Mäkinen mul olis sulle bensa farkku...Sami Mäkinen wrote:pitäs saaha pensa farkku tai joku ~6 paikkane kevytkuorkki... kun ei oikeen riitä aika kasailla tota boraa

Mäkinen mul olis sulle bensa farkku...Sami Mäkinen wrote:pitäs saaha pensa farkku tai joku ~6 paikkane kevytkuorkki... kun ei oikeen riitä aika kasailla tota boraa
Eli yhtä ahdas ei kiitos, seuraavaks siis pasuunaSami Mäkinen wrote:siis bora on sama auto, "paremmin varusteltu" jo vakiona
Alleviivasin tosta sun autosta kaiken mikä ei mulle kelpaa "Vw Golf VI Variant TSI DSG Highline -10"Musti wrote:Mäkinen mul olis sulle bensa farkku...Sami Mäkinen wrote:pitäs saaha pensa farkku tai joku ~6 paikkane kevytkuorkki... kun ei oikeen riitä aika kasailla tota boraa
Mulla olis kanssa.Musti wrote:Mäkinen mul olis sulle bensa farkku...Sami Mäkinen wrote:pitäs saaha pensa farkku tai joku ~6 paikkane kevytkuorkki... kun ei oikeen riitä aika kasailla tota boraa
Sami Mäkinen wrote:Alleviivasin tosta sun autosta kaiken mikä ei mulle kelpaa "Vw Golf VI Variant TSI DSG Highline -10"Musti wrote:Mäkinen mul olis sulle bensa farkku...Sami Mäkinen wrote:pitäs saaha pensa farkku tai joku ~6 paikkane kevytkuorkki... kun ei oikeen riitä aika kasailla tota boraa
Liian uus, liian pieni, väärä kone ja väärä vaihteisto
Nonki uus ku -97, miksei vanhaa kunnon tölkkiä?Sami Mäkinen wrote:kai senkin nyt viel sietää kansmutta jotain tän tyylistä suunnitelmissa, siistimpänä vaan
Pia wrote:Ei sitte mitään Bätmän-auto 2:sta.
Sami Mäkinen wrote:Pia wrote:Ei sitte mitään Bätmän-auto 2:sta.
![]()
Ei kai... otetaan joku muu hahmo... avataan vaikka vanha kunnon Myrkky-lehti ja ruvetaan kaavaileen
![]()
Luulen että mun muotittamis taidoilla et kovin hääppöstä lippaa saaSami Jalonen wrote:Ei perseOtatko muotin siitä?
Onneks matkaa vaan pari kilsaa. Kävin koiran kanssa lenkillä, söin, join kaks olutta, nukuin ja käytin koiran lenkillämuppis wrote:Kannattiko sitä edes käydä kotona?
Vissiin riippuu katsastuskonttorista, mutta isäni mersu tehtiin pakettiautoksi kaatamalla takaistuimen selkänojat alas ja lukittiin ne peltisuikaleilla ja ohutlevyruuveilla ala-asentoon. Työaika noin 3 minuuttia, suurin osa työkaluja etsiessä. Eikä muuta vaateita muutoskatsastukseen ollut (ei esim. takaturvavöiden irroituksia tms.) Kustannuksia tuli muutoskatsastuksen verran.Kilu wrote:Kuinkas se nykyään meni, jos haluaa muuttaa henkilöauton 1+1 pakuksi? Pitäisi päivittää emännälle diesel ja tullut noita Leoneja kasseltua. Ajattelin jättää vanha ritsan 3:s autoksi ja muuttaa sen pakuksi. Takapenkit pois, mutta mitä muuta?