Aika päivitellä vähän omia ajokokemuksia tänne.

Tonni tuli mittariin tuossa aamusella..Eipä oo paljoa, kun pyörä ollu jo kolme viikkoa, mutta tosiaan ekalla viikolla, kun pärrän sain, niin sato lunta ja rakeita yli puolet viikosta, niin jäi ajot vähälle..Muutama päivä on menny huollossa, kun piti käydä kahvanlämmittimiä kahteenkin otteeseen näyttämässä, kun ei alkanu toimimaan..Ensin epäilivät, että ajovalojen sulake ei riittäny, kun palo heti, vaihtovat isompaan..Sekin kärähti samantien ja sitten tutkivat paremmin ja huomasivat, että oikeanpuoleinen lämppäri oli oikkarissa..Vaihtoivat uudet ja vetivät samalla omat johdot sille..Nyt on sitten ihme, kun lämppäri jää päälle, vaikka virrat sammuttaa(?), vaikka piti toimia niin, ettei tarvitse erikseen katkoa siitä purkista virtoja..No, lienee ominaisuuksia.
Muuten on ollu ihan kiva ajella..Tosin kypärä on aivan paska ja myyjää ei hirveesti tunnu kiinnostavan, vaikka oon jo muutaman kerran soitellu.."Joo, ne on tuon kypärän huonoja puolia, että visiiri vetää..".."Ei sille oikein mitään voi tehdä, rahoja ei voida antaa takasin, kun eihän käytettyä voi enää myydä, mutta se on hyvä kypärä kelkkailuun, eihän sulla kelkkaa ole.?".."Voidaan me se Ranskaan lähettää, jos välttämättä haluat, mutta saat varmaankin saman takaisin, kestää 2-3viikkoa tosin.". "Jos alat tappelemaan palautuksesta, niin siinähän kestää 3-5kk, ja tuskin saat siltikään rahojasi.."
Tuossa muutama valittu kommentti puheluista myyjän kanssa, kun oon valitellu, että visiiri ei pidä ilmaa ja päästää joka reunalta läpi ja naama jäässä ja pää kipeänä parinkymmenen km:n ajon jälkeen..Sain jo visiiriin uudet kiinnikkeet sieltä, mutta eipä auttaneet paljoa, vaikka toinen olikin rikki..Täytynee laittaa se myyjän kautta Ranskaan, ostaa uusi (ARAI tai SHOEI) ja sitten katsoa, josko tuon paskan (Shark) saa joskus takaisin, ja jos, niin onko sille tehty mitään..
No, tuli nyt vähän avauduttua, mutta melkein menny hermot, kun muuten ollu mukava ajella, varusteet kunnossa ja uusi pyörä ja sitten kypärän visiiriin menee ilo ajosta..No, uutta kypärää ja valitukset sikseen!
Ekassa huollossa tuli tosiaan käytettyä ja sisäänajon toinen vaihe on nyt menossa..Nyt saa jo kierrättää 9000rpm, 800km:iin sai 6000rpm..Tuota 9000:n rajaa pitäisi koittaa pitää vielä 1600km:iin asti ja sitten voipi kierrätellä iloisesti yli punarajan, 12500rpm..
Pyörästä olen tykännyt, kertaakaan ei ole tullut selkävaivoja eikä rannevaivoja, vaikka tavallaan kyykkypyörä onkin.

Kone vetää ihan kohtalaisesti, vaikka kaverin kanssa kun otettiin vetoja (Honda VTR 1000, tuttu joillekin täällä

) samoilla vaihteilla, niin tappio oli nieltävä.

Pitää ensi kerralla ottaa vetoja niin, että mulla on pari vaihdetta pienemmällä.

No, tällainen pikasepustus tällä kertaa, lisää taas jossain vaiheessa, ehkä jopa kuvien kera, jos saisi tuon pesetettyä..