Kirjotellaas tännekin taas jotain!
Keula saatiin/ jakopää saatiin onnistuneesti kasaan, ja toiminut tähän asti moitteitta. Ainoa mikä ilmeni, oli ilmastoinnin toimimattomuus, kaveri lukas vag-comilla koodit, ja painekytkintä? herjaa.
1 Fault Found:
00792 - A/C Pressure Switch (F129)
Ilmeisesti tämä on se, mikä on siinä ilmastoinnin kennossa, johon tulee 4-napainen liitin?
USA-äärivalot saatiin kiinni eteen, taakse pitäisi vielä laittaa. Puskurille joutui vähän dremeliä näyttää, itse rungossa on paikat valoille, mutta "kuoressa" ei taas ole. Noh hyvin ne sinne istuu enivei
Vanteetkin vaihtuu näillä näkymin TAAS... RH:n ujot leveydet vaivaa, ja tilalle tulee BBS merkkiset 2-osaisena
Ajattelin turinoida tosta pikkuveljen BeeNelkustakin jotain tähän samaan topikkiin, herra ei itse ole mikään aktiivinen internetin käyttäjä, joten ollaan nyt vapaaehtoisena
Tärkeimmät itse autosta:
-B4 Variantti "Exclusive"
-2.8 VR6
-Täysnahka sisusta, sähkö penkeillä yms.
-Climatronic
-Sähkö kattoluukku
Autohan saa uuden värin tässä lähiaikoina, vanha pinta oli jo niin toivoton, että ei siitä olis kalua enään saanut. Ruoste hommiakin siitä vähän löytyy.
Alustaksi herra valikoi FK:n Highsportit, ja kaverin Golffista tulee camber yläpäät eteen. Kovasti ilma alustaakin miettinyt, mutta aika näyttää ja tammikuussa SA-int kutsuu
Parit projektikuvat.
Vanteiksi tulee vanhassakin olleet Carlinen CM6:set
