotiin, en edes ehtinyt peltiä avaamaan.. Oli varastossa noita piuhojen päitä kun just ostin..

Posted: 20.11.2009 19:46
by Mika-Matti Mattila
Sami Mäkinen wrote:Peruin laminaatti tilauksen, ooppeli jätti tielle, menin pankkiin ja hain T4 pornstartterin 8)
Mikäs lamineeteissa? Ja se että opel jättää tielle niin ei yllätä :wink: . Tuu ny näyttään T nelosta.

Joo tuli siinä ihmeteltyä 351W pataa ja ei se nyt niin mahottoman pahalta näytä mutta koneistamossa täytyy käyttää ja emännän auto tuli sisältä puunattua.

Posted: 20.11.2009 20:07
by Sami Mäkinen
Patse wrote:Mulla jätti toi pornstartteri tielle..Isokin vika oli :roll: (akun maajohto löysässä kun se alkuperäinen kiristyssydeemi oli pettänyt), ehti jo tulla bensiinin tankkaus mieleen ja pelko kukkaroon :lol: Tuttu osus sattumalta sopivasti paikalle ja hinas kotiin, en edes ehtinyt peltiä avaamaan.. Oli varastossa noita piuhojen päitä kun just ostin..
Mulla tuli eukon autoon ihan sama vika, paitsi avasin kyllä konepellin ja pyörittelin johtoja ja avot sain sen jumiin että pysy kotiin :)

Posted: 20.11.2009 20:11
by niksu99
Mika-Matti Mattila wrote:
Sami Mäkinen wrote:Peruin laminaatti tilauksen, ooppeli jätti tielle, menin pankkiin ja hain T4 pornstartterin 8)
Ja se että opel jättää tielle niin ei yllätä :wink: .
http://www.youtube.com/watch?v=dxb8S_zv ... PL&index=9

Posted: 20.11.2009 20:34
by Sami Jalonen
Joulu tuli etuajassa, joten veivasin passattiin korkeussäädettävän alustan alle. Tai siis puoliks. Miten noista takaiskareista lähtee ne yläpäät irti?!

Posted: 20.11.2009 22:19
by AjH
Sami Jalonen wrote:Joulu tuli etuajassa, joten veivasin passattiin korkeussäädettävän alustan alle. Tai siis puoliks. Miten noista takaiskareista lähtee ne yläpäät irti?!
Hiukan vaikee kysymys, mikäs niissä vastustaa? Eikös niissä ollu kuusiokolo iskarin varren päässä ja käivänällä mutteri auki.

Helpointa tietty on jos on mopo jolla sen mutterin päräyttää auki ilman muita apuja.

Jos ei noilla lähe niin sit on jo tiukassa, rälläkkä?

Omat projektit jäi aika vähiin, työkkärissä kävin kääntymässä ja kaupassa.
Tallissa alottelin HGT:n pakoputken restaurointia. Italian ihme niin on mustaa pakosarja, pätkä DP:tä, ja kesken putken vaihtuuki rosteriin. Sitä on sitten pari mutkaa ja lambdan kohta sekä jousto. Päättyy mustaan laippaan, josta loppuputki onkin sitten mustaa taas.
Oli toi musta DP hapantunut aika valmiiksi ja kannake siitä täysin valmiiksi. Mustasta aattelin nyt tehdä ton uusiksi kokonaan, ei pysty keksimään miksi se noin 50cm pätkä putkea on rosteria.

Posted: 20.11.2009 22:42
by Sami Jalonen
Takaiskarin ku laitto penkkiin kiinni, sai sen mutterin ihan helposti auki. Sitte siihen jäi sellanen iso T:n muotoinen kappale kiinni siihen iskariin, se millä se kiinnittyy autoon kahdella pultilla. Tää palikka oli niin kiinni vanhan iskarin varressa ettei se lähteny irti uituaan rostoffissa, saatuaan iskua pajavasarastayms, eikä kiertyny mihinkään, katkaisi vaan sen iskarin pään..

Etuiskari lähtee joo tolleen kuuskololla ja käivänällä..

Maanantaina taidan laittaa iskarin varren poikki ja yrittää prässillä saada sitä mokkeloa irti siitä.. Tai sitten tilaan vaan uudet yläpäät.

Posted: 20.11.2009 23:20
by AjH
Jaa ne on noin kiinni :shock: Kyllä ne mun muistaakseni putoaa ihan iteksiin irti kun sen mutterin avaa, jos ei mitään hämminkiä ole.

Prässillä ne voisi irti saada, tosin tossa vaiheessa saattaisi harkita jo uusia palikoita, jos toi käsittely aiheuttaa jotain vauriota siihen mokkulaan.

Posted: 20.11.2009 23:26
by Mika-Matti Mattila
niksu99 wrote:
Mika-Matti Mattila wrote:
Sami Mäkinen wrote:Peruin laminaatti tilauksen, ooppeli jätti tielle, menin pankkiin ja hain T4 pornstartterin 8)
Ja se että opel jättää tielle niin ei yllätä :wink: .
http://www.youtube.com/watch?v=dxb8S_zv ... PL&index=9
Niin kavereittenkin drifting c-kadetista oli tullu kaiketi veivi lohkon kyljestä läpitte. Tosin se on kyllä BMW:n padalla... :?

Posted: 20.11.2009 23:40
by Sami Mäkinen
Osku.T: kehtaako tommosesta pellivanne kikottimesta kuvia laittaa :D

Niksu99: eipähän oo oma auto... sain kaverilta talveks käyttöön ku sillä ylimääräsenä...

No jos sitä huomenna kerkeis kuvan nappaan valosalla... :wink:

Posted: 20.11.2009 23:47
by Sami Jalonen
AjH wrote:Jaa ne on noin kiinni :shock: Kyllä ne mun muistaakseni putoaa ihan iteksiin irti kun sen mutterin avaa, jos ei mitään hämminkiä ole.
Eilen vaihdettiin yhteen BG passattiin iskarit niin niistä ne tippuikin ihan vaan vetämällä, tässä on jostain syystä totaalisesti jumissa. No täytyy sitten vaan tilailla uudet. Auto hieman härskin näkönen kun edessä on kaarimitta tällä hetkellä 310mm ja takana 365 :D

Posted: 21.11.2009 10:01
by niksu99
Sami Mäkinen wrote:
Niksu99: eipähän oo oma auto... sain kaverilta talveks käyttöön ku sillä ylimääräsenä...
ok, hyväksytään selitys, tsoukkia tuo mun linkki, no hard feelings :)

Posted: 21.11.2009 10:14
by Sami Mäkinen
^ juu ei mitää, Opelia pitää / kuuluu haukkua, yks opeli ollu nimissa millä ajoin viikon ja nostin romulavalle :)

Posted: 21.11.2009 10:37
by Pia
Sami Mäkinen wrote:^ juu ei mitää, Opelia pitää / kuuluu haukkua, yks opeli ollu nimissa millä ajoin viikon ja nostin romulavalle :)
Ensimmäinen autoni oli a-vectra, puoli vuotta ajelin sillä. Loppuajasta kun paino kytkin pohjaan auto sammu eikä lähteny 15min käyntiin. Viimesen kerran jätti mut risteykseen yks pakkasaamu, työnsin pellolle sen ja palautin kilvet konttorille. Stena korjas sen sieltä ja nyt se on sitte Hyundai jossain päin maailmaa. HUH!

Posted: 21.11.2009 11:08
by Patu
Mun eka auto oli 75.vm C-mallin Kadetti jossa oli kauheet poppivehkeet ja 15.tuumaset alumiini vanteet, elettiin vuotta 1999. Huippunopeus 1,2S koneen ansiosta autolle oli 120.km/h ja kulutus maltilliset 8-9.L/100.km.

Keulalla ei pyörinyt mitään enkeleitä tai ledejä vaan vuoden 75 hehkulamput eli ei edes H4:sia. Takalampuissa oli kalvotummennukset kahden viikon välein kun poliisit ne aina välillä kävi repimässä pois kun kuulemma takaapäin ei nähnyt oliko valot päällä vai ei. Imusarjaa tuli viilattua hevosien toivossa mutta tais vaan nekin hevoset nääntyä kun takakopassa oli 100.kg hifejä. Takaikkunoissa oli spray tummennukset kun piti kylän tärkeimpiä ihmisiä kuljettaa ringille.

Auto oli mulla vuoden ja sinä aikana kone vaihdettiin kaksi kertaa kiinnileikkautumisen johdosta ja laatikko kerran kun vesi ei kovin hyvin voidellut laatikon sisustaa. Niin ja tuli se kardaanikin kerran vaihdettua kun hurjat 54.hv väänsi kardaanin rihlat tienpäälle.

No se olikin sitten mun viimenen ooppeli.

Posted: 21.11.2009 12:12
by Sami Jalonen
Kaikkia tainnu tehä ekaks sen virheen, että seonnu Ooppeliin :) Oma eka auto oli kans, E-Kadetti 17"aluilla ja kusilaitupuskureilla :) Vajaan vuoden ehti olla, tukivarsi repes pohjasta ja kone alko kalkattamaan ni myin äkkiä poies.

Posted: 21.11.2009 13:53
by Sami Mäkinen
Uudet laminaatit tilattu ja jäi vielä käteen Boschin Akkuporruutuskone 8)

Edit: Nyt olis sitte portterista kuva kaltsussa, allekirjoituksesta pääsöö :wink:

Posted: 21.11.2009 18:11
by Leroy
Pikkujouluista toipumista ja pankkikortin etsintää. Löytyi lopulta...emännän kengästä :?

Posted: 21.11.2009 18:18
by Pia
Leroy wrote:Pikkujouluista toipumista ja pankkikortin etsintää. Löytyi lopulta...emännän kengästä :?
Mitä helv... :D Sieläkö yritit visaa höylätä?

Posted: 21.11.2009 18:21
by Leroy
^ Sitä ei tiedä mitä sitä on tullut höylättyä...No ei kun olin kotiin tullessa tuulikaapissa paininut päällystakin kanssa ja sitä myöten tavarat levinny taskuista :D

Posted: 21.11.2009 18:38
by Bissela
^ Alkoiko ulkotakki uhoamaan, kun sen kanssa painiskelit?? :lol:

Itselläkin pikkujoulujen jälkitaudin parantelua...on vähä heikko olo... :|

Posted: 21.11.2009 20:52
by Sami Jalonen
Sami Mäkinen wrote:Edit: Nyt olis sitte portterista kuva kaltsussa, allekirjoituksesta pääsöö :wink:
Siitä on hyvä lähtee harrastaan :D

Posted: 21.11.2009 21:23
by AjH
Sami Jalonen wrote:Eilen vaihdettiin yhteen BG passattiin iskarit niin niistä ne tippuikin ihan vaan vetämällä, tässä on jostain syystä totaalisesti jumissa. No täytyy sitten vaan tilailla uudet. Auto hieman härskin näkönen kun edessä on kaarimitta tällä hetkellä 310mm ja takana 365 :D
Toivottavasti ei oo kalliit kikkareet. Olisit pistäny ne FK jouset jo paikalleen, olis ne iskarit sen siellä kestäny :D

Mulla oli eka Opel vasta toissatalvena. Jos omistuslistaa laskee niin seittemäs oma auto. Kadetti sedan, hieno auto talviautoks tai ainakin lämpes suht nopsaan, toimi kyllä kun junan vessa, keväällä alko savuttaa aika raakasti sinistä ja myin pois. Satkun otin siitä takkiin, mutta ei ostohintakaan paljon enempää ollut :?

Volvo 240DL oli se eka oma auto. Se oli hieno peli, ei olis pitäny ees myydä pois...

Piti lisäämäni päivän projekti, kaksi sählypeliä 3x15min erillä. Kuukauden tauko ettei ole kuntoilua ollut ja nyt on kyllä aika risana mies. Ei oo aikasemmin kyllä näin heikoks vetäny urheileminen.

Posted: 21.11.2009 22:00
by Kiviharju
Eilisen projektina oli käyttää Golffia takuu hoidossa. Ohjelmassa oli valojen suuntausta, sekä xenonien kääntymisongelmaa joka ei kyllä vielä selvinnyt.
Ja illalla tuli asenneltua Golffiin työkeikkojen vuoksi oranssit led-varoitusvilkut, tuulilasiin imukupeilla ja takapuolelle ruuveilla hattuhyllyyn. Jossakin vaiheessa pitäisi vetää suoraan akulta piuha noille, kun nyt toimivat vain auton ollessa käynnissä.

Tämän päivän projektina oli vanhojen 18" AEZ:ien myyminen.
Pari viikkoa sitten haettiin Golffiin ensi kesäksi 18" VW Interlagos replicat, ja alkoi jo huolettaa että jää vanhatkin käsiin, mutta onneksi ei.

Posted: 21.11.2009 22:27
by Sami Jalonen
AjH wrote:
Toivottavasti ei oo kalliit kikkareet. Olisit pistäny ne FK jouset jo paikalleen, olis ne iskarit sen siellä kestäny :D
27e kpl oli ovh ku kysyin tarvikkeena, eli tarpeeks.. Joo tuli mieleen siinä vaihees ku olin jo niputtanu auton, eli liian myöhään. Vanhat iskarit ei sitäpaitsi ollu ku reilu sentin uusia pidemmät, joten varmaan olis kestäny..

Tänää ajellessa huomasin ett auto on vähän liian matala noille talvinakeille, raapii koko ajan ku kääntää rattia ja vähänki huojuu auto :D Niistä sun asetuksista varmuudeks kierisin jonku pari senttiä alaspäin ku löin ne paikalleen :) No maanantaina vaihtuu vähän pienempiprofiiliset talvirenkaat, josko helpottais, samalla pari senttiä ylöspäin.
Oliko tossa takajousien vaihdossa jotai ihmeellistä, vai vaan puristimilla vanhat pois ja uudet tilalle?

Posted: 21.11.2009 22:44
by Tero Häkli
nosturin vaihtoa töihin, tuli uus kakspilari eilen, teettää aika paljon töitä semmonenkin...

Posted: 22.11.2009 0:36
by MJii
päivän (siis lauantain) projektina oli hakea tampereen uudesta megagigastoresta pari uutta halppis nokialaista.
vanha meni retkuun ja sekos totaalisesti siinä tavarahelvetissä, että ostin vielä uuden läppärinkin samaan konkurssiin.... :roll:
taitaa siellä pari euroo kilahtaa päivittäin jonnekin norjaan vai mistä se pulju olikaan.

mulla eka auto oli lada 1200s, yks kesä meni suditellessa, tai eihän se rassu jaksanu pyörittää kunnolla edes hiekkatiellä, siinäkin oli jo hirmuset 175/13 aluvanteilla :shock:
seuraavaks olikin kolme obelixia, a-corsaa a-vectraa ja viimesenä g-astra. aina hiukka tehokkaampaa, nyt turbo-pasaati. mun mielestä opelit oli han hyviä kaikki, paitsi se korroosiovika. astraali on edelleen rouvalla, vaikka ajellaan kyllä yleensä just ristikkäin toistemme kärryillä.

Posted: 22.11.2009 1:34
by AjH
Sami Jalonen wrote:27e kpl oli ovh ku kysyin tarvikkeena, eli tarpeeks.. Joo tuli mieleen siinä vaihees ku olin jo niputtanu auton, eli liian myöhään. Vanhat iskarit ei sitäpaitsi ollu ku reilu sentin uusia pidemmät, joten varmaan olis kestäny..

Tänää ajellessa huomasin ett auto on vähän liian matala noille talvinakeille, raapii koko ajan ku kääntää rattia ja vähänki huojuu auto :D Niistä sun asetuksista varmuudeks kierisin jonku pari senttiä alaspäin ku löin ne paikalleen :) No maanantaina vaihtuu vähän pienempiprofiiliset talvirenkaat, josko helpottais, samalla pari senttiä ylöspäin.
Oliko tossa takajousien vaihdossa jotai ihmeellistä, vai vaan puristimilla vanhat pois ja uudet tilalle?
No ei ne kuitenkaan niin kalliit ollu ku olis voinu pelätä :)
Niin mietin että sulla siellä oli madallussatsi jo niin jouset olis menny sinne hyvin.
"Mun asetukset" oli luultavasti jo poistunu niistä kun kierteitä putsailin ;) Aika korkeassa asetuksessa ne mulla oli kun ei etutolpissa oikein ylöspäin enää ollut pääsyäkään.

Takajousien vaihto on todella helppo, iskarit alapäästään irti, tukivartta painaa alas ja nyppää jousen välistä jos se ei itse halua pudota. Madallusjouset kyllä yleensä putoaa ihan itsekseen kun vähän painaa tukivartta alas. Ja tietysti molemmat puolet ilmassa ettei yhdystuki kinnaa vastaan.

Posted: 22.11.2009 20:12
by Sami Mäkinen
Porukoiden muuttoapuna ja tuli portteriin heitettyä alpinen mankka ja pioneerin kaikattimet kiinni... kuulostaa huomattavasti paremmalta mitä vakio kaikattimet ja sony 8)

Posted: 22.11.2009 21:19
by Sami Jalonen
^^Kierteitä tais jäädä 5cm jäljelle kun ruuvvailin niitä alemmas.. Eli kaarimitaks sais sillon jonku 260mm ku ruuvais loppuun asti :D Sopiva madallus?

Eli siis huomisen rojektina uus yritys saada ne yläpäät irti, ja ainakin vaihtaa nuo uudet jouset alle.

Posted: 22.11.2009 21:39
by AjH
^ Sopiva on, mutta ei toimiva, se jousi kun ei riitä ihan kierteen pohjaan asti jolloin ulosjoustossa kolahtelee ikävällä tavalla.

Muistaakseni sillon kun noi alle laitoin omaan niin ruuvattiin säätö niin alas kun jousi salli ilman irtoamista ulosjoustossa ja kyllä se rengas oli kaaren sisällä riittävästi. :lol:

Posted: 23.11.2009 5:15
by Vesa-Matti Luoma
Mikä vika opeleissa? :shock: Ensimmäinen auto vuonna -98 oli Record C Caravan 1700 -67, sitten käyty läpi lähes kaikki merkit ja nyt palattu Opeleihin. Tällä hetkellä B Kadett -72 hurjalla 1,1N koneella. Ei tästä mitään pahaa sanottavaa ole aina käynnistyy, kabiini lämpenee ja ikinä en liikenteessä jalkoihin ole jäänyt.

Posted: 23.11.2009 10:44
by Rave
Viikonloppuna saunan teko ja tänään tuli varattua Egyptin matka ensi viikoksi.
Pääsee pois täältä synkkyydestä kupin ääreen auringon paisteeseen :)

Posted: 23.11.2009 14:26
by niksu99
Tänään jäin himaan pikkufriidun kanssa kun kuumetta hänelle pukkaa, no päätimpä vaihtaa pasuunaan ajovalonpolttimot. Yllättävän helposti onnistu molemmat vaikka ei ole gynekologin sormia, mutta Gurut, miten saadaan vaihdettua parkkipolttimo apparinpuoleiseen umpioon? Onko siellä samainen harmaa kanta joka on vanhemmissakin volsuissa.

Posted: 23.11.2009 15:48
by niksu99
niksu99 wrote:mutta Gurut, miten saadaan vaihdettua parkkipolttimo apparinpuoleiseen umpioon? Onko siellä samainen harmaa kanta joka on vanhemmissakin volsuissa.
Itse itselleni vastaten, löytyi FFP:n puolelta, täytyy huomenna yrittää, tosin pihdeillä liittimestä, tuo johdoista vetäminen tuntuu hieman brutaalilta :)

Posted: 23.11.2009 18:09
by Joona
^Ihan hyvin sitä uskaltaa niistä johdoista nykäistä, niin mä oon sen aina tehnyt :)

Parin päivän projektina on ollut Windowsin kanssa temppuileminen. Josko nyt neljän formatoinnin jälkeen toimisi. Tuli myös iskettyä Lamin-x tint kalvot pariin lisävaloon.

Posted: 23.11.2009 20:53
by Sami Jalonen
Eli alustatappelu päätökseen, alle sujahti FK:n Silverline (kiitos AjH)
Takana kierteet tapissa, eessä 66mm jäljellä. Varmaan kesäks joutuu takaata ottamaan sen säätömotukan pois.. Vähän keulii, mut kattoo jos laskeutuu.


Image



Eilen käytiin myös appiukon tontilta kaatelemassa parikymmentä isoa kuusta ja koivua, nyt selkä jumissa niitten kantelusta..

Posted: 23.11.2009 21:12
by AjH
8)

Ei ollu peukaloa niin saa rokkiukko kelvata. Onhan se aika matala jo, ei luultavasti kyllä laskeudu yhtään, on ne sen muutaman viikon painon alla ollu jo.
Siitä säätöpalikasta kun sen kiekon jättää pois niin varmaan vajaan sentin putoaa vielä. Eli laittaa sen pelkän kierrevarren sinne. Kuinka jousi mahtaa ilman sitä pysyäkkään oikealla hollilla?

Posted: 23.11.2009 21:18
by Sami Jalonen
Aivan tosiaan, no antaa keulia talven ni ei raavi niin paljoa edestä :) Laskeskelin et pari senttiä tippuis ilman sitä saatöpalaa, sen allahan on vaan metalli mutta siinä on se kohouma mikä (ehkä) pitää jousen paikallaan. Tai sitte laittais sen vakiokumin alle, joka taas nostaa ehkä sentin.. Varmaan vaan ne kiekot pois sitte.

Posted: 25.11.2009 22:33
by Sami Mäkinen
Tänään pääsi kämpillä vasta oikee alottamaan, aloitettiin tällee kevyesti reikäseinässä tyylisesti 8)

Ja tuolle emännykselle kävin hakemassa kesäksi tämmeset kaarimankelit 8)

Posted: 26.11.2009 9:51
by Leroy
Kittausta ja hiomista, jos huomenna pääsis pohjamaalaamaan noita olkkarin seiniä. Jos ei, niin voi olla meilläkin "reikä seinässä", vaikkei varsinaisiin suunitelmiin kuulukaan.. :twisted: Tumman harmaat tehostemaalit pitäis parille pätkälle laittaa, hieman mietityttää tuliko otettua astetta liian tumma sävy..

Posted: 26.11.2009 17:25
by Riku Korpela
Jihuu, reilu n.1,5 vkon odottelun jälkeen se vihdoin tuli. Eli tilasin saksasta kopiokyynernojan. Pitääs vkl päästä asenteleen.

Nii ja hainpa siinä ekat piilolinssit.

Posted: 26.11.2009 17:59
by niksu99
Pasuuna sai tänään uudet Öljyt, suodattimen ja propun.
Ps. vaihdossa eniten aikaa kului taasen panssarin kanssa veivatessa, varmaan asentajat tykkää :)